Infiniti FX30d primeşte un pachet de 280 CP de la AHG Sports

Publicat luni, 30.05.2011 14:49 de Sebastian Toma

Tunerul de casă al centrului Infiniti din Hamburg a prezentat primul pachet de modificări pentru FX30d. Modelul rezultat dezvoltă 280 CP şi 600 Nm, iar cel mai ieftin pachet costă 1.250 de euro.

Tunerii de la AHG Sports au prezentat un pachet pentru Infiniti FX30d. După kitul de 1.250 euro al nemţilor, Inifiti FX30d devine un veritabil rival al lui Porsche Cayenne Diesel, deoarece puterea motorului urcă la 280 CP, iar cuplul motor maxim ajunge la 600 Nm. Creşterea depăşeşte 40 CP şi 50 Nm faţă de standard, ceea ce se traduce în performanţe mai bune pentru primul SUV al mărcii Infiniti. Clienţii pot opta şi pentru un kit de suspensie, care reduce garda la sol cu 25 de milimetri şi costă 1.495 de euro cu TVA şi instalare incluse.

Lui Infiniti FX30d i se oferă şi un set de jante din aliaj de 21 de inch, formate din trei bucăţi fiecare şi construite de Schmidt Revolution, care au fost echipate cu anvelope de performanţă cu dimensiunile de 295/40/R21. Setul de patru jante de aliaj de 21 inch diametru şi 11 inch lăţime costă 7.900 de euro, cu tot cu anvelopele aferente. Oficialii AHG Sports nu au dezvăluit noul timp 0-100 km/h pentru Infiniti FX30d şi nici noua viteză maximă a acestui model.

AHG Sports este tunerul de casă al centrului Infiniti din Hamburg, Germania. Infiniti FX30d este echipat cu un motor V6 de 2.993 centimetri cubi, care dezvoltă 238 CP şi 550 Nm în standard. Modelul are nevoie de 8.3 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h şi poate atinge o viteză maximă de 212 km/h. Tracţiunea integrală este permanentă, iar clienţilor le este oferită doar o versiune cu o cutie de viteze automată cu şapte trepte. Preţul de pornire al unui Infiniti FX30d în nivelul de echipare GT este de 61.400 de euro cu TVA inclus pentru piaţa din România.

Via | Carscoop

  • Excomunicatorul, luni, 30.05.2011 16:20
    :)

    Tragemi-as doua palme !! Chestia asta chiar arata bine :)

  • GT-R, luni, 30.05.2011 17:52
    Cam asa

    Pe aici pe undeva trebuia sa se situeze un FX diesel. Parerea mea e ca dieselul de 238 de cai e prea aneemic pentru ce vrea sa fie un FX si in comparatie cu versiunile pe benzina. Hai ca lui EX i-ar mai ajunge cumva 238 de cai, dar FX e mult mai greu... Au pus diesel-ul asta doar ca sa aiba un diesel in gama, pentru europeni...