Primele imagini cu noul Audi A6
Olandezii de la Autoblog.nl au reuşit să publice primele imagini cu Audi A6. Modelul va fi dezvăluit oficial abia mâine. Iată cum arată noua limuzină de clasă medie superioadă din Ingolstadt!
Aspectul noului Audi A6 a fost deconspirat cu o zi înainte de dezvelirea oficială de cei de la Autoblog.nl. Olandezii au reuşit să obţină o galerie foto generoasă a noului model Audi, care include imagini de studio atât cu exterior, cât şi cu interiorul noului model german. După cum puteţi observa, designerii au păstrat liniile conservatoare ale Audi şi au aplicat o parte frontală similară cu cea a lui A1 şi un posterior inspirat din cel al lui A8. Profilul este modificat foarte subtil.
Interiorul beneficiază de un aspect mai proaspăt, care iese din tiparul Audi prin intermediul unei console centrale mai speciale. Tradiţionalele butoane amplasate pe centrul bordului au fost mutate pe panoul de lângă maneta schimbătorului de viteze, iar acestea par să fie 100% electrice, nefiind butoane convenţionale cu contact electric sub fiecare cifră. Bordul prezintă o uşoară înclinaţie înspre şofer, element inspirat de conaţionalii de la BMW.
Pentru moment, nu există foarte multe informaţii despre gama de motorizări, dar vom afla mai multe detalii mâine, odată cu prezentarea oficială. Singura motorizare confirmată este un V6 TDI, deconspirat de galeria foto oficială, publicată pe internet din greşeală de o publicaţie scrisă din Olanda. Noul A6 foloseşte platforma MLB, care îi conferă o masă redusă cu 20% faţă de generaţia precedentă. Debutul public va avea loc la Salonul Auto de la Detroit din ianuarie 2011.
Via | Autoblog.nl
-
Lamborghini, marţi, 30.11.2010 16:55
Design excelent atat interior, cat si exterior...dar o sa apara o problema in curand...deja A7 Sportback, A8 si acest A6 seamana aproape ca o picatura....cand ai sa te uiti la ele o sa le incurci...pacat...
-
jan, marţi, 30.11.2010 17:01
Seria 5 poate sa stea linistit.
-
serd, marţi, 30.11.2010 17:02???
interiorul "musca" din ideologia BMW,se observa o calitate de exceptie,as fi vrut sa vad o poza cu display-ul central retras sa imi pot forma o idee despre linia generala a bordului
-
@ Lamborghini, marţi, 30.11.2010 17:03Si la BMW e la fel
Vezi BMW Seria 7 si BMW Seria 5 . Bordul este identic, singurele deosebiri fiind fetele usilor . Revenind la noul Audi A6, arata super, cu un plus pentru interiorul de exceptie, tipic Audi .
-
calin, marţi, 30.11.2010 17:08....
nu pot sa spun ca e urata
-
titi, marţi, 30.11.2010 17:08
Chiar ca bordul seamana putin cu BMW . Fata masinii seamana fff mult cu A1 spatele cu A4 si lateralul seamana cu vechiul A6. Interior fff frumos .
-
GTR, marţi, 30.11.2010 17:14un nou facelift exterior, este A4, A6 sau A8?
Un interior deosebit cu un exterior de 2 bani. Asemanarile mari exterioare A4, A6, A8 fac ca A6 si A8 sa fie lipsite de personalitatea necesara segmentului. Aspect de "multinationala", se va vinde pentru ca este un Audi dar nu va reusi sa bata BMW si Mercedes cu exteriorul asta. Ma asteptam dupa ce am avzut A8.
-
ian, marţi, 30.11.2010 17:27
pai... eu stiam bordul asta pe a7...sau...e acelasi?
-
DDP, marţi, 30.11.2010 17:33
Farurile seamana cu alelui A8, lateralul seamana putin cu vechea generatie, iar spatele se incadreaza in segmentul lui (intre A5 si A7). Sper din tot sufletul sa piarda BMW si mai ales Mercedes. Concurentii lui au o mare problema (noul Audi A6)
-
@ian, marţi, 30.11.2010 17:40
cred ca e cam acelasi, dar asra nu e un lucru rau. p.s. :masina e superba mai ales din fata ( seamana cu conceptul a7) din lateral cam aminteste de a4, dar astept sa o vad in realitate. p.s.2 : jantele sunt superbe
-
Victor, marţi, 30.11.2010 17:48Audi A6
Deci pana la urma acum Audi produce 4 versiuni ale Audi A4: Audi A4 scurtat(Audi A3), Audi A4 normal(A4), Audi A4 lungit(Audi A6), Audi A4 si mai lungit(Audi A8),si desigur 2 versiuni de A4 cu hayon si anume un A4 cu hayon in lungime normala(A5) si un A4 lungit cu hayon(A7). Si pana la urma ce motiv mai ai sa iti cumperi un Audi A6 cand ai la dispozitie atatea oferte cum ar fii Passat CC,Cadillac CTS,BMW 5,noul Hyundai Grandeur samd. Incep sa le dau crezare celor care considera ca Audi nu mai face parte din grupul producatorilor de masini premium,si nu atat findca imparte motoarele,CV si alte subansanble cu celelalte marci ale VAG(produse ce sunt de o calitate ireprosabila,si asta ar trebuii sa ii incante pe cei ce isi cumpara VW sau Skoda),ci findca masinile Audi nu se mai disting!!! Si asta inseamna PREMIUM,ca o masina sa se distinga fata de celelalte vechiul A6 de ex se distingea de un Daewoo Leganza,in timp ce actualul chiar arata mai urat decat si mai fad decat un Hyundai Grandeur,este un amestec de A4 imbinat cu un design digitalizat,leduri,elemente luate de pe R8 si in final lungita..interiorul la fel,arata urat,sa ne uitam numai la display-ul care arata de parca ar fii pus acolo de un service de cartier!!!reusind chiar si performanta de a incomoda soferul atunci cand este deschis Penibil,pacat de vechile Audi 6 care au reprezentat ceva,asta este doar un A4 lungit si atat,eventual ceva mai bine dotat,vorba lui Jan BMW 5 poate sa stea linistit,ba chiar sa ia ceva din clientii care asteptau noul A6
-
EU, marţi, 30.11.2010 18:11
@Victor Bun venit pe planeta Pamant, iti dau un exemplu simplu din lumea aparatelor foto : Nikon D80, Nikon D200, Nikon D300, Nikon D700, Nikon D3 - toate seamna intre ele, diferenta vizibila este marimea lor si atat. Daca tu crezi ca Nikon D3 e un Jeg de aprat findca seamna cu alea mai ieftine si nu iti cumperi e problema ta nu problema lor, Ei vand bine fara sa schimbe design-ul.
-
io, marţi, 30.11.2010 18:37
bmw seria 5 este foarte foarte foarte plictisitor, si pe langa asta cand vad un bmw seria 5 pe strada ma intreb daca nu cumva e seria 7, ma uit la interior ( daca e parcat), si ma baga si mai mult in ceata. @victor, (care a auzit pe scara blocului ca audi e naspa si bmw e tare) hai sa zicem ca a4 seamana cu noul a6 care seamnana cu a8, dar nici pe departe nu e asemanarea intre ele ca si intre seria 5 si seria 7, care mai spun odata: sunt foarte plictisitoare. De unde am dedus ca ai auzit de pe scara blocului te intrebi? poi,...din simplul fapt ca ai scris acolo ca audi a3 este un a4 scurtat, spune-mi si mie: de unde ai dedus chestia asta? ca eu nu vad nici o asemanare izbitoare, doar una de marca, adica o grila de radiator mare si becuri cu led. Dar mnoah bmw e bmw ca doar acolo ii smecheria nu?
-
C-G-C, marţi, 30.11.2010 18:53Noul A6
1. Faptul ca exteriorul se incadreaza in linia generala Audi, noul A6 preluand elemente atat de la vechiul A6 (vezi profilul), cat si de la A7, A4 sau A8 asta nu inseamna ca este o masina urata, din contra. Asta se numeste conservatorism si cu siguranta nu o sa confunde nimeni un A4 cu un A6 pe strazi, sau un A6 cu un A8. Una peste alta, desi nu vine cu nimic surprinzator din pct de vedere al designului exterior, pot spune ca noul A6 are cel mai echilibrat design din gama Audi si chiar este o masina frumoasa. 2. Este si normal ca interiorul sa fie similar cu cel din Audi A7 in conditiile in care masinile impart aceeasi platforma (practic A7 este varianta CC a lui A6). Este mai important faptul ca interiorul arata demential si ca este unul dintre cele mai frumoase interioare premium.
-
Faurelianu, marţi, 30.11.2010 19:07
Toate modelele Audi sunt XEROX! Pana si Kia Opirus arata mai bine decat Audi A6!!!! Audi a reusit sa faca din modelele sale ca gainile de la abator , toate la fel!!
-
C-G-C, marţi, 30.11.2010 19:32@Faurelianu
Ia-ti tu Opirus, cine te opreste. Noul A6 va fi cu siguranta o masina de succes.
-
ForeverSaab, marţi, 30.11.2010 19:41precizare
Ma bag si eu in seama ca musca in zeama,nu sunt adulator al nici unei marci germane,dar problema de baza si de neneglijat pe care o identific eu in tema de fata este lipsa prelungita de aura sportiva a lui Audi,consacrata de deschizatorul de drumuri Audi Quattro din anii '80...O,tempora! Adevarul pur,crud si obiectiv este ca,indiferent ce model ar scoate armata celor patru cerculete si ce versiune,ce restilizarear izbuti,ce imbunatatiri ar face si ce alte noutati ar aduce, imaginea sportiva de ansamblu,un factor auto calitativ din ce in ce mai pregnant in conditii de piata din ce in ce mai exigente,care te zgarie pe retina oricat de nespecialist sau neiubitor de masini ai fi, parca sufera teribil de fiecare data,ceea ce ar trebui sa para ingrijorator pentru Audi-people din intreaga lume, tinand cont ca celelalte doua rivale in segmentul lux tot avanseaza cu imaginatia creativa,iar liniile lor exterioare de impact sportiv te infioreaza tot mai profund... Mai ales BMW,desi l-am hulit intotdeauna din cauza barzaunilor romani care l-au transformat in cult desantat,ma surprinde placut cu fiecare versiune noua cu care iese pe piata,nu-i nevoie sa ma mai refer la care modele,plus ca,va place sau nu, @Victor rosteste niste simptome reale si totodata jenante pentru profesionalismul recunoscut al designerilor lui Audi,care actualmente se complac intr-un imobilism de gandire inexplicabil,adica,cum inspirat remarca de curand cineva tot pe aici,pana si verisorii de la VW au inceput sa rupa gura targului cu noul Passat,desi ar fi vorba cam de aceleasi motorizari,dar aerodinamica pare reconditionata,mai ales in partile laterale. Dar Audi,sincer,s-a blocat pe stereotipul unui design batranicios si comun la toate modelele medii-mari! Pacat,in anii de glorie inca persistenta '80 puteai sa ai la dispozitie un hatchback supersportiv-Audi Quattro-un sedan puternic-Audi 200-si o limuzina inca etalon pentru multi constructori-Audi V8. Tampit sa fi fost si tot n-aveai cum sa le confunzi intre ele! Insa deceniul care tocmai se incheie a reprezentat un fiasco profesional pentru cei cu instrumentarul de desen de la Ingolstadt... Ar trebui sa realizeze cat mai repede ca timpul si mai cu seama concurenta nu te iarta... Pacat.
-
BOgdan, marţi, 30.11.2010 19:42A6
Ce pot spune decat superb.
-
unckle, marţi, 30.11.2010 19:57
arata binisor; probabil materialele la inteior sunt exceptionale; comportamentul pe drum foarte probabil s-a imbunatatit fata de generatia precedenta - deci este si el excelent; dar .... comun, banal, plictisitor ... si acum sa curga injuriile ;)
-
@unckle, marţi, 30.11.2010 20:16
nu mai banal ca si noul seria 5, care spre deosebire de modelul vechi, e fooooaaaaarte banal, desi arata poate un pic mai bine.
-
gigi, marţi, 30.11.2010 20:41
La inceput toti ziceau ca Mercedes E este mai frumos ca seria 5, cand au fost puse una langa alta s-a vazut ca BMW este o maina masiva , din orice unghi o privesti arata foarte bine, este foarte bine proportionata si unde mai pui ca se conduce foarte bine. Acest A6 seamana prea mult cu A4 . Oricat spun unii ca Seria 5 seamana cu Seria 7, in realitate sunt foarte diferite. BMW face masini urate in poze, in realitate de cate ori privesti un BMW descopri ceva noi, deoarece are un design mai complex cu multe liini care in poze nu se vad. A6 asta are un design simplu care trebuie sa placa tuturor, asa este teoria VW. Unde mai pui ca Passat CC este mai frumos.
-
Bogdan, marţi, 30.11.2010 21:25
Cum a mai scris un coleg mai sus asta este globalizarea.Asa cum seria 5 seamana izbitor cu seria 7, de fapt asta s-a si vrut un 7 mai mic, pt ca seria 5 a fost un best-seller si dupa cate se aude va ramane, asa si audi a inceput sa le faca pe toate cam la fel dar incepand cu A4 in sus si nu cu A6.De exemplu atunci cand a iesit pe piata Audi A5 (ma refer la cel coupe) nu puteau sa-l numeasca A4 coupe si dupa cabrio.Ei au vrut sa fie mai tantosi si or sa aibe de pierdut in stilul asta.Audi A1 care este un Polo la bani de Octavia sau Golf 6 si A5 Sportback care d.p.m.d.v. este o masina mai frumoasa decat A4, dar nu-si are rostul.Audi isi extinde gama foarte mult si dupa parerea mea or sa aibe de pierdut in conditile actuale ale economiei lumii.In china vor vinde ceva mai bine cum spera toti din industria auto si asta pana o cadea si la ei economia...in rest numai de bine!
-
dany, marţi, 30.11.2010 21:36
spatele mi se pare "prea cuminte"...
-
DDP, marţi, 30.11.2010 21:40
deci acest Audi mi-a deschis ochii. Credeam in tot timpul ca AUdi nu are inpiratie. M-am inselat cel mai tare. Audi este si va fi pentru mine (personal) cea mai de scucces masina din lume si nu ma intereseaza deloc de cei cu BMW si cu Mercedes!!!! Sa isi cumpere ei Mercedes si BMW ca eu raman la AUDI!!!!
-
Costi9b, marţi, 30.11.2010 22:11Foarte frumoasa!
Mi'as lua doua!:))
-
ZZZ, marţi, 30.11.2010 22:15cam iese din tiparul A6
De obicei A6 era o masina care nu impresiona cu nimic in poze, dar privita atent observai linii foarte frumoase si fluente. Acest Audi pare sa iese din tipar, pare ceva ma agresiv. Partea frontala este destul de reusita, interiorul este superb si se pare ca Audi deja incepe sa dea lectii la capitolul asta. Pacat totusi ca este exact acelasi ca la A7, tocmai criticam chestia asta intre E si CLS, si chiar daca la A6 si A7 pare mai placut merita facut un efort de a le diferentia putin. INSA spatele ala e groaznic, nu ma impac deloc cu imaginea aia, se potriveste ca nuca in perete. Poate privita mai de aproape arata mai bine, dar parerea mea e ca au fost complet neinspirati. In rest povesti de genul ca seamana intre ele sunt pentru comentantori. Si la BMW e exact acelasi lucru si au destul succes. Clinetul nu da doi bani pe ce comenteaza unii daca ii place masina.
-
tzenu_bmw, marţi, 30.11.2010 22:17urata, frumoasa, proasta, extrem de buna...........
chiar credeti ca mai conteaza...... pana la urma urmei e o masina premium nemteasca si cu asta am spus tot
-
Jake Sully, miercuri, 01.12.2010 02:36
Ce a reusit Grupul VAG sa faca din marca Audi e de apreciat.In urma cu vre-o 10 audi nu visa sa se "bata" cu BMW sau Merecedes de la egal la egal.Bravo Audi!A6 arata foarte bine.V-a avea succes cu siguranta!!!
-
same Jake Sully, miercuri, 01.12.2010 02:44
*Va
-
Doblo', miercuri, 01.12.2010 08:39A6
Deja le deosebesti greu...
-
dany, miercuri, 01.12.2010 10:38design...papusa matroska
am citit ce ati scris mai sus si fiecare are dreptate in felul sau (cred ca ForeverSaab mai ales dar si a au facut observatii foarte pertinente...). ideea este ca pt un designer erte greu sa realizeze ceva deosebit atunci cand tre sa respecte un caiet de sarcini strict... 1. tre sa aiba o identitate de marca clara, si profanii trebuind sa-si dea rapid seama ca este un audi 2. sa pastreze linia de succes A6 3. sa nu se confunde cu alt model din gama audi, sa arate mai bine decat modelele mai mici, poate si pt a justifica pretul de achizitie mai mare 4. acest model se adreseaza clasei medii cu venituri relativ ridicate...dar care are si bungust si isi doreste ceva de calitate si trendy 5. media de varsta a cumparatorilor este de (probabil) 45-55 ani 6. acest model va trebui sa-si gaseasca clienti si peste 6-7 ani din ranul unora care in prezent au 37-38 ani si poate conduc in prezent un coupe... ...desigur sunt mult mai multe cerinte...si poate mai adaugati si voi... spatele mi se pare aproape banal...stopurile acelea dau senzatia ca muchia portbagajului e prea jos... lasa impresia unei masini prea cuminti... un sedan din state (USA) cred modelele audi contemporane sunt prizonierele succesului modelelor precedente... le este frica sa adca o revolutie si e normal asta... acest lucru s- a simtit si la BMW acum 7-8 ani cand masinile semanau cu papusile matroska... bavrezii au rezolvat in cele din urma prin contestatele "linii Bangle"...ma intreb ce va face audi in viitor, pt ca aceasta linie generala este deja la a doua generatie (cu exceptia detaliilor)... riscul este ca peste 5-6 ani sa a un model batranicios in compie cu noile mercedes, bmw, jaguar...
-
dan, miercuri, 01.12.2010 10:59mda
Nu e urata dar A6 seamana mai mult cu A4 si A8 decat seamana seria 5 cu seria 3 si seria 7, macar la bmw stopurile sunt total diferite, in rest interiorul e luxos dar cam aglomerat, cred ca se va vinde bine, sa vedem cat de bine
-
ForeverSaab, miercuri, 01.12.2010 17:54poveste
Haideti sa va marturisesc ceva in premiera: am condus mai multe saptamani un Audi A8 4.2 TDI Quattro 326 CP,incredintat mie de proprietar din varii motive si vreau sa va arat ca chiar m-am delectat cu aceasta bijuterie uimitoare prin urmatoarea specificitate de manevra: cand vroiam s-o garez in curte,fiind parcata initial pe strada,ii dadeam cheie si,tinand apasat la maximun pedala de frana,aia lata (era hidramata,deci fara pedala de ambreiaj) ,treceam schimbatorul din pozitia P in D,apoi slabeam pedala de frana fara s-o eliberez complet,dar ceea ce ma frapa era ca nu ma atingeam deloc-deloc de acceleratie si matahala inainta singura pana la destinatie,iar daca lasam de tot frana ii crestea si viteza...Elementul care imi sporea stupefactia se gasea in faptul ca toata traiectoria de deplasare era perfect orizontala,deci nici vorba de inclinatie ca sa crezi ca actiona gravitatia in lipsa acceleratiei,dar si mai straniu mi se parea ca treceam si peste un podet,cel din fata portilor,care era in forma de parabola,adica masina mergea si in urcare pe distanta de vreo 2 m! Deci de la pornire pana la oprire nu puneam piciorul pe acceleratie sub nici o forma si 30 m rula...fara impuls. N-AM MAI VAZUT ASA CEVA VREODATA! Cum naiba se manifestau legile fizicii sau ale mecanicii in acest caz?...Trebuie sa recunoastem franc,facand abstractie de party-prix-urile fiecaruia: in epoca postmoderna,Audi aplica cea mai performanta tehnologie auto,care starneste tuturor,fara deosebire pe grade de cultura,emotii vibrante,HIBA destul de grava fiind totusi imaginatia precara in materie de aspect exterior,problema incriminata de mine deunazi. Ei,asta e,de regula nu le poti avea sau nu le poti reusi pe toate,dar nu-i bai,orice umoare de caracter se poate modula corespunzator! In definitiv,sunt iubitor fidel de SAAB (Audi ca Audi,dar si SAAB se recomanda cu caracteristicile,atuurile si spectacolele ei in aer liber...doar ati auzit de maestrii de la "SAAB Performance Team") ,dar amintirea acelui A8...Diesel :P ma va urmari sigur toata viata...Imi mai permit pe final o fabulatie gratuita: in mod deloc absurd,ar fi senzational daca din senin Audi ar avea forta financiara separata de a se rupe total de gasca mercantilista de la VWAG,care neindoios va preschimba socant monumentalul si traditionalul Porsche intr-un rahat de pluton cu perje TDI-iste,si s-ar alipi la proaspatul Spyker Group,ca tot livreaza motoare V10 si W12 lui Muller&co,si atunci sa vedeti ce ar reusi inginerii celor trei marci laolalta...Nu de alta,dar inteligenta tehnica debordanta a celor de la Audi ,uneori sfidator independenta fata de politica generala dictatoriala a capetelor de decizie din administratia centrala VWAG, mi se pare ca se iroseste stagnant in troaca de idei si turma de consum a lui VW si a satelitilor lui molcomi...
-
edi80, miercuri, 01.12.2010 22:20mda
e ok masina dar cand te intreaba:"doriti geamuri electrice spate?" deja ti se taie de tot aceasta marca cu valente premium....
-
p-george, duminică, 05.12.2010 21:41@ forever saab
Felicitari...ai condus pt prima data o cutie automata. Dupa ce o sa mai conduci cateva o sa observi cu si mai multa stupoare ca toate fac la fel. Stiu despre ce vb, am condus si eu pe distanta scurta un a8 tot 4.2 al tatalui unui prieten. Mai mult am condus cutii automate pe cls500, e500 cabrio, toyota landcruiser , peugeot 307, mkv GTI si inca vreo 5-6 masini. Ghici ce, toate fac la fel. Fenomenul inexplicabil se numeste "relnati" PS: daca tot esti asa mare fan saab am un prieten care isi vinde saabul deoarece trebuie sa bage 3000euro in reparatia lui.Un saab 9.5 din 05 cu 60k km...masina care noua a fost 28.000... asta dupa ce a mai bagat 1500 de euro in ultimul an.
-
ForeverSaab, luni, 06.12.2010 23:24@p-george
Vroiai sa scrii "relanti"...numai ca este o manevra in care,desi in mod aproape insesizabil,adica doar o "mangai" cu piciorul,TOT te folosesti de pedala de acceleratie,ori eu am explicat ca nu am actionat-o deloc...cand iti sugereaza instructorul "las-o la relanti" ,nu te indeamna de fapt sa iei piciorul de pe acceleratie,ma rog,cred ca ne referim la lucruri diferite si nu-i vina nimanui,o simpla neconcordanta reciproca de perceptie semantica... Referitor la amicul tau cu 9-5,ce pot sa afirm decat ca,vorba cliseului,depinde cum o conduci si pe unde,cum o intretii,peste ce cratere nesimtite de pe sosea a trecut...Intra de curiozitate pe Wikipedia la "Saab Automobile" si uita-te ce au reusit acum 25 de ani la Talladega (SUA) trei Saab-uri 9000,model considerat pe drept cuvant predecesorul atat tehnic,cat si moral,al fostului 9-5...Dar americanul care a condus in continuu al sau 900 si a ajuns sa ruleze peste 1 600 000 km fara sa umble la motorul original,din fabrica? Dar maestrii de la "SAAB Performance Team",cum de n-au probleme tehnice majore cu masinile lor? In cazul acestor soferi,cum de nu s-a stricat nimic?! Deh,romanii...noi ne credem soferi predestinati,desavarsiti,pilduitori! HABAR N-AVEM sa conducem o masina cu adevarat valoroasa si cu atat mai putin sa ne cream o arta,o maiestrie din driving,fara echivoc...Nici eu nu conduc SAAB cum as vrea si cum ar trebui,la primul meu drive test am festelit-o,dar nu ma las pana nu-mi voi insusi deprinderile cuvenite,nimeni nu se naste invatat,nu? Imi pare sincer rau pt prietenul tau,dar mi-as permite sa-i recomand tot SAAB.Nu conteaza daca devine cineva specialist sau ramane simplu amator la "suedeze" ,important este sa simta o pasiune curata si sa arate o fidelitate nestirbita cand este supus la evaluari de fel si chip. In alta ordine de idei,am impresia clara ca nu prea ne mai respectam ca oameni,in sensul proteic al cuvantului...Lansarea unor articole pe Automarket despre noul Audi A6 a degenerat intr-o batalie surda,mizerabila,in care nimeni dintre noi nu are caderea civica sa se pretinda victima inocenta! Cand ne pierdem cumpatul traditional,orice argumentatie ferventa despre cat de evoluati suntem noi insine si cat de depravati sunt "dusmanii" risca sa ne acopere de ridicol,de cea mai josnica speta,chiar daca la o prima introspectie nu ne dam seama! Nu ma autojustific ca am ripostat inversunat,simtindu-ma incoltit fara motiv,dezavuat doar pentru ca am criticat niste viziuni macroeconomice din politica interna a lui Audi,dar situatia nu trebuia sa degenereze intr-atat de descalificant...Sau pur si simplu s-a insinuat doar o prelungire marsava a realitatii sociale anormalizate la extrem, in care ne vedem incatusati nemilos,"impersonal" ,in care marsaluieste autoritarist,arbitrariu si totodata,ce straniu! ,dezorganizat ca un puzzle ravasit, un pseudo-macroorganism statal cu origini difuze,suprarealiste...si din care sanse concrete de "evadare" (tanjiri catre firesc,dupa Nichita Stanescu) nu se intrevad prea curand...
-
p-george, miercuri, 08.12.2010 00:28@forever saab
Nu am rabdare sa citesc tot ce scrii... scuza ma dar este extraordinar de plictisitor stilul tau.. Pot doar sa te scap de cosmarurile legate de A8 spunandu ti ca este normal. Orice masina automata face la fel.FARA SA APESI ACCELERATIA. Si la o manuala la fel e. cu atat mai mult daca e un diesel cu ceva cuplu, masina pleaca de pe loc DOAR din ambreiaj Ultima masina pe care am condus o cu cutie automata a fost un 535d care absolut la fel proceda, fara sa apas acceleratia masina merge cu 5-10 km/h. Bine inteles, cu cat e cuplul mai mare o sa se simta putin mai puternic la pedala de frana. Dar este perfect normal. Este ca si cum te ai plange la o masina sport ca e rigida sau la un offroader ca nu e stabil pe curbe. Din acelasi motiv la nici o cutie automata, daca pornesti la deal masina nu o sa o ia in spate cand iei piciorul de pe frana.
Citeste si
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieAston Martin DB9 1M, modelul desenat pe Facebook de fanii mărciiEnglezii de la Aston Martin şi-au invitat fanii să aleagă cel mai potrivit design pentru un model nou. În urma votării, cei de la Aston Martin au decorat un DB9 conform preferinţei publicului şi l-au prezentat pe pagina lor. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieToyota GT86 TRD va fi disponibilă pe piaţa englezeascăClienţii britanici ce doresc o Toyota GT86 mai agresivă vor putea alege varianta TRD. Varianta hot va fi lansată în Regat cu ocazia Festivalului de la Goodwood. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieViitorul Toyota Prius va fi mai uşor şi mai economicToyota pregăteşte deja noua generaţie a lui Prius, model care va fi mai uşor, mai aerodinamic şi mai economic. A patra generaţie a lui Prius va fi echipată cu anvelope speciale, menite să reducă semnificativ rezistenţa la rulare. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieInfiniti nu va folosi platforma lui GT-R pentru vârful gameiOficialii Infiniti au infirmat posibilitatea utilizării platformei lui GT-R pentru cel mai sportiv model din gama Infiniti. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 26 iunieSkoda Rapid, imagini şi informaţii noiSkoda a prezentat imagini noi cu ultima adăugire a gamei sale - Rapid. De data aceasta, imaginile au fost însoţite de informaţii tehnice. Citeste tot
Design interesant, bine echilibrat! E undeva intre A7 si A8, insa bordul si interiorul sunt impresionante!