Renault Megane TCe 130 CP este disponibil in Romania

Publicat joi, 10.12.2009 16:37 de Mircea Meșter

Renault a lansat un motor pe benzina in gama Megane. Acesta dezvolta 130 de cai putere si devine cel mai puternic din oferta modelului compact francez.

Renault Romania a introdus in gama Megane un nou motor pe benzina. Este vorba de unitatea TCe de 130 de cai putere, aceasta versiune ascunzand, incepand cu luna decembrie, cea mai puternica motorizare pe benzina din gama Megane.

Motorul TCe de 130 de cai putere este o unitate 1.4 16v Turbo care ajunge la puterea maxima la 5500 rpm si atinge cuplul maxim de 190 Nm la 2250 rpm. Megane TCe 130 atinge o viteza maxima de 200 km/h, acceleratia 0-100 km/h avand loc in 9.6 secunde. La capitolul consum anuntat de producator, noua versiune a modelului Renault reuseste 6.5 litri/100 km in regim mediu mixt, 8.5 litri/100 km in regim urban si 5.3 litri in extraurban. Emisiile de dioxid de carbon se cifreaza la 153 de grame/km.

Noul motor Renault va fi disponibil exclusiv in versiunea de echipare speciala Luxury Privilege, pretul de pornire fiind de 15.950 de euro cu TVA inclus. In pret este inclusa o reducere de 1200 de euro pe care Renault o ofera ca promotie pe toate versiunile Megane disponibile pe piata din Romania.

via | Renault

  • unckle, joi, 10.12.2009 16:55

    hmm ... cati ani sunt de cand VAG are motorul ala de 1.4 turbo pe piata ? .... un pic de "rusinica" la adresa celor de la renault pentru politica pe care o au in privinta motoarelor ... dupa parerea mea exagereaza un pic cu motoarele vechi si incapatanarea de a le pune pe masini inteleg ca nu poti sa ai motoare noi la fiecare generatie ... ca nu te cheama BMW/Mercedes?Audi ... dar macar un motor la 2-3 ani .

  • sacalulvic, joi, 10.12.2009 17:38
    @admin@unkle

    Renault are de mult motorul 1.4 Tce dar nu la adus pana acum in Romania din cauza ca nu avea cerere. Ce nu sa mentionat in stire este ca motorul este EURO 5!!!!! deci nema taxa de poluare

  • pentru unckle, joi, 10.12.2009 18:07

    hmm...cati ani sunt de cand Renault are motoare common-rail diesel de cilindree mica (1.5 dCI) ? un pic de "rusinica" la adresa celor de la VW pentru politica pe care o au in privinta motoarelor diesel ... dupa parerea mea exagereaza un pic cu tdiurile lor fumegatoare si incapatanarea de a produce astfel de mizerii, inteleg ca nu poti sa ai motoare noi la fiecare generatie ... ca nu te cheama BMW/Mercedes?PSA ... dar macar un motor la 2-3 ani nu la 10 ani cum fac cei de la VW care scot azi 1.9 TDI PD si peste 20 ani scot 1.6 TDI pe cand Renault avea 1.5 dCI de ani buni. Cam asta e nivelul celor de la VW.

  • coco, joi, 10.12.2009 18:14
    adio tractoare

    In sfarsit. De abia astept sa fac un drivetest cu el. Acum cand toti constructorii seriosi ofera benzinare mici Euro5 supraalimentate, nu prea mai sunt motive pentru diesel.

  • sacalulvic, joi, 10.12.2009 18:30
    @coco

    diesel ramane o varianta foarte buna pentru cei care fac mai mult de 20000 km pe an, iar fata de motoarele pe benzina cele diesel polueaza mult mai putin pe km, iar cu drive testul mai asteapta ca nici noi din retea nu lam testat inca!!!!! ai si tu dreptate sper ca persoanele fizice cu km normali:10000-15000 pe an sa nu mai aiba in cap tampenia sa cumpere un diesel acum cu noile motoare pe benzina

  • Cristian, joi, 10.12.2009 20:29
    Chiar asa ?

    Subtire In Romania este Euro 4. http://www.renault.ro/gama-renault/autoturisme/noul-megane-coupe/pret-si-specificatii/index.jsp?modelKey=M3D&versions=VEC068_ROUM&userPriceType=TTC&codes=&diff=false&show=1&toggles=0000000000000&add=VEC157_ROUM

  • generalu, joi, 10.12.2009 21:12
    intrebare

    Pate ma lamureste si pe mine cineva, la motoarele supraalimentate nu cumva e musai sa se foloseasca benzine de 98 co? Cat priveste taxa de poluare , va avea grija renault sa ne-o scoata din buzunar cumva.URA!

  • Enake, joi, 10.12.2009 23:29
    CP 130 vs 140

    " Este vorba de unitatea TCe de 140 de cai putere," Automarket hotaratzi-va ..130 sau 140...CP.

  • euforia, vineri, 11.12.2009 03:33
    pt cristian

    Cristian in link-ul tau e un motor 1.6 de 100 de cai; reciteste stirea; super motor ! 1.4 Turbo - de mult il asteptam pe megane si cu siguranta ca va fi un succes :)

  • mihali, vineri, 11.12.2009 07:24
    Chiar?

    da un succes ca....................... Laguna 3...........................Rahat..........

  • ANDY(I am deaf), vineri, 11.12.2009 08:27
    aiurea

    nu ma intereseaza,fiecare cu treaba lui sau asta e meseria lui

  • george, vineri, 11.12.2009 15:04
    HABARNISTI SI PAFARISTI

    @ pentru unckle de la 10.12.2009 (18:07) Un pic de rusinica pentru tine ca n-ai habar pe ce lume esti dar vorbesti ca un profesor universitar. VW punea acum 10 ani 1.4 TDI pe Polo si 1.2 TDI pe Lupo. Si daca ai fi urmarit ce s-a intamplat, n-ai fi spus ca a existat un singur motor. Faptul ca diversele motoare au avut aceeasi cilindree nu inseamna ca au fost la fel... Si daca tot te dai asa destept, spune-mi cate motoare diesel a facut Renault singur in ultimii 10 ani... @ sacalulvic Imi permiti sa-mi iau o masina cu motor diesel si pentru altceva decat consum? Mersi.

  • sandokan, vineri, 11.12.2009 23:00
    ptr jorjel

    iti permitem toti sa-ti iei masina diesel ptr alte motive,de ex ,intr-un diesel ai putea sa-ti tragi p**a-n mamicutza ta biologica,mai afectatule:*

  • baboon, vineri, 11.12.2009 23:24
    turbo

    sunt curios daca o sa-l bage si pe fluence... oare exista vreo sansa?:-?