Renault Zoe recuperează teren prețios pe piața vehiculelor electrice: în Franța are 50% din piața mașinilor cu zero emisii
Renault a dat lovitura cu actualul Zoe. Mașina electrică se vinde atât de bine încât are toate șansele să îl detroneze pe fratele de concern, Nissan Leaf.
Chiar dacă Nissan Leaf este cel mai popular model electric al prezentului, Renault Zoe, fratele său de concern, promite să îl detroneze în curând dacă evoluția sa continuă la fel de bine ca în ultimele luni.
Zoe a început să fie foarte apreciat mai ales în Franța, adică în țara mamă, acolo unde în luna ianuarie a continuat să fie lider detașat în segmentul vehiculelor electrice. Din cele 2850 de mașini cu zero emisii vândute în Franța în luna februarie, 1565 au fost exemplare Renault Zoe, cu 24% mai multe decât în aceeași perioadă a anului trecut.
Introducerea unei versiuni cu o baterie mai mare, de 40 kWh, a contat mult. De altfel, versiunea cu autonomie mai mare a lui Zoe a reprezentat 54% din totalul mașinilor electrice vândute anul acesta în Franța.
Nissan Leaf a fost a doua cea mai vândută mașină în Franța, însă distanța față de colegul Zoe a fost extrem de mare. Japonezii au vândut doar 277 de Leaf-uri în luna februarie. BMW i3, în versiunea cu autonomie extinsă, a încheiat podiumul cu 119 unități vândute.
Renault conduce detașat și pe piața vehiculelor comerciale electrice. În acest an, în contextul unei piețe care a totalizat doar 714 unități, Renault Kangoo Ze conduce cu 261 de exemplare, urmat de Renault Zoe Van cu 96 de uități. Locul trei este ocupat de Peugeot Partner EV, cu 95 de unități.
via eafo