Renault Twingo ajunge la a treia generaţie în martie

Publicat vineri, 31.01.2014 18:58 de Sebastian Toma

Renault a confirmat lansarea celei de-a treia generaţie a lui Twingo în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Modelul va trece prin cea mai importantă transformare din cariera sa, renunţând la platforma cu tracţiune faţă şi la caroseria cu trei uşi.

Renault Twingo va primi o nouă generaţie în cadrul Salonului Auto de la Geneva din acest an. Dezvelirea noului Twingo este programată pe 4 martie 2014, în prima zi de presă a salonului auto. Pentru moment, singurele informaţii despre noul Twingo anunţă o caroserie cu cinci uşi şi o platformă comună cu cei de la Smart. Practic, noul Twingo se va schimba complet odată cu a treia generaţie, renunţând atât la platforma cu tracţiune faţă, cât şi la caroseria cu trei uşi, în favoarea unei soluţii tehnice diferite. La fel ca în cazul gamelor Fiat 500 şi Opel Adam, Renault va oferi numeroase posibilităţi de personalizare pentru noul Twingo.

Conceptul Twin'Run prefigurează aspectul viitorului Renault Twingo.

"Twin'Run este un cocktail de energie, pasiune şi spirit atletic, amintind de modelele de competiţie emblematice de la Renault. La fel ca fratele său geamăn, Twin'Z, conceptul unei citadine elegante, Twin'Run arată că personalizarea este noua strategie de la Renault", a declarat Laurens van den Acker, şeful de design al Renault.

Noua generaţie a lui Twingo are "un potenţial uriaş", explica fostul COO al Renault, Carlos Tavares, la jumătatea anului 2013, spunând că modelul va fi orientat spre clienţii de sex masculin, care vor aprecia noile trăsături ale modelului. Gama Renault Twingo va include şi motoare turbo de cilindree mică, oferite în prezent doar pe anumite pieţe.

Via WCF | Renault

  • ..., vineri, 31.01.2014 21:00

    No chance la noi, daca nu ocupi 3 locuri de parcare la mall inseamna ca ti-ai luat masina degeaba. Sper ca vom ajunge la vremurile in care vom aprecia avantajele masinilor de oras.

  • Inexo-cuantic, vineri, 31.01.2014 23:53

    Micutul Twingo este o masina chiar foarte atractiva, ce reflecta puterea si trendul pietei dar ramane in acelasi timp si fidela istoriei si misiunii de a construi masini in stil original, dar cu valente moderne. Le urez succes! Sa auzim numai de bine !

  • razvanis, sâmbătă, 01.02.2014 10:19

    "ce reflecta puterea si trendul pietei dar ramane in acelasi timp si fidela istoriei si misiunii de a construi masini in stil original, dar cu valente moderne" Are you high mate ?

  • fiiissssssssssss, sâmbătă, 01.02.2014 12:11

    am luat eu o masina mica de oras ca sa se acomodeze sotia cu traficul si condusul....este singurul avantaj, ca consumul(scuze kk-nia) este mai mare decit la masinoaia mea de 1.5t....asa ca va rog mai scutiti-ma...nu am luat teapa deoarece cunosc legenda cu asa zisul consum mic la masinile mici de oras..dupa ce va servi scopului pt care a fost cumparata(sper ca nu mai mult de 1 an) se va vinde primului venit care va pune botul la ,vezi d-ne,avantajele oferite de masinna de oras... ps.masina are 2 ani si 60000km deci nu e o rabla...amatori pt avanajele oferite pt o suer masina?????

  • fiiissssssssssss, sâmbătă, 01.02.2014 12:13

    mai degraba cred ca trebuia sa-mi schimb tastatura nu sa cumpar supermasini...ha ha ha ha

  • xxx, luni, 03.02.2014 13:20

    In sfarsit bine ca schimba fundamental designul!!