România: Vânzările Nissan s-au dublat în primul semestru al lui 2011
Nissan şi-a dublat vânzările în România în primele şase luni ale lui 2011, reuşind să comercializeze 1.048 unităţi. Cele mai populare modele au fost Qashqai, Juke şi Navara.
Nissan a anunţat că vânzările sale au crescut cu 77% pe piaţa din România în primele şase luni ale anului curent în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Cota de piaţă a Nissan în România a urcat cu un procent, de la 1.1% la 2.1% în primele şase luni ale lui 2011, cu 1.048 de unităţi vândute. La vehicule de pasageri, cota de piaţă sa dublat, urcând de la 0.9% la 1.8% cu 780 de unităţi vândute. Cele mai populare modele Nissan în primele şase luni ale anului au fost Juke, Qashqai şi Navara.
Nissan Qashqai s-a vândut în 381 de unităţi în primele şase luni ale anului, o creştere de 41% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În segmentul C hatchback, Nissan deţinea o cotă de piaţă de 6.8% la finele lunii mai, dublu faţă de rezultatul din 2010. Între timp, fratele mai mic al lui Qashqai, Juke, s-a vândut în 237 de unităţi în primele şase luni ale anului şi deţinea o cotă de piaţă de 3.3% în segmentul său la finele lunii mai.
"Evoluţia pozitivă a mărcii Nissan continuă şi în 2011. Investiţiile în marcă realizate în anii trecuţi, dublate de prospeţimea şi diversitatea gamei de modele reprezintă factorii de succes ale uneia dintre cele mai bune perioade din istoria mărcii Nissan în România", declară Ionut Gheorghe, Brand Director Nissan România.
Nissan Navara este cel de-al treilea model ca popularitate în gama constructorului nipon pe piaţa din România, fiind vândut în 237 de unităţi în primele şase luni ale anului. Între timp, vânzările Nissan în Europa au atins 351.668 de unităţi, iar cota de piaţă a mărcii a fost de 3.6% în primele şase luni ale anului.
Via | Nissan
Nissan are potential