Ferrari va avea o nouă divizie de personalizare

Publicat joi, 14.07.2011 17:32 de Bogdan Mirică

Ferrari caută să vină în îmtâmpinarea clienţilor cu o imaginaţie bogată şi ceva mai pretenţioşi. Italienii au lansat o divizie de lux, capabilă să satisfacă şi cele mai înalte aşteptări.

Deşi are în prezent una dintre cele mai performante divizii de personalizare, Ferrari caută să ducă mai departe ideea de individualizare a modelelor sale. Divizia Ferrari Design se pregăteşte de iniţierea unui nou program, dedicat celor mai pretenţioşi clienţi ai Căluţului Cabrat.

Intenţiile au fost trădate săptămâna trecută, în cadrul unui eveniment secret Ferrari, cu ocazia căruia designerii italieni au expus clienţilor un California atent modificat la nivel exterior şi interior. Creaţia este dedicată lui Lapo Elkan, fiul presedintelui consiliului de administraţie Fiat, John Elkan, şi posibilul viitor director Ferrari.

La nivel exterior, exemplarul unic impresionează prin culoarea purpurie aplicată caroseriei. Aceasta se potriveşte foarte bine cu interiorul denim, similar celui regăsit pe actuala maşină a lui Elkan, un 599 GTB Fiorano. Combinaţia va putea fi comandată de orice client al Scuderiei.

Ideea din spatele noului program de personalizare este relativ simplă: imaginează-ţi cum vrei să arate supercarul tău şi Ferrari îl va construi. Italienii vor oferi clienţilor culoari creată la comandă pentru componente diferite, viniluri, o mulţime de culori exterioare şi chiar un pachet de performanţă sub capotă. 

via | motorauthority

  • dany, joi, 14.07.2011 22:53
    culoarea regilor

    purpuriu= nuanta de rosu

  • Serd, vineri, 15.07.2011 16:31
    Super!

    Ce super arata interiorul ala denim! Jos palaria!