Record de vânzări pentru grupul Peugeot-Citroen: 3.8 milioane de unități în 2018 și creștere de 30% în Europa
Grupul PSA a înregistrat un nou record de vânzări în 2018, pentru al cincilea an consecutiv. Anul trecut, francezii au vândut aproximativ 3.8 milioane de mașini, cu 6.8% mai multe decât în 2017.
Peugeot-Citroen a reușit vânzări în creștere pentru anul trecut, marcând un nou an cu cifre record în dreptul grupului.
În 2018, PSA a vândut un total de 3.878.000 de unități, cu 6.8% mai mult în comparație cu anul anterior. Este un nou record PSA, pentru al cincilea an consecutiv.
Francezii se laudă cu un record și la vânzările de vehicule comerciale ușoare, acolo unde cifrele indică 564.147 de unități și creștere de 18.3%.
La nivel european, PSA a vândut 3.1 milioane de mașini, în creștere cu 30.6% față de 2017 și estimează rezultate îmbunătățite pentru 2019.
PSA și-a crescut cota de piață în Europa la 17.1%, la sfârșit de 2018 (+3.8 pp). Peugeot și Citroen au fost cele mai performante branduri din grup în 2018, fiecare având creșteri de 5% ale vânzărilor.
Via PSA
-
Cineva, marţi, 15.01.2019 16:51
3.8 milioane de idioti ! Cum pot sa-si dea banii pe rebuturi nu am sa inteles.
-
Nice, marţi, 15.01.2019 16:57
Oricat de proasta e cultura auto a romanului, nu putem nega faptul ca francezi de la PSA nu inoveaza si performeaza. In ultimi 5 ani, in topurile de fiabilitate J.D.Power in Germania, Peugeot sta mai bine decat orice marca nemteasca cand vine vorba de fiabilicate. Poti fi oricat de hater, dar PSA face masini de volum cu raport foarte bun calitate pret si intretinere accesibila, si a adus Opel pe profit dupa 20 de ani ..
-
Green_Alex, marţi, 15.01.2019 17:06
Doi "C", unu care nu stie sa vorbeasca (scrie) romaneste desi se lauda ca e roman, si altul care injura 3.8 milioane de oameni doar pentru ca au alta optiune. Domnii admini, e bine cu libera exprimare dar nu credeti ca uneori put posturile de la atata "C"?
-
Costel, marţi, 15.01.2019 17:37
Vad ca se baga in seama unul mai sus, cica il cheama Costel. Baga-te unde vrei, copile... Mare tre sa-ti fie ciuda! Don't cry!
-
PMC, marţi, 15.01.2019 17:42
@Green_alex: tot timpul voi astia cu verzii si cu electrice si alte prostii simtiti nevoia de cenzura? Lasa-i sa-si spuna parerea. Simti nevoia sa vina cineva sa stearga comentariile care nu-ti convin tie? @cineva: ai condus vreun Peugeot nou? Cum ai ajuns la concluzia ca sunt toate "rebuturi"? Mai si gandim un pic? Sau trecem direct la dat din tastatura?
-
Costel, marţi, 15.01.2019 18:01
ii multi nestiutori pe automarket ii peugeot citroen opel vauxhal care insumeaza 3,9mil masini ii adunate si opel si vauxhal in anu 2018 nu ii numa peugeot si citroen is cunoscator doar
-
vianu, marţi, 15.01.2019 18:06
...2017 dar ce mai conteaza @Green....https://www.groupe-psa.com/en/newsroom/corporate-en/groupe-psa-commercial-results-2018/
-
Cineva, marţi, 15.01.2019 18:19
@PMC Am condus de-a lungul anilor 407, 308, 607, 206 si 508 din 2011. De la Citroen C2, C3, C4, si C5 modele de pana in 2010. Materialele erau de cea mai proasta calitate in ele, perfromantele mediocre fata de concurenta, fiabilitatea la pamant (toti au avut probleme cu electronica la ele si multe altele). In afara ca sunt destul de confortabile fata de concurenta nu au niciun alt avantaj. Iar gusturile stiu ca nu se discuta dar arata ciudat si sunt lipsite de eleganta. Singura masina care se poate incadra la masina de la francezi a fost C6. Nu am apucat sa merg cu ea dar am urcat si am admirat una in reprezentanta la vremea ei si impresia a fost buna la prima vedere. Era speciala si ca design si cu adevarat calitativa. In rest toate o apa si-un pamant. Ma indoiesc ca la astea noi s-a schimbat ceva....poate in mai rau !
-
Green_Alex, marţi, 15.01.2019 18:36
@PMC Nu sunt mare fan al cenzurei, dar moderarea nu inseamna cenzura. Se poate atrage atentia civilizat utilizatorilor sa respecte niste reguli de bun simt cum se procedeaza prin alte parti. Stergerea/ascunderea posturilor este un caz extrem si nu foarte de dorit. Sunt convins ca in ciuda divergentelor de opinie de pe aici sunt totusi oameni civilizati care doar mai scapa in lucerna din cand in cand. Civilizatia nu inseamna libertatea absoluta, ci libertatea cu respectarea unor reguli de bun simt pentru binele societatii/grupului/etc.
-
Descartes, marţi, 15.01.2019 20:55
Sunt unii care, atunci când aud de mărci auto franțuzești, încep să înjure. Și mărcile, și milioanele de oameni care le cumpără. Alții, atunci când aud de un anumit partid politic, încep și ei să înjure. Atât partidul, cât și milioanele de oameni care l-au votat. Mai sunt și unii care, atunci când aud de o anumită religie, da, ați ghicit, încep să înjure. Și religia, și milioanele de adepți ale acesteia. Așa se întâmplă când ești limitat: urăști și înjuri. Atât pot ei. Și este singura lor modalitate de a mima inteligența și cunoașterea.
-
mircea, marţi, 15.01.2019 21:11
Articolul este corect, se spune in text "PSA" si se mentioneaza chiar ca Peugeot si Citroen au avut cele mai bune rezultate. Este putin probabil ca "Automarket " nu a auzit ca Opel /Vauxhall fac parte din PSA. Dar asa sunt formurile si comentariile la romani,jigniri si orgolii si eroisme inutile. Nu este posibil sa iubesti/urasti un brand ca sa fii echilibrat si sa nu "desfiintezi" cititorii/posesorii/admiratorii.altui brand ? Citesc cam toate portalurile/bloguri/vbloguri/reviste auto de limba engleza,imi place sa compar testele,imi place sa vad pareri diferite. Vezi si acolo comentarii in dezacord cu autorul testului auto,dar jigniri ca la noi,mai rar ! Cine nu are aceeasi parere este un idiot,un retardat,un prost care isi arunca banii aiurea pe o masina proasta. Nimeni nu scapa,nici o marca nu este buna ori daca este buna,este prea scumpa,daca nu este scumpa sau este prea mica sau prea mare sau prea roz! Si eu cred ca postarile jignitoare trebuie sterse. Aceasta nu este cenzura,este o punere la punct a lipsei de bun simt. pana cand lucrul asta se va intampla,nu voi mai vizita paginile de comentarii,
-
Edikkk, miercuri, 16.01.2019 03:00
Peugeot a facut mereu maşini bune şi poate cele mai bune motoare pe motorină ! Au scos modele foarte frumoase şi cu foarte multe dotări faţă de concurenţă. Nu erau ieftine nici ca întreţinere dar foarte bune calitativ. Aici vorbesc de maşini noi nu SH de peste 500.000 km aduse în România. Aş opta oricând pentru un Peugeot decât orice germană (exclus mărcile de lux Mercedes şi BMW ,care sunt altă categorie).
-
OVIDIU, miercuri, 16.01.2019 03:52
CINEVA care spune ca masinile DIN GRUPUL psa SUNT SUB ORICE CRITICA DAR A AVUT-CONDUS ANI DE ZILE ACESTE MASINI TREBUIE SA FIE ..... CUM POTI CONDUCE CEVA CE NU-TI PLACE TREBUIE CU ADEVARAT SA FII....SI SA TE TRATEZI LA S.......
-
Gigi, miercuri, 16.01.2019 07:33
@Cineva As fi curios sa aflu, in opinia ta, care sunt acele masini fiabile si cu materiale de buna calitate, bineinteles din aceeasi liga cu PSA. Poate nu stiai, dar, de ex. 3008 e un megasucces, 6 luni trebuie asteptat pentru onorarea comenzii. Capacitatile de productie nu mai fac fata cererii. Oare toti acei oameni sunt idioti sau prost informati. Personal, mi-a atras atentia Citroen C5 Aircross care, daca vine cu preturi bune, poate fi o optiune serioasa.
-
Clique, miercuri, 16.01.2019 12:27
Voi ăștia ce criticați materialele de pe mașinile franceze, dormiți în mașini, de aveți atâtea pretenții ? Să înțeleg că da. Mașinile de lux germane, de top nu au plastic, cred că alea în loc de plastic au platină. Tot plastic au, tăntălăilor, tot imitații de aluminiu, tot imitații de așa zisa fibră de carbon. Acum o să veniți cu replica : "vai dar plasticul de pe mașinile germane e mai de calitate" Așa și ?. Dorm cumva în mașină ? Sau voi când urcați în mașină începeți să pipăiți bordul, mânerele, începeți să muscați din bord, de aveți nevoie de așa zisa calitate? Aveți o problemă gravă. Nu vă mai agitați, anii 60-70 au trecut de mult.
-
Corocsenie Adrian, miercuri, 16.01.2019 20:27
@Clique Corect. Masina trebuie sa fie in primul rand utila si fiabila nu din materiale scumpe. Dar au si ei dreptate. Ai urcat vreodata intr-un S class sau seria 7 ? Ai urcat vreodata intr-un Rolls sau Bentley ? Cand o sa urci, sau poate ai urcat nu stiu, o sa constati ca la clasa premium, materialele alea nu le simti dar le vezi. E vizibila diferenta intre seria 3 si seria 7 la materiale. Nu mai zic de masini de lux care in ele, vei avea senzatia de calm, de liniste. Te face sa te simti mai bine in masina. E armonie...nu stiu...ceva e ! E magie intr-un Rolls Phantom de ex. E ceva special acolo. Nu vrei sa mai iesi din ea niciodata. Incearca daca nu ai urcat pana acum in asa ceva sa vezi ca am dreptate. Dar astea sunt mofturi evident. Nu are treaba cu ideea de automobil care e facut sa transporte oameni din pct. A in pct. B , nu sa te faca mai fericit la drum !
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | marţi, 19 noiembrieȘeful Bugatti: „următoarea țintă este să atingem 500 km/h”Mate Rimac, șeful Bugatti, a declarat într-un interviu că următorul obiectiv pentru Bugatti este acela de a atinge o viteză de 500 km/h. CEO-ul mărcii franceze pune un accent foarte mare pe dezvoltarea unor anvelope noi, care să facă față acestor viteze. Citeste tot
ii cuprinse si opel si vauxhal in3,9m masini nu ii numai peugeot si citroen ii toate patru