Renașterea Ssangyong, parafată de conceptul LIV-2: așa va arăta noua generație Rexton
Peste mai puțin de o lună vom vedea la față noul Ssangyong LIV-2 Concept, din care va deriva noua generație a SUV-ului mare Rexton. Acesta promite să completeze o gamă deja întinerită a mărcii sud-coreene.
Deseori ignorată de publicul larg și apreciată mai ales de clienții fideli care au găsit în gama Ssangyong modele capabile în special pe teren accidentat, gama de modele afișată de constructorul sud-coreean reușește să treacă printr-o pasă pozitivă care-o face atrăgătoare chiar și pentru cei care nu au luat în considerare până acum modelele mărcii. Iar după SUV-ul compact Korando și după SUV-ul subcompact Tivoli, disponibil din acest an chiar și într-o versiune "pseudo-break" denumită XLV, Ssangyong trece de anul viitor la artileria grea: modelele cu nume ale gamei se pregătesc de generații noi, mult evoluate față de anterioarele.
Primul dintre acestea urmează să fie noul Rexton, unul dintre cele mai accesibile SUV-uri full-size de pe piață. Programat pentru lansarea oficială la final de 2017, Rexton va fi prezentat în prima fază sub formă de concept-prototip în cadrul Salonului Auto de la Paris, care își va deschide porțile pentru public la începutul lunii octombrie. Numele acestuia este LIV-2 și a fost dezvăluit parțial astăzi într-o serie de imagini care ne demonstrează faptul că imaginea prăfuită pe care o aveau modelele Ssangyong e gata să dispară și să fie înlocuită de un design modernizat și mult mai atrăgător.
LIV-2 (acronim care vine de la Limitless Interface Vehicle) este de fapt o evoluție a conceptului LIV-1, pe care Ssangyong l-a aruncat în fața jurnaliștilor la Salonul Auto de la Seul din 2013. Conform declarațiilor găzduite de comunicatul oficial de presă, noul LIV-2 Concept "avansează pe linia limbajului de design și ajută în comunicarea temei de brand". În cazul celor de la Ssangyong, "tema de brand" are și un nume oficial: Dignified Motion.
Nu există multe informații legate de noul concept și cu atât mai puțin despre viitorul model de serie derivat din acesta, însă aflăm că sub capotă clienții vor avea de ales între un motor diesel Euro 6 de 2.2 litri și unul 2.0 turbo pe benzină, fără ca sud-coreenii să specifice nivelul de putere sau performanțele acestora.
Revenim cu informații imediat după ce acestea vor deveni disponibile.
Iar incurcati clasele? Rexton e SUV mediu, la fel ca Touareg sau Edge. SUV-uri mari sunt Q7 si Expedition, asta ca sa dau tot exemple VAG/Ford. Ce se intampla cu tine Mircea de la o vreme?