Renault lucreaza la noi motorizari de top
Renault si-a prezentat planul de motorizari pentru urmatorii ani. Acestea vor corespunde normelor Euro 5 si Euro 6.
Familia de propulsoare TCe a lui Renault va primi noi membri in anul 2012. Noile motoare supraalimentate pe benzina vor avea o cilindree intre 0.9 si 1.2 litri. Gama TCe va avea motoare cu trei si cu patru cilindri, care vor dezvolta puteri cuprinse intre 90 si 115 CP. Propulsoarele TCe au fost create pentru a inlocui motoarele aspirate cu o cilindree intre 1.2 si 1.6 litri. Marea majoritate a acestor vehicule va emite mai putin de 100 de grame de CO2/km.
Renault intentioneaza sa introduca un nou propulsor dCi, de data aceasta de 1.6 litri. Noul diesel va dezvolta 130 CP si va fi lansat in 2011. Motorul dCi de 1.5 litri va fi imbunatatit pentru un consum mai redus de carburant si pentru emisii reduse de CO2. Noua generatie a motorului 1.5 dCi va fi lansata in 2012.
Tot in anul 2012, Renault va lansa noua generatie a motorului 2.0 dCi, precum si un motor de 2.3 litri pentru a inlocui propulsorul de 2.5 litri. Motoarele V6 dCi vor ramane in continuare in gama producatorului francez. Pe langa noile motorizari, Renault intentioneaza sa introduca o transmisie cu dublu ambreiaj in decursul anului viitor.
Via | Renault
-
Maka, marţi, 17.02.2009 21:01De n-ar mai face...
...motorul 1,5 Dci care e foarte prost ar fi mare lucru pentru tara asta plina de Renaulturi... Poate asa si-ar mai reveni si vanzarea de Dacia.
-
eu, marţi, 17.02.2009 21:41toteu
acum, comentariu impotriva celor de mai sus... dupa bmw si subaru, renault e pe locul 3 in toata treaba asta cu dieselurile... "read the f... manual".
-
Maka, marţi, 17.02.2009 21:53Pe locul 3 la ce?
Ia vezi tu cat de des se strica injectia BMW , Subaru si Renault si mai scrie-ne cand ai date reale. Eventual intreaba la un service Renault inainte daca ai vreun prieten. Le-as da locul 1. . . la cumparatori ignoranti.
-
Cristiano, miercuri, 18.02.2009 09:35
La cat costa un BMW... as schimba 230 de injectoare Renault si tot mi-ar mai ramane bani de vreo doua concedii!!
-
raaul, miercuri, 18.02.2009 09:51
ai numai o viata cristiano...d c sa schimbi 230 de injectoare?si in viata asta preferi sa conduci un bmw.
-
Cristiano, miercuri, 18.02.2009 10:06
Sincer, mi-ar placea sa conduc un Bugatti, dar ... vezi tu...poate in alta viata! :)) Momentan ma rezum la masiniile low-cost, atat cat imi pot permite dintr-o munca cinstita. BMW este super masina si nu o poti compara cu un Renault, o masina de 5 ori mai ieftina si aici vb de masini noi, nu de rable deseama cu bunica.
-
2-10, miercuri, 18.02.2009 10:51Injectie
Nu cunosc fiablilitatea motoarelor dCi de la Renault, stiu doar ca folosesc sisteme de injectie (pompe, injectoare) Bosch, care probabil or fi superioare calitativ cele de pe Audi sau BMW, dar Bosch sunt nemti, au un blazon, nu is permit sa-si dea cu firma-n cap.
-
Pesso, miercuri, 18.02.2009 13:16ren
Renault are deja motorul de 1.2 TCe de 101 care echipeaza Clio,doar ca la noi nu a ajuns,asa ca este doar un up-grade pana la 115 in nici un caz un motor nou!!!! www.renault.fr
-
pharao, miercuri, 18.02.2009 14:251.2 turbo
imi castig banii de pita din turbochargers development, departe de casa, si de 2 saptamani am vazut aici la mine in firma pe un stand de test motorul de 1.2 gasoline turbocharged. nu e proiectul meu, dar am inteles de la colegi ca "scoate" destul de bine. iar ca sa zic cateva si despre diesel-uri... pot sa spun ca prima masina cu care am ajuns la 220 km/h a fost un megane 1.9 diesel 130 CP. era o masina inchiriate dar dupa un weekend petrecut la volanul masinii, consumul mediu a crescut de la 6.4 l/100km la 10.6 l/100km. :P
-
Cosmin, miercuri, 18.02.2009 16:48Combustibilii...
Dar de ce nu luati in considerare si calitatea proasta a carburantilor de pe piata din Romania?? Este un factor important, care determina viata motoarelor...
-
coty, miercuri, 18.02.2009 17:02@Cosmin
Asta era calitatea carburantilor.Celelalte masini alimenteaza din Germania te pomenesti.
-
ioio, miercuri, 18.02.2009 19:53cine e mai prost?
domnu' coty si maka...ar trebui sa se ia in caclul si numarul de masini vandute. Presupunand ca ai doua marci: X vinde 10.000 unitati si Y desface 100 de unitati si au acelasi procent de defectiuni (sa zicem 10%) insemna ca in serviceul lui X gasesti 1000 de unitati si in serviceul lui Y 10 masini. Asta insemna ca cele 1000 de unitati vazute in service comparativ cu 100 sugereaza ca X e mai prost...chiar...cine e mai prost?
-
GreeN, miercuri, 18.02.2009 20:17Ma faci sa rad :))
Felicitari ioio,esti printre putinii care au luat in calcul si acest simplu calcul...de aceea gasesti mai des Renault-uri prin service...pentru ca sunt mai multe ;) Si sincer prefer Renault in locul unui BMW.Motive ? A ) Toti copii de 18 ani,tzipa la tati dupa un BMW,apoi il plesnesc in primul stalp cu 160 km/h ,pentru ca : 1) Nu au experienta ,2)habar nu au sa contreleze tractiunea spate B) Majoritatea soferi "cu aur mult si gros,fara bun simti " (asta ca sa nu fiu rasist ) Si motoarele? Sa va reamintesc ca "marile" branduri au furat de la Renault ideea de compresie marita ? Intai a fost dCi...apoi TDCI,TCDI... Fiabilitatea? Prietene,se folosesc injectoare si bujii Bosh... Firma ce a primit locul I la nivel mondial pentru fiabilitate....Aaa Da? probabil nu stiati... Voi visati in continuare la "pisicutzele" voastre de aceeasi varsta cu voi ;)
-
Pesso, joi, 19.02.2009 01:25Renault...
ai dreptate green,oricum faza de a compara renault cu bmw,mi se pare deplasata,Renault nu cred k si-a propus niciodata sa concureze cu bmw sunt 2 marci cu conceptii total diferite,iar despre fiabilitate....taicamiu are laguna 2 din 2003 a luato noua si e super multumit de ea,la 100.000km nu a avut probleme pana acum...
-
linku2, vineri, 20.02.2009 18:05Renault comparatie cu BMW ?
Un singur pacat are firma Renault si anume dotarea masinilor mai ietine si posibilitatea echiparii lor cu scaune piele incalzire in scaune samd. Am un clio symbol si chiar as fi dat si 20% din pretul masinii pe niste scaune de piele sau ceva extra dotarii.Am intrebat de chestia asta si mi sa raspuns "nu se poate" dar exista doatarile astea la masini mai scumpe, sincer eu maine as merge cu un trabant cu aer conditionat si scaune de piele, pt ca masina pentru mine nu conteaza ca are 100-200-300 cai putere la fel sta la stop a mea sau alta V12 deci in bucuresti e o chestie de moft.Sincer sincer as fi dat 1000-2000 euro pe o echipare mai acatarii scaune piele incalzire scaune si nu o sa va vina sa credeti !!! CUP HOLDERS sau chestie in care sa iti pui naibii bautura un pahar amarat sau o cutie de cola precum are WW sau AUDI undeva incorporata in bord la naiba cat era mai scumpa o masina cu asa ceva ??? 30€ ??? FRATILOR DE LA RENAULT DACA CITITI RANDURILE ASTEA aflati de la un fan RENAULT ca bine ar fi daca ati pune si micile rahaturi si dotarici in masinile voastre si ati pune si radio casetofon cu MP3 pentru ca era CD urilor a disparut de acum 5 ani de zile si voi tot vindeti rahaturi identice de cd playere pe masinile voastre de parca ati avea un lot de cateva miliarde tone de casetofoane pe care vreti sa scapati de ele.Dotari fratilor scaune de piele la masinile mai ieftine rahaturi in care sa iti pui bautura (si nu in torpedo) si cd playere cu mp3 pentru ca am pus eu mp3 in masina dar nu se mai potriveste cu stickul de langa volan si nici adaptor nu am gasit. Concluzie sunt fff multumit de renaultul meu dar SCAUNE PIELE ar fi un + cup holders si alte rahaturi unde sa iti pui ochelarii sau mai stiu eu ce alt + casetofoane respectiv cd playere cu MP3. sistemul de boxe din masina default e jos palaria mentionez ca am un Canbera de la Blaupunkt care are doar SD acest player nu e grozav pentru ca nu scrie nicaieri dar nu "vede" carduri mai mari de 2GB si nu se potriveste pe joystick ul de la renault decat daca aveti adaptor si adaptor nu gasiti nicaieri pt Canbera. Si de dragul site ului asta numai comparati BMW cu Renault pentru ca nu se poate compara un inovator cu un vitezoman scump cum ar Iustin Capra cu un Justin Timeberlake.
-
Decimus4u, sâmbătă, 21.02.2009 10:01Renault VS ALTELE
O sa fiu scurt si la obiect: - Renault foloseste cel mai performant tip de injectie imprumutat de la TATICUL Mercedes CDI-DCI da? - WW, Skoda, Audi BMW etc au ramas cu vechile motoare TDI cu vechiul tip de injectie (cand intrebai ce era? 19 TDI :)))) - cand Renault folosea DCI ceilalti completau cu ulei TDI-urile - Motorul de 15/DCI si 85 CP are cel mai mic consum din clasa lui cu cele mai bune performante.Ganditi-va ca Skoda avea motorul de 19 TDI si 90 Cai in timp ce Renault avea 15/85 CP si exemplete pot continua. Acum nu putem compara tehnologia BMW sau Mercedes cu Renault si nici Renault nu vrea asta. In 2008 motorul de pe Laguna 3, 2.0 DCI si 150 CP 340 NM era cel mai performant din clasa sa in comparatie cu Toyota, Passat, Peugeot,Opel etc. Acum pe Koleos se gaseste motorul 2.0 DCI 175CP si 380 NM. Vedeti ca nu numai BMW-ul sau Audi fac masini si nu numai ei sunt cu traditie. Ganditi-va cate unitati a vandut Renault in ultimii ani, ca era lider pe doua segmente; cum sa nu existe si probleme? Modul de exploatare conteza foarte mult. Acest constructor nu are multe modele si nici multe motorizari, dar cele existente sunt foarte bune.
Citeste si
-
TEHNOLOGIE | joi, 28 iunieFord anunţă un sistem de conducere semi-autonomFord a anunţat o tehnologie numită Traffic Jam Assist, care poate să controleze volanul şi să urmeze maşina din faţă într-o aglomeraţie fără intervenţia şoferului. Citeste tot
-
TEHNOLOGIE | joi, 21 iunieChevrolet Spark şi Sonic vor fi primele modele care vor integra SiriChevrolet Spark şi Sonic ar putea fi primele modele din lume care vor integra butonul care activează funcţia Siri de la Apple. Acesta va permite controlul vocal al sistemul audio şi al sistemului multimedia al vehiculului. Citeste tot
-
TEHNOLOGIE | luni, 4 iunieGoogle folosește modelul Toyota IQ pentru proiectul Street ViewGoogle a folosit o gama variată de modele pentru a crea proiectul Street View. Ultima achiziție este modelul Toyota IQ folosit pentru străzile înguste din Belgia. Citeste tot
-
TEHNOLOGIE | vineri, 1 iunieFerrari va investi 50 de milioane de euro în două motoare noi: un V6 şi un V8Ferrari gândeşte în perspectivă când vine vorba despre motoarele sale. Italienii vor investi 50 de milioane de euro pentru conceperea unor propulsoare V6 şi V8 de nouă generaţie, ce vor fi utilizate şi de Maserati. Citeste tot
-
TEHNOLOGIE | joi, 31 maiMaserati va folosi sunete false pentru viitoarele modele dieselMaserati se pregăteşte să propună publicului primele sale unităţi diesel. Pentru a garanta o experienţă auditivă de nivelul celor experimentate pe benzinare, dieselurile vor veni cu un generator de sunet. Citeste tot
la fiabilitate cand incep sa lucreze?