Renault Clio implineste 20 de ani de existenta
La doua decenii dupa ce a introdus modelul Clio pe piata, Renault lanseaza o editie aniversara a acestuia. Clio a castigat de doua ori premiul Masina Anului in Europa si a fost vandut in peste 10 milioane de exemplare.
Renault sarbatoreste 20 de ani de la lansarea lui Clio printr-o editie speciala a modelului sau de segment B. Clio a fost vandut in peste 10 milioane de exemplare si a reusit sa castige doua premii "Car of the Year" in aceasta perioada. Renault Clio este primul model de segment B care a reusit sa obtina patru stele la testele EuroNCAP si primul care a obtinut cinci stele in cadrul acestor teste de siguranta. Totodata, Clio a fost caracterizat ca fiind una dintre cele mai fiabile modele din segmentul sau.
Renault va lansa o editie speciala a lui Clio, intitulata 20th, care va fi disponibila atat pentru versiunile cu trei si cinci usi ale lui Clio, cat si pentru Clio Estate si Clio Sport. Aceste versiuni speciale ale lui Clio beneficiaza de sigle pe montantii B, un finisaj lucios de culoare neagra al barei de protectie fata si al oglinzilor laterale, cat si o vopsea speciala. Modelele 20th Edition vor fi disponibile doar pe alb sau pe negru, iar aceasta regula i se aplica si lui Clio RS.
Clio 20th si Clio RS 20th vor fi disponibile in Europa incepand cu luna martie. In Franta, clientii Renault pot face o comanda chiar de astazi, un Clio 20th avand un pret de pornire de 14.350 de euro, pe cand un Clio RS 20th are un pret de pornire de 24.700 de euro. Preturile pentru Romania ale acestei editii speciale a lui Clio nu au fost inca anuntate. Versiunile 20th ale lui Clio sunt bazate pe nivelul de echipare Dynamique si primesc, in functie de piata pe care au fost introduse, un sistem de climatizare automat, cruise control cu limitator de viteza, un CD-player cu MP3 si conectivitate Bluetooth, precum si conectivitate Plug&Music.
Prima generatie a lui Clio a fost vanduta in 4 milioane de exemplare, iar cea de-a doua generatie a lui Clio a avut 4.5 milioane de clienti. Cea de-a treia generatie a lui Clio a avut peste 1.5 milioane de clienti, iar cei de la Renault au numarat circa 700.000 de clienti ai lui Clio Symbol. Clio este succesorul lui Renault 5 si a debutat pe piata in 1990. Sloganul acestui model in momentul in care a fost introdus pe piata era "The Small Car with Big Car Attributes".
Via | Renault
Felicitari Renault pentru CLIO si pentru modul in care aniverseaza succesul acestui model, mai putin cunoscut la noi.