Primele imagini ale noului Peugeot 508 în versiunea de producţie

Publicat luni, 12.07.2010 13:14 de Sebastian Toma

Noul model de clasă medie al francezilor de la Peugeot a fost deconspirat pe internet cu câteva săptămâni înainte de debutul oficial.

După cum ştiţi, cei de la Peugeot vor prezenta noul 508 la Salonul Auto de la Paris. Modelul va fi construit atât în versiune Sedan - intitulată GT, cât şi în versiune SportWagon. Până la debutul oficial al acestui model, nu aveam nicio imagine cu 508 în versiune de producţie. În mod evident, francezii de la Peugeot aveau modelul deja pregătit de lansare, fiind doar o problemă de timp până când imaginile cu acesta vor fi prezentate pe internet. Se pare că Peugeot a pregătit atât versiunea Sedan, cât şi versiunea SW a lui 508 pentru prezentarea de la Paris.

Din punct de vedere estetic, modificările se rezumă la dimensiunile grilei faţă şi la amplasamentul siglei Peugeot de pe aceasta. Portierele au o formă mult mai "prietenoasă" pentru producţie, iar modelul prezintă proiectoare care sunt apropiate ca design de ceea ce constuieşte în acest moment producătorul francez de automobile. Cât despre versiunea SW a lui 508, putem observa că modelul are o deschidere mult mai mare a uşii hayonului, renunţând la design-ul diferit prezentat de 407 SW în favoarea practicalităţii.

Potrivit primelor informaţii, modelul va debuta alături de două unităţi pe benzină THP şi de trei unităţi diesel HDI. Versiunea entry-level în gama pe benzină este un THP de 1.6 litri şi 155 CP, urmat de o unitate de 2.0 litri care va dezvolta 200 CP. Ulterior, francezii vor introduce un nou motor THP care va furniza între 200 şi 240 CP şi este dezvoltat alături de specialiştii BMW. Gama de motorizări diesel porneşte de la o unitate 1.6 HDI de 110 CP şi urcă la un 2.0 de 140 CP şi de o versiune mai puternică a aceluiaşi propulsor – care va furniza 163 CP. În timp ce 508 Sedan va fi oferit şi într-o versiune diesel-hibrid, nu există informaţii privind adaptarea platformei respective şi pentru 508 SW.

Toate motorizările acestui model vor respecta normele Euro5, ceea ce înseamnă că inginerii Peugeot nu vor folosi motoarele lui 407 fără modificări importante în prealabil. Unitatea diesel de 2.2 litri va fi eliminată din gamă, dar înlocuitorul acesteia nu a fost anunţat. În gama de motorizări pe benzină, modelul va beneficia atât de o unitate V6 de 3.0 litri care va dezvolta 240 CP, cât şi de o unitate turbo de 1.6 litri care va furniza 156 CP. Peugeot 508 va înlocui atât modelul 407, cât şi modelul 607.

Via | 1001.ch Sursă Foto: 1001.ch

  • AllanHeron, luni, 12.07.2010 13:31

    seamana izbitor cu http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Sonata ultimul model aparut, Peugeot 407 este cu mult mai nobil in design decat 508, mi se pare ceva lipsit de inspiratie...

  • razvanis, luni, 12.07.2010 13:32
    Frumos

    Chiar arata excelent . Daca si partea mecanica va fi la acelasi nivel cred ca este interesanta optiunea.

  • ANDREI, luni, 12.07.2010 13:34
    Hmmm...

    botul masinii aduce a maseratti quatroportte .... nu?

  • AllanHeron, luni, 12.07.2010 13:38

    cum sa semene cu maseratti quatroportte!? Doamne iarte-ne pe noi! Acest 508 mi se pare mai mult o copie nereusita dupa un model coreean, nu mi se pare absolut nimic inovator.Peugeot 407 a facut furori cand a aparut, si normal fiind desenat de Pinifarina

  • pejo, luni, 12.07.2010 13:42

    Cam lipsit de acel IZ tipic peugeot. Au inceput sa faca masini ca restul constuctorilor. Sa intre in tipar.... Pacat. SR1 e superb si speram sa mearga pe linia acestuia, dar.... Intr-adevar pare o amestecatura de idei de la alte masini la care au pus un pic de cevaoriginal de la ei ca sa dea bine. Asteptam poze cu interiorul.....

  • unckle, luni, 12.07.2010 13:51

    Conceptul semana destul de mult cu Lancerul , ma bucur ca au schimbat :) In ceea ce priveste motorul 2.2hdi nu ar fi exclus ca Peugeot sa imprumute noul diesel de 2.2l de la un partener, in cazul de fata Mitsibishi. ( 2.2l de la mitshibisi este "nou" dpdv tehnologic si vine la pachet cu 190 de cai si norme euro5 ) Arata bine masina, ce vroiati sa scoata pe piata, un OZN ? . In caz ca nu ati observat inca, sunt niste producatori in lumea asta care incearca sa revina la linii conservatoare. De ce nu ar face si Pejo asta ? :P

  • marcos, luni, 12.07.2010 13:57
    asemanare

    Cred ca daca va uitati mai bine varianta berlina seamana izbitor cu un passat restilizat. Foarte mult. Spatele combinatie de insignia cu Honda. Pfffff.....design original......

  • tzenu_bmw, luni, 12.07.2010 14:04
    foarte elegant in versiunea sedan.....

    il depaseste cu mult pe actualu 407......

  • edi80, luni, 12.07.2010 14:18
    :)

    La ora actuala sunt ff multe modele de masini aparute pe piata iar faptul ca seama putin cu cate una e firesc! cei care au desanat-o se pot inspira din orice model atat timp cat nu il copie fidel!! ce mai conteaza ca seama ca nu seama ..e frumos si gata! si daca mai e si fiabil k celelate modele jos palaria! are rafinament oricum..

  • Rio, luni, 12.07.2010 14:56

    Seamana cu un Audi. In rest nu comentez nimic. Nu sunt fan Peugeot. E draguta la design. Toate cele bune

  • ian, luni, 12.07.2010 15:14

    e chiar fain as fi vrut sa-l vad si din spate..nici motorizarile nu-s de neglijat...ma ref. la diesel..ala vechi de 2,2 era cam....la 136cp....slabut simai ales pe 607...

  • JP, luni, 12.07.2010 16:15
    Design conformist

    E frumoasa. Mi se pare insa ca designul e o colctie de elemente de la alte masini. Mondeo imi vine in minte cand ma uit la nervurile de pe capota.

  • bocka, luni, 12.07.2010 16:35
    e frumoasa rau

    desi nu prea sunt fan peugeot vreau sa zic ca arata foarte bine

  • Victor, luni, 12.07.2010 16:51
    Peugeot

    Slab,alura aduce cu Peugeot 206 in 3 volume(modelu fabricat in Iran),mai bine modernizau liniile lui 407(niste colturi mai ascutite,leduri,detalii mai bine definite dastea),asta arata ca naiba

  • arsu', luni, 12.07.2010 17:11
    pejo suck

    Poate sa revina din morti si Senna cu Gaudi sa-l ajute pe Pinifarina la un nou design ptr pejo' (si am avut 206, 307, 407) eu n-am sa mai dau un sfant pe masinile lor. Inafara de motoare pica tot de pe ele ca de pe bradul de craciun ,plus ca AC-ul merge ca un ventilator din inventarul bibliotecii comunale. Pejo' realy suck!!!

  • ctl, luni, 12.07.2010 17:49

    passat lateral , laguna din spate:))

  • Bacilu', luni, 12.07.2010 18:39
    In showroom

    O fotografie din showroom puteti vedea aici: http://forum.clubpeugeot.ro/noutati_de_la_peugeot/peugeot_508_1539.msg48585.html#msg48585

  • Dumitru, luni, 12.07.2010 18:48
    Legat de originalitate

    Am vazut cateva comentarii legate de faptul ca masina ar prelua elemente de la alte modele. Asa ca indraznesc sa intreb si eu: O masina germana e intotdeauna un etalon de originalitate? Orice nou model facut in Germania nu seamana macar un pic cu nicio alta masina a niciunui alt constructor din lume? Doar "ceilalalti" se inspira, in timp ce nemtii "creeaza"?

  • pejo, luni, 12.07.2010 20:05
    @Dumitru

    in nici un caz nu se pot considera masinile germane (ma refer la modelele recente) si mai ales ale VAG a fi originale doar ca Peugeot ne obisnuise cu un design caracteristic lor, care placea sau nu, dar macar era "al lor". Modelul asta nu mi se pare "al lor" mai ales profilul masinii care imi da impresia de Volvo. Spre comparatie cu evolutia "surioarei" Citroen care mi se pare extraordinar de buna ( C5, C3, DS3, C4, Picasso), se pare ca schimbarea la Peugeot este spre altceva decat eu unul ma asteptam

  • Bogdan, luni, 12.07.2010 22:40
    Primele imagini cu interiorul noului Peugeot 508

    http://es.autoblog.com/photos/peugeot-508-2011/3165337/

  • andrei, luni, 12.07.2010 23:07
    508

    arata foarte bine ... poate nu surpinde precum a facut'o 407 la vremea lui , defapt cu siguranta nu , dar place

  • adn opel, luni, 12.07.2010 23:45
    au cosmaruri

    Furculisionii au cosmaruri TARI de cand cu OPEL,MAI BINE PUNEAU SIGLA OPEL SI TERMINAU TREABA,TOTI AMICII CU FRANTUZOAICE SUNT TERMINATI,IN AFARA DE MOTOR SI ASPECT RESTUL A FOST INLOCUIT PANA LA 100 000KM,SA AUZIM DE BINE.

  • raaul, marţi, 13.07.2010 00:16

    parca e un bmw facut de japonezi....interesanta combinatie.

  • Peugeot, marţi, 13.07.2010 00:20

    In primul rand acest 508 nu este doar un model nou de Peugeot din clasa medie, acest model reprezinta si o schimbare a imaginii Peugeot, daca esti obisnuit cu modelele zambarete (207,308 etc.) o sa iti fie greu in prima faza sa te obisnuiesti cu acest model....traiesti cu impresia ca nu e un Peugeot dar cam asa vor fi toate modelele noi Peugeot, vor prelua acest design, si cel inspirat din sr1. De semanat nu as putea spune ca seamana cu un model sau altul, dar continua trendul actual de "masina serioasa" cu design simplu si elegant si bine finisata. Toate marcile au incercat asta, insignia asta se vrea, o masina serioasa, avensis la fel, passat mereu a fost asa.....inca mai sunt cateva modele care sunt "in lumea lor" adica cu designul lor aparte gen alfa romeo (pentru ca de asta o cumperi sa fie frumoasa ca in rest...) mazda (care isi permite sa arate cum o fi, pentru ca e o japoneza) si alte modele de genul dar care o sa se adapteze si ele in curand acestui "trend" de a crea masini simple cu linii simple si cat mai solide. Acum sa aflam mai multe informatii oficiale, si putem comenta mai multe, dar la prima vedere cam asta e impresia.

  • ciprian, marţi, 13.07.2010 09:06
    Foarte tare!

    Foarte frumoasa masina...daca fac si motoare cu BMW....misto!

  • Luuci, marţi, 13.07.2010 09:22
    Nu inspira nimic, design sters

    Un design ce nu inspira nimic. La fel ca si Subaru Legacy , un model pentru masa, pt cei ce vor doar o masina putin mai mare. Citroen e singura marca din Franta care ( sa-i citez) "creaza masini" cu un design original si f atragator pt pasionati. Nu sunt adeptul masinilor frantuzesti dar le apreciez pe cele care reusesc sa se impuna in fata celorlalte prin design si inovatie.

  • a, marţi, 13.07.2010 12:30

    Spatele e de la seria 5

  • kumite, marţi, 13.07.2010 13:36
    @Luuci

    Un Legacy twin turbo nu-i pt.mase!

  • opinie, marţi, 13.07.2010 19:16
    hmmmmmmm

    ce-i cu ligheanul asta?! partea frontala pare "scursa"... de unde curentul asta eu nu inteleg

  • Steff, miercuri, 14.07.2010 15:43
    Frumos!

    Mie imi place. Design-ul e parca mai putin radical decat la 407, dar mai interesant decat la 607. Deci din punctul asta de vedere cred ca s-au incadrat bine. Motorizarile cred ca sunt OK, sper sa fie mai fiabile decat cele anterioare pentru ca piesele sunt foarte scumpe la francezi in general. Asteptam si o lista de preturi si mai multe poze , mai ales cu interiorul. Va salut!

  • lex, joi, 15.07.2010 22:23
    design

    il cheama P i n i n f a r i n a.......... nu pinifarina!!! wtf?!!

  • tavy, joi, 22.07.2010 14:07
    vai

    Intr-adevar nu e vreun design spectaculos, dar nici o carlinga fara personalitate ca passatul ! Sa ne mai scuteasca amicii cu "romanisme clasice" gen: "masina germana e masina germana domne' "! Evoluati si voi nitel fratilor! Dupa parerea mea e de preferat un Peugeot cu un motor diesel care duce sute de mii fara probleme, decat "masina germana" care da fum din cauza turbinei la 30.000 de km si la care trebuie sa completezi cu ulei intre schimburi ! Si asta bineinteles, nu pentru ca ar fi vreo problema, ci pentru ca asa a considerat neamtu' ca e bine !

  • SerranoAllison28, sâmbătă, 21.01.2012 18:43
    reply this post

    Have no a lot of money to buy some real estate? Worry no more, just because it's possible to get the personal loans to work out all the problems. Therefore get a student loan to buy everything you require.