Reclama lui Cadillac ATS, cea mai mare audienţă din istoria televiziunii americane
Reclama pregătită de Cadillac pentru finala Super Bowl de anul acesta a adunat un record impresionant de audienţă, cel mai mare din istoria televiziunii americane. Spotul are în prim plan noul ATS, rivalul lui BMW Seria 3.
Dezvăluit în premieră mondială în cadrul Salonului Auto de la Detroit, noul ATS este cel mai nou vârf de lance Cadillac, aruncat în lupta cu granzii germani din segmentul premium. Pentru a pregăti cum se cuvine terenul modelului său de clasă medie, Cadillac a plătit bani grei pentru un spot inteligent, difuzat în cadrul celui mai urmărit eveniment sportiv din America: Super Bowl.
Eforturile financiare ale constructorului de peste Ocean nu au fost zadarnice. Reclama a stârnit un val de reacţii pozitive, a fost apreciată de public şi a devenit cel mai vizionat spot din istoria televiziunii americane.
Recordul de audienţă a fost anunţat de agenţia de statistică Kantar Media, responsabilă pentru fiecare ediţie a Super Bowl-ului. Potrivit raportului dat publicităţii, reclama de numai 30 de secunde, botezată "Green Hell", a totalizat o audienţă de 43.5 procente, cea mai mare rată pentru un spot difuzat de-a lungul emisiei postului NBC.
Joel Ewanick, şeful diviziei de marketing global GM, a declarat: "Avem un mesaj important anul acesta. Cadillac îşi extinde gama cu noi modele, gata să concureze pe segmentul premium. Rezultatul audienţei dovedeşte că mesajul nostru a avut o priză mare la public. Atunci când vine vorba de reclamele de la Super Bowl, fiecare are favoriţii lui. Este cert însă că spotul nostru a fost cel mai urmărit."
Frumoasa reclama si masina.Go,Caddy!!!!!