Renault Megane RS Trophy-R cucerește circuitul de la Suzuka: Hot Hatch-ul francez a devenit cel mai rapid model de serie cu roți motrice față de pe circuitul nipon

Publicat joi, 28.11.2019 10:14 de Cornel Șocariciu

Renault Megane RS Trophy-R a devenit cel mai rapid model de serie cu roți motrice față de pe circuitul de la Suzuka. Hot Hatch-ul producătorului francez a avut nevoie de 2 minute și 25.454 secunde pentru un tur complet.

În luna mai, Renault Megane RS Trophy-R devenea cel mai rapid model de serie cu roți motrice față de pe circuitul de la Nurburgring: 7 minute și 40.1 secunde a fost timpul realizat de Hot Hatch-ul francez pe circuitul german. Câteva luni mai târziu, modelul producătorului din Hexagon stabilea un nou timp de referință pentru aceeași clasă pe circuitul de la Spa-Francorchamps.

Acum, Renault Megane RS Trophy-R a "recidivat". De această dată, modelul producătorului francez a stabilit cel mai bun timp pentru mașinile de serie cu roți motrice față pe circuitul de la Suzuka.

La volanul Hot Hatch-ului s-a aflat Laurent Hurgon, același pilot care a stabilit timpii de referință la Nurburgring și la Spa-Francorchamps.

Hot Hatch-ul a avut nevoie de 2 minute și 25.454 secunde pentru a parcurge cei 5.8 kilometri ai circuitului nipon. Conform oficialilor francezi, timpul realizat de Megane RS Trophy-R este cu aproape 3 secunde mai bun comparativ cu vechiul record stabilit de Megane RS 275 Trophy R.

Noul Renault Megane RS Trophy-R este echipat cu motorul turbo de 1.8 litri care dezvoltă 300 CP și 400 Nm. Resursele sunt gestionate de o cutie manuală cu șase trepte, iar accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 5.4 secunde. Viteza maximă se oprește în dreptul valorii de 262 km/h. Hot Hatch-ul constructorului francez va fi produs în doar 500 de unități, iar prețul pentru piața din Franța pornește de la 55.000 de euro.

  • Costel, joi, 28.11.2019 12:05

    D-le Cornel Socariciu , trag nadejde la momentul asternerii acestor randuri ca o sa-mi impartasiti opinia pan' la urma in ceea ce priveste cuvenita translatie in segmentul C a limbajului de design Kodo dinspre Mazda spre aceasta autentica si indubitabila esenta a miscarii a clasei compacte pe circuite si nu numai care apartine in ultimul an de zile fara doar si poate remarcabilului Megane Trophy -R , o verosimila felina care-si demonstreaza superioritatea ori de cate ori i se iveste ocazia iar cel mai recent galop de sanatate realizat taman pe circuitul de casa al celor de Honda nu numai ca-i consfinteste suprematia dar ii certifica cutezanta de a nu ne feri in a asocia si parca sub nicio forma tangential respectiva sportiva FK8 cu notiunea de deriziune atunci cand cronometrul ii cel mai in masura sa vorbeasca despre ultima creatie RenaultSport