Recall caraghios în SUA: Honda vrea să schimbe amplasarea numelui pe hayon
Honda a decis să facă o campanie de rechemare în service pentru clienţii generaţiei 2014 a lui Odyssey. Aparent, japonezii au montat sigla pe partea greşită a hayon-ului şi vor să o mute în poziţia corectă.
Honda a decis să efectueze un recall neobişnuit pe piaţa din SUA. Japonezii vor rechema toate monovolumele Odyssey de generaţie 2014 pentru a muta sigla cu numele de pe partea dreaptă pe partea stângă a hayon-ului. Reprezentanţii Honda insistă că este vorba despre o problemă importantă, care ar putea să ducă la scăderea valorii de revânzare a vehiculului peste ani, deoarece locul în care este plasată sigla respectivă ar putea să dea de înţeles că vehiculul a fost implicat într-un accident.
Pentru că problema nu afectează siguranţa vehiculului în niciun fel, cei de la Honda nu au folosit termenul de recall, ci de actualizare de produs, cu toate că nu este cazul în această situaţie. Reprezentanţii Honda nu au explicat de ce a apărut această problemă în primul rând şi cât va dura înlocuirea siglei. Numărul de vehicule afectate nu a fost precizat, informaţia privind recall-ul fiind publicată de cei de la Consumer Reports, care au un Odyssey de generaţie 2014 şi au primit informarea precum un client obişnuit.
Via ConsumerReports
Generatiei 2014? Stiam ca DeLorean a fost in viitor, nu si Subaru.