Reclamă comestibilă pentru Volkswagen Golf R într-o revistă africană
Departamentul de marketing Volkswagen a venit cu o idee de promovare inedită în Africa de Sud. Noul Golf R beneficiază de o reclamă comestibilă.
Volkswagen dovedeşte încă o dată că se bucură de un departament de marketing şi publicitate sclipitor. Cea mai nouă reclamă a nemţilor ne arată încă o dată, dacă mai era nevoie, că departamentul de comunicare este unul dintre cele mai inspirate.
Campania de promovare a noului Golf R în Africa de Sud se desfăşoară sub un slogan simplu "Eat the road", ceea ce în româneşte se poate traduce cu "Mănâncă asfaltul". Nimic senzaţional până aici, dacă sub acest logo nu ar fi apărut îndemnul: "Seriously eat it".
Mai exact, reclama publicată într-o revistă de specialitate este comestibilă şi poate fi consumată. Ceea ce imaginile următoare şi recomandă. Făina de orez, apa, sarea, colorantul şi glicerina sunt ingredientele paginii comestibile, al cărei gust nu a fost anunţat, tocmai pentru a spori curiozitatea publicului larg.
via | egm
In Romania, intrebarea e mai intai: Care asfalt ? :))