Renault ar putea construi Megane RS-R

Publicat duminică, 13.09.2009 10:00 de Cornel Șocariciu

Renault ar putea construi urmasul vechiului R26R. Modelul se va baza pe actuala generatie Megane RenaultSport 250.

Ultimul derivat al vechii generatii Megane RS, botezata R26R, a inregistrat vanzari mai mici decat se asteptau oficialii firmei (divizia a vandut doar 159 de exemplare din cele 250 destinate pietei din Marea Britanie), dar acest lucru nu ii va impiedica pe francezi sa creeze o versiune mai puternica a actualului RS.

Un potential urmas al vechiului R26R se va baza pe actualul Megane RenaultSport 250 si va dispune de propulsorul de 2.0 litri supra-alimentat, capabil sa livreze 250 CP. Viitoarea generatie a lui R26R se va diferentia prin folosirea unor geamuri laterale din material plastic, dar si printr-un roll-cage.

O sursa din interiorul constructorului Renault a declarat: “Mediul economic actual nu a avantajat modelul R26R. Se crede ca versiunea extrema a lui Megane RS a suferit pentru ca a luat nastere la sfarsitul vietii vechii generatii, insa eu sunt de parere ca istoria nu se va mai repeta si in cazul actualului model.”

Exista posibilitatea ca viitorul hatch de performanta sa fie inclus in noua gama Gordini, pe care oficialii Renault au declarat in repetate randuri ca au de gand sa o revitalizeze prin cateva versiuni speciale cu puteri ridicate ale modelelor din gama actuala.

via | 4wheelsnews

  • RENAULT, duminică, 13.09.2009 11:12

    Megane RS-R, un "hot hatchback" de temut

  • aha, duminică, 13.09.2009 12:02

    claaaar cel mai tare hot-hatch de pe piata la ora actuala !

  • radu, duminică, 13.09.2009 12:48
    megane

    o masina cu adevarat rea... in momentul de fata bate cam tot la categoria hot-hatch: gti, focus rs, fr, opc, mps (chiar daca unele au motoare mai mari ex: 2.5, 2.3)... singura care sta cat de cat dupa ea e focusul care are 2.5 si cupra care are integrala dar in rest.... pauza BRAVO DIVIZIA F1 RENAULT

  • Penalu, duminică, 13.09.2009 13:03

    Ce vorbiti mai perdelor? Seat FR bate la fundulet orice masina de pe piata chiar si un Porsche. Daca va tine o provocare intrebati-ma ceva si cu drag va raspund la modul cel mai explicit!

  • jiji, duminică, 13.09.2009 13:47
    Un alt fas

    asta de succes.nici macar 250 de troscolete nu au vandut si nici nu or sa vanda normal la ce rahaturi fac.Cine sa dea atatia bani pe o dacie.

  • illy, duminică, 13.09.2009 16:42
    superrenault

    nu are rival pe piata , cand legi 100 de tone pe el si il arunci din avion

  • roland_st, duminică, 13.09.2009 17:44
    jiji..ca

    te urmaresc de mult timp draga "colega".In afara de vocabularul si o atitudine comuna cu al tizului de pe malul Dambovitei diferenta e ca tu mananci KKT pe forum si ala la TV. Am testat si eu Clio F1 Team R27. A trebuit sa fiu scos cu forta din masina dupa drive-test. In mod firesc si Meganu' asta (sau Dacia dupa mintea odihnita a unora) ar trebui sa rupa gura targului. Dar in perioade de criza nu poti cere prea multe.

  • Florin, duminică, 13.09.2009 21:16
    radu...

    cupra care are integrala ... poate CUPRA R modelul vechi, deoarece actuala CUPRA nu are tr integrala si nici viitoarea CUPRA R nu o sa aiba tr. integrala doar 260 cp, in alta ordine de ideei ati uitat de SAAB 93 aero 280 si tractiune integrala!!! care cred ca face Meganu la multe capitole (mai putin cost achizitie cred!!!) "penalu" Seat FR bate la fundulet orice masina de pe piata chiar si un Porsche.... aici chiar nu inteleg 200 cp ii compari cu 300-400cp?!! poate un FR disel dus in 300 cp si un cuplu de 450 nm sa se tina dupa Porsche, dar aici cred ca vorbim de masini stock si cam acelasi an de productie (nu fr 2009 cu porsche 1970...)

  • Castravetele, luni, 14.09.2009 21:57
    aha...

    bine roland... ma bucur pt tine. Dar te-ai urcat cumva si in concurenta? asta de dragul tau intreb, pentru ca sincer... nu m-as uita la masina asta. Acuma tine de preferinte, experienta, gusturi si ..... cunostinte. ;)