Range Rover a început producţia lui Evoque
Land Rover a început producţia celui mai mic SUV din gama sa. Primul Evoque construit a fost livrat Muzeului Heritage din Gaydon şi este alb.
Fabrica Jaguar Land Rover din Merseyside a început producţia lui Range Rover Evoque. Primul exemplar este vopsit în alb şi are o caroserie cu cinci uşi. Modelul va fi donat muzeului Heritage Motor Center din Gaydon, la fel care fiecare alt produs Jaguar Land Rover. Range Rover Evoque va fi construit alături de Freelander, deoarece împarte o parte din componente cu acesta.
Pentru producţia lui Evoque, uzina JLR a făcut 1.500 de angajări, pentru a putea face faţă cotei de producţie necesare pentru acest model. Economia Regatului Unit va beneficia de două miliarde de lire sterline graţie faptului că 40 de furnizori locali au semnat contracte cu Land Rover pentru construcţia acestui model. Primele 15.000 de unităţi vor fi construite în baza unor niveluri de dotări specificate anterior, în vederea atingerii unei stabilităţi pentru furnizori.
În România, Range Rover Evoque porneşte de la 37.188 de euro cu TVA inclus pentru versiunea cu trei uşi. Clienţii interesaţi de versiunea cu cinci uşi a lui Evoque plătesc mai puţin, preţul acesteia pornind de la 35.824 de euro cu TVA inclus. Cei de la Land Rover spun că un client tipic de Evoque are între 30 şi 40 de ani, iar 50% dintre clienţi vor fi de sex feminin. Pentru piaţa din Marea Britanie, Land Rover estimează că vânzările vor fi egale pentru versiunile de trei şi de cinci uşi, cele două urmând să fie la fel de populare în primul an de producţie, dacă nu chiar şi mai departe.
Via | Autocar
E simpatica masina asta e clar. Dar are un spatiu intrerior asemanator unui Polo. In Off road nu va conta niciodata, la fel nu va avea nicicand stabilitatea unei limuzine, nici siguranta ei indiferent de marca -masini cu un pret similar sau mult mai mic. Nu este la fel de sportiv si elegant ca un coupe 320 de exp. care este la acelasi pret. In oras unde va circula 90% va avea handicapul vizibilitatii proaste. Nu este nici cal, nici magar si nici catar macar. Veti spune ca este putin din fiecare, da, dar foarte putin, iar unde va fi condus in majoritatea timpului stapan e Polo care este de trei ori mai ieftin si sa speram cel putin la fel de fiabil ca el.... Este un un compromis dictat de o moda trecatoare cu un pret mult peste calitatile lui reale. Veti spune: dar imaginea de marca ? Ei bine daca facem diferenta vom vedea ca ea intradevar valoreaza peste 15000 euro, la acest model. bafta !