Rolls Royce a avut în 2011 cele mai mari vânzări din istoria sa de 107 ani

Publicat joi, 19.01.2012 17:20 de Bogdan Mirică

Rolls Royce a triumfat şi în 2011. A vândut 3538 de maşini în toată lumea şi a stabilit un record de vânzări absolut în toată istoria sa de 107 ani.

În vreme ce Bentley se străduieşte să fure clienţii răposatului Maybach, Rolls Royce epatează din nou cu rezultatele sale comerciale din 2011. Constructorul britanic de lux a înregistrat cele mai bune vânzări din istoria sa de 107 ani, reuşind să obţină o creştere de 31%, comparativ cu 2010.

Mai exact, Rolls Royce a vândut în 2011 un total de 3538 de maşini, cu mult peste cele 2711 unităţi livrate în 2010. Recordul precedent de vânzări data din 1978, când britanicii vânduseră 3347 de maşini.

Ghost şi Phantom au fost foarte bine primite în regiunea Asia-Pacific, creştere de 47%, Orientul Mijlociu, creştere de 23%, şi America de Nord, creştere de 17%.

Torsten Muller Otvos, directorul general Rolls Royce, a adeclarat: "Am avut un an 2011 excepţional şi ar trebui să acordăm acestui succes o clipă de preţuire. Compania noastră este într-o formă excelentă. Ne dezvoltăm reţeaua de dealeri, pătrundem în America de Sud, extindem producţia în West Sussex şi intenţionăm să lărgim gama de produse. Această reuşită este rodul dedicaţiei şi pasiunii de care dă dovadă forţa noastră de muncă."

via | egm

  • SaabCuantic, joi, 19.01.2012 18:53
    Intr-adevar...

    Eu, unul, am ramas ca la dentist vazand RR Phantom editia 2011...Luxul englezesc intotdeauna a fost simplu si elocvent, parca desprins din basme...Calitate ridicata la rang de arta. Intotdeauna mi-au placut enorm aceste forme exterioare "paralelipipedice" si aceasta abordare ca de "perete de stanca" din interior, tipice marcii cu cel mai puternic V8 din istoria auto...Indiscutabil si ireprosabil, limuzinele RR n-au rivale pe lume. N-au avut nici pana acum si nici nu vor avea vreodata...Sunt sigur ca, in timp, daca firma va continua pe aceeasi linie ascendenta, va incepe sa "rapeasca" chiar si din amatorii de S Klasse sau de A8 (Seria 7 nu se pune in discutie, doar este din "familie" :)). La nivel global, strategia de piata pusa la cale de BMW Group, inclusiv in sectorul premium, s-a dovedit mai iscusita decat a VAGaunii, fara suparare! Sincere regrete pentru Maybach (prea multa tehnologie strica, adica alunga clientii); cat despre competitia cu verisoara Bentley, aceasta aduce mai mult a sedan decat a limuzina, desi inainte de perioada VAG parca se ingemana cu RR din aceeasi mama a traditiei suculent britanice...

  • Adi, joi, 19.01.2012 20:49
    Chiar merita laudati pt. ce au facut.

    R R este una din putinele marci de lux care isi merita banii. De la VAG respect doar Porsche care si-a pastrat traditia cu 911 si ramane emblematic (pt. mine perfectiunea masinilor sport) cat si restu modelelor care arata altfel fata de alte marci. Bentley in ziua de azi e un kitsch (mai ales Mulsane). O fi britanic si fabricat la Crewe dar Rolls Royce este net superior. Ce iese pe portile fabricii din Goodwood nu se compara cu nimic in clasa limuzinelor si coupe-urilor cat si decapotabile axate pe lux. Asta datorita celor de la BMW care au luat decizii mai bune fata de VAG cu al lor Bentley... @@SaabCuantic Nu e chiar asa....amatorii de S Klasse, A8,seria7, JAG..XJ etc. nu isi permit toti Rolls....sau cei care isi permit nu vor sa dea acele sute de mii de euro pe o masina...au altceva de facut cu ei. Ca sa cumperi un Phantom normal de ex. (nu mai zic de comanda speciala), trebuie sa ai avere de minim cateva zeci de milioane de euro/$. Altfel esti penibil in Rolls pt. ca nu ti se dedica...chiar daca esti milionar sau multimilionar. Daca tu vezi pe la noi ,,snapani de cartier statatori in ghetouri comuniste '' cu S-uri, A8 etc de 100 de mii de euro asta nu inseamna ca isi permit unul...nu e de ei ci de milionari in euro. Deci sunt penibili si atat. Asa si cu Rolls...e de multimilionar in euro/$ (minim 10 milioane). Asta daca respecti marca si cui se dedica ea de fapt. ps. aici ma refer strict la Rolls-urile noi. Varianta la ce ai spus tu ar fi cel mult un Bentley Continental F , S.

  • Adi, joi, 19.01.2012 20:53
    Sau RR-uri mai vechi Silver Seraph de ex.

    Dar e aiurea....un S nou e superior Silver Seraph-ului si mult mai frumos.

  • lorinczi.thomas, joi, 19.01.2012 21:53

    Criza pe naiba!

  • unu, sâmbătă, 21.01.2012 11:21
    criza nu exista

    Criza exista doar petru prostime. Pentru elite, e timpul de furaciune si imbogatire.

  • Sam, sâmbătă, 21.01.2012 11:44
    @UNU

    In sfarsit unu care zice adevaru despre "criza"