Renault cauta masuri pentru a nu reduce productia

Publicat miercuri, 19.11.2008 11:15 de Robert Gherghe

Oficialii Renault au anuntat ca se vor axa pe vanzari pentru a reduce numarul de unitati ramase pe stoc.

Renault adopta o noua strategie pentru a nu fi nevoiti sa reduca si mai mult productia, pe fondul scaderii cererii pe piata auto. Astfel, grupul francez se va concentra asupra vanzarilor pentru a reduce numarul de unitati ramase pe stoc.

"Pentru a reduce stocurile va trebui sa ne concentram asupra vanzarilor. Curand vom ajunge intr-un punct in care nu vom mai putea reduce productia ", a declarat Michel Gornet, vicepresedintele de productie de la Renault.

Producatorul francez se confrunta cu scaderea vanzarilor pe pietele importante, motiv pentru care a anuntat oprirea productiei la unitatile din Franta, Spania sau Romania.

Michel Gornet a mai spus ca unele fabrici, cum ar fi cea din Curitiba, Brazilia, vor ramane inchise pe aproape toata perioada lunii decembrie.

Via | Mediafax

  • alexandru, miercuri, 19.11.2008 12:22
    pret un pic cam mare pentru ceea ce primesti

    pai daca vreti uploadez DVI-ul meu pt un Clio 3 din turcia sa vedeti cam cat castiga amaratii astia. 7000 USD costa masina exportata , punem transport, TVA si ajungem in cel mai rau caz la 9000 USD, de aici pana la 12.000 euro cat am platit eu pe ea e cale lunga nu, eu zic ca daca 7000 reprezinta costul, restul e numai japca, Renault Romania, dealerul, etc. Eu unul asi merge dupa ea in Turcia sa platesc eu TVA la ea, o suma pentru garantie aici si tot e mai ieftin cu 2-3000 euro. Pana una alta le doresc faliment urgent. Adaugand la asta faptul ca la o Toyota nu exista parti de suspensie care sa iti cada si aici e veselie, eu unul nu mai cumpar Renualt vreodata.

  • Functionarul, miercuri, 19.11.2008 14:06
    PT A REDUCE STOURILE

    pt a reduce stocurile ar trebui sa scada serios preturile, nu sa-i ... la cap pe aia de la marketing ca vezi doamne din cauza lor nu se vinde ca nu sunt profesionisti chipurile. Baaaaa a trecut vremea "prostelii" pe fata - adica a marketingului. ACUM PRETUL SI CALITATEA VORBESC !!!

  • Functionarul se intoarce, miercuri, 19.11.2008 14:31
    Sa va mai zic una - Strategilor !

    Zilele trecute am fost pe la BMW si Audi, la interval de o saptamana. Am 1,82 H si 87 KG iar pana acum am avut: Dacia 1310, volvo 440 si 460, Supernova, Solenza, Fiat punto 1998, Siera tdi 1992, Opel Astra 1996, Lancia Delta 1996, Mitzu Carisma 2001 megane 2002 berlina si Wagon, Clio 2001 bicorp, ... si am mai condus: Punto 2001 JTD, Matiz, Megane 2008 , Sandero2008, Kia C'eed 2008 Mitzu Lancer 1.6 2008, SX4 2008, Lacetti 2008, Astra 2007 tdi, Logan 2008 Focus 1.6 benz si 1.8 tdi 2008 Accent tdi 2008. Asadar, intru in reprezentanta la audi, ma uit si ma sucesc pe la un A3 Sportbac (pe care cred ca o sa mi-l iau) si ma urc apoi in A4. FRATEEEEE, AIA MASINA ! am ramas lipit acolo in scaun si m-am trezit bolbolosind ceva de placere. Dandu-mi seama de faptul ca pot deveni ridicol daca ma urmareste cineva cu privirea - urmatoarele secunde dupa constientizarea acestui fapt nu am putut sa ma controlez si sa ma opresc din acea stare de admiratie. SCULAAAAA VERE NU JEG precum celelalte de vi le-am spus mai sus. Masina facuta cu cap ma nene. Asa caaaa renault - ai putea sa le cam dai pe doi bani si in rate pe cate 10 ani pe urmatoarele: megane actual, clio turcia si franta, modus, twingo, Kangoo,

  • Emil, joi, 20.11.2008 09:31
    functionare...

    ... la Audi ala al tau poti sa pui doar optionale cit pretul a 2 Clio de-al tau. Si s-ar putea sa se strice exact in acelasi moment amindoua.