Renault Fluence a primit un facelift

Publicat joi, 01.11.2012 13:11 de Sebastian Toma

Renault a prezentat primele imagini ale lui Fluence facelift, model pe care îl va lansa la Salonul Auto de la Istanbul. Modelul debutează în 2013 şi primeşte sistemul multimedia R-Link.

Renault Fluence vine la Salonul Auto de la Istanbul cu un facelift, acesta urmând să debuteze alături de noul Clio Symbol. Modelului i s-a atribuit noua identitate stilistică a mărcii Renault, alături de alte actualizări semnificative. Gama de dotări include acum şi sistemul R-Link, tableta integrată în bord care a debutat pe noua generaţie a lui Clio şi urmează să fie introdusă şi pe noua generaţie a lui Megane. Până atunci, Fluence îşi va încânta clienţii cu noul sistem multimedia, care promite să ofere mai mult decât sistemul precedent, o navigaţie "convenţională" integrată în bord cu sistem de control cu telecomandă.

Noua identitate stilistică a mărcii Renault implică un set de blocuri optice noi, lumini de zi cu LED-uri, o nouă bară de protecţie spate, o grilă faţă cu o siglă Renault supradimensionată şi inserţii negre şi cromate pentru anumite elemente de caroserie. Posteriorul lui Fluence nu a fost schimbat la fel de dramatic, designerii considerând că nu sunt necesare atât de multe schimbări la acest nivel. Însă, interiorul primeşte un panou de bord cu afişaj digital pentru toate versiunile, iar tapiţeria a fost schimbată cu un material de calitate superioară. La fel ca şi până acum, cei de la Renault ţintesc un nivel superior de confort pentru berlina lor de segment compact.

Gama de motorizări include acum şi noul motor dCi Energy 130, unitatea de 1.6 litri care ne-a încântat la bordul lui Megane şi Grand Scenic facelift. Propulsorul respectiv obţine un consum mediu de 4.6 litri alături de Fluence. Versiunea 1.5 dCi de 110 CP a lui Fluence va exista în continuare, iar aceasta va fi oferită şi în compania transmisiei EDC, aşa cum este disponibilă în prezent. Pe lângă noul dCi Energy, cei de la Renault oferă şi o nouă motorizare pe benzină, o unitate de 1.6 litri cu 16 supape, care dezvoltă 115 CP. Această motorizare este oferită în compania unei transmisii X-Tronic CVT, cele două unităţi oferind un consum mediu cu 1.3 litri mai redus decât al versiunii anterioare a lui Fluence echipată cu CVT, care includea un motor aspirat de 2.0 litri şi 140 CP.

Producţia lui Renault Fluence este asigurată în continuare de uzian Oyak din Bursa, Turcia, de unde şi debutul de la Salonul Auto de la Istanbul. Acest eneniment auto va avea loc între 2 şi 11 noiembrie. Debutul comercial al lui Fluence facelift va avea loc începând cu ianuarie 2013, noua versiune a berlinei compacte de la Renault urmândă să fie introdusă pe mai bine de 50 de pieţe.


Via Renault

  • Nelu, joi, 01.11.2012 13:15

    Mare pacat de masina ..........Patrick LeQuemaint vechiul designer de la Renault avea creatie asta noul nu face decat sa le strice

  • MSt, joi, 01.11.2012 13:21

    Se simte schimbarea. De la noul Clio la acest Fluence. Daca umbla putin si la insonorizare cred ca va iesi o masina ok. Mie unul, un tip fara multe pareri bune despre Renault, imi place. Ramane sa si confirme. In rest...numai bine

  • Nicu, joi, 01.11.2012 14:04

    Imi place cum arata.

  • antonny, joi, 01.11.2012 14:14

    Daca SYMNOL 3 seamana cu Logan 2 ,atunci si noul model sedan Dacia care e pregatit pentru 2013 va arata ca si Fluence .......oare cum arata break-UL ???

  • gogu, joi, 01.11.2012 14:59

    megane ul nou arata mai bine ca fluence iar bordul astuia din urma e jalnic. niste plastice obosite...

  • andy.s, joi, 01.11.2012 15:45

    faruri mai urate decat volkswagen

  • flavius, joi, 01.11.2012 22:34

    Pacat ca in Romania ,Renault ofera motorizari de RAHAT (1,2 75 CP si 0.9 90 TCE).Nu le-as fi pus nici pe roaba,daramite pe masini plecind de de la 10 K (Twingo,Clio 4).

  • C-G-C, vineri, 02.11.2012 08:10

    Partea frontala este clar o imbunatarire comparativ cu varianta prefacelift, insa mi-ar fi placut sa fie ceva mai indrazneti si in ceea ce priveste partea din spate a masinii. Sper sa fi pastrat calitatea destul de buna a plasticelor de la Megane 3 (nu am "facut cunostinta" pana acum cu Fluence si imi este teama sa nu fi umblat pe ici pe colo, in buna traditie Renault, la masinile made in Turkey). Una peste alta as spune ca este o masina decenta. P.S.: @flavius, tot ce ai scris mai sus tine de politica de RAHAT pe care Renault Romania o practica la noi in tara. Modul in care acesti oameni gestioneaza marca Renault pe plan local este JALNIC!!!

  • 1.2 16v / 0.9 TCe, vineri, 02.11.2012 10:35

    Ca motorizari de intrare in gama sunt foarte bune. Mai bune decat 1.2 6v HTP de la Volkswagen sau 1.2 69 CP & 0.9 twinair de la Fiat sau 1 litru 68 CP din partea PSA. Pentru cine vrea motoare mai puternice, cu siguranta va fi in Romania 1.2 TCe 120 CP cand va aparea la Renault anul viitor.

  • LSM, vineri, 02.11.2012 15:57

    Nu sunt fan Fluence nu-mi place design exteriorul este tern. Am condus insa diesel 1,5 110CP peste 5000Km in Romania si Ungaria, te simti confortabil. Daca trebuie sa fac o comparatie intre Octavia, Linea si Fluence (masini pe care le-am condus) as avea probleme sa aleg intre Octavia si Fluence care este mult mai confortabil la drum lung (este parerea mea). Nu stiu sa fac comparatia cu Chevrolete Cruze Cu noul faclifte Fluence este mai bine

  • flavius, sâmbătă, 03.11.2012 00:36

    Faptul ca R aduce motorizari de ras in Romania ,trebuie sa nu imi postatzi opiniile! Sictir...............

  • MSt, miercuri, 07.11.2012 12:50

    @C-G-C,@Flavius: Am mers cu un Megane 2, 1.9 dci, 131 hp. Masina mergea super si la 80000 km, insa...era achizitionata din Germania si rulata numai acolo. Pentru Europa de est...se arunca motoare slabe si platforme la fel. Sa nu credeti ca un Clio pt Romania e acelasi cu unul pentru Germania. E diferenta inclusiv la cod de platforma, echipare si motoare. Pacat! Mi-as lua Renault dar numai din afara. In Romania ne considera probabil popor bananier.

  • megane 2.2, miercuri, 21.11.2012 14:04

    Am un Megane 2.2 din 2008 .Ireprosabil ,confort si consum mai ales la drum lung ,am condus 1200 km intr-o zi in Germania ,la sfarsitul zilei nu simteam oboseala deloc .Masina are 63 000 km cumparata de noua din Romania si din ce am mers mai mult din aia consumul de combustibil a scazut . Este un 1.5 dci.