RECORD: Rimac Nevera atinge 412 km/h și devine cea mai rapidă electrică de serie din lume

Publicat marţi, 15.11.2022 16:41 de Alexandru Monenciu

Hypercar-ul Rimac Nevera tocmai a devenit cea mai rapidă electrică de serie din lume după ce a atins 412 km/h pe circuitul de teste Papenburg din Germania

Cu cei 1.914 cai putere de care dispune, dezvoltați de 4 motoare electrice, Rimac Nevera este una dintre cele mai puternice și performante mașini din lume. Una care poate fi considerată, fără probleme, un adevărat hypercar.

Acum, Rimac Nevera a primit o titulatură care o pune la loc de cinste: este cea mai rapidă electrică de serie din lume. Asta după ce, cu pilotul de teste Miro Zrncevic la volan, Nevera a atins 412 km/h pe circuitul de teste Papenburg din Germania.

Acesta este cunoscut pentru cele 2 linii drepte ale sale, fiecare măsurând 4 kilometri.

Potrivit celor de la Rimac, mașina nu a fost modificată în vreun fel, fiind echipată cu aceleași anvelope cu care vine și un exemplar de client. Totodată, recordul de viteză (măsurat cu un dispozitiv GPS Racelogic V-Box) a fost stabilit în modul "Top Speed".

Clienții vor putea atinge la rândul lor această viteză impresionantă, dar numai în cadrul unor evenimente speciale, unde vor fi asistați de o echipă de ingineri Rimac. Altfel, viteza maximă a hypercar-ului este limitată la 352 km/h.

via Rimac Automobili

  • Mircea Badea, marţi, 15.11.2022 23:01

    iar a facut de ras termicele.. dizelistii s-au inecat de tot...

  • Diesel Groapa, miercuri, 16.11.2022 04:47

    Pompele funebre pregatesc coborarea la groapa a motoarelor termice. Doar vajnicii temerari de pe redutele automarket mai cred in suc de dinozauri. Tare sunt curios cu ce-or merge pe strada in 10-15 ani. Curent se va mai produce mult timp de-acum incolo. Benzina si motorina in schimb ...

  • Dutz, miercuri, 16.11.2022 05:19

    Rimac este un bun exemplu ca se poate electric si ieftin, polivalent șamd… voi sunteți in moarte cerebrala nu termicele. Dacă nu ați aflat s-au anulat restricțiile de COVID, puteți ieși din case. Pe plan mondial nu se vând nici 10% electrice… sper ca nu ați început sa săpați groapa termicelor ca va iese prea adâncă până când va fi nevoie si n-o sa mai puteți ieși din ea, dar este ok nu o sa va ducă cineva lipsa. Faceți ceva si nu mai fiți așa de previzibili si repetitivi la comentarii ca plictisiți maxim.

  • r, miercuri, 16.11.2022 09:46

    Fiecare sistem de propulsie are și avantaje și dezavantaje. Dar țăranii au uitat cam repede că 24 ore Le Mans a fost câștigată de Audi cu motoare Diesel (nu mai țin minte anul). Atunci când o să câștige și o electrică Le Mans va însemna că au câștigat bătălia cu pufăitoarele mai mult sau mai puțin puturoase .

  • Bai, sunteti nebuni!?, miercuri, 16.11.2022 10:11

    Numai sa accelerezi la viteza aia si s-a dus un sfert de baterie! Masina asta va sta mai mult in statiile e incarcare decat pe sosea.

  • @r, miercuri, 16.11.2022 11:08

    vezi tu, in exploatarea de zi cu zi a majoritatii soferilor, o electrica ar fi mai potrivita din toate punctele de vedere, pe cand un diesel este mai potrivit pentru anduranta (drumuri lungi la regim de turatie constant sau cu fluctuatii minime). Fiecare sistem de propulsie are și avantaje și dezavantaje, aici zici bine. ideea e sa le folosim pe fiecare in scopul pentru care au fost create, altfel apar frustrari si incepem sa aruncam cu noroi in masini care altfel nu au nicio vina, din simplul motiv ca nu ne dam un minim de interes sa le intelegem cat de cat principiile de functionare.

  • @@r, miercuri, 16.11.2022 12:42

    dizalul e doar pt tractoare. pardon, era!!

  • inexorabil, miercuri, 16.11.2022 14:34

    Până la performanţe demne de SSC Tuatara, mai aveţi de mâncat mămăligă, e-zombilor. Că la nivelul lui ThrustSSC veţi ajunge doar în visele voastre umede. Acum ce să-ţi zic, Fănele? Ia pulpa! Da’ repede, că n-am timp. PS. Într-o prea minunată zi, eu personal voi organiza în rromanika concurs de accelerat “termice” pe loc. Va fi premiată inclusiv categoria “Cel mai asurzitor zgomot”. Ah, da: voi ţine morţiş ca evenimentul să aibă loc pe Libertăţii 14D sau pe Răzoare 5.

  • inexorabil, miercuri, 16.11.2022 14:39

    Scuze, uitai să precizez că, până atunci, locuitorii de la “adresele” respective vor deveni moaşte…Şi nu că ar vrea ei. De fapt, nici nu se va ţine cont de voinţa lor.

  • inexorabil, joi, 17.11.2022 00:38

    ma scuzati dar asa ma ia de cap cateodata si nu-mi trece decat daca scrijelesc ceva pe automarket, din putul gandirii. acum e seceta dar nu conteaza, cantitate sa fie. dutz, lasa-i pe prosti ca nu vad decat ce e sub ochii lor. Schimbarile mari iau timp si nu e evidente. de-aia nu vad nici eu decat motorina. curentul electric nu se vede, deci nu exista. pfff.

  • @inexorabil, joi, 17.11.2022 14:05

    deci crezi in moaste, ingeri dizelisti etc...ooke cand ai vorbit ultima data cu tufisurile?

  • Ady, joi, 17.11.2022 21:20

    Prindea si mai mult, dar s-a terminat bateria.

  • @Ady, luni, 21.11.2022 02:48

    Ai idee in cat timp i se termina "bateria" la un Bugatti Veryon, la viteza maxima? iti spun eu. In 8 minute. Te rog ... pssst.