Primele imagini ale interiorului viitorului Mercedes-Benz B-Klasse

Publicat vineri, 29.07.2011 11:46 de Sebastian Toma

Interiorul viitorului Mercedes B-Klasse a fost deconspirat pe internet. Modelul prezintă un habitaclu cu un design atractiv, îmbinând elementele moderne cu câteva idei retro.

Primele fotografii ale interiorului lui Mercedes-Benz B-Klasse au fost publicate pe internet înainte de debutul de la Frankfurt. Modelul va fi pus în vânzare pe piaţa din Europa până la sfârşitul anului viitor, spun unele surse. Primul element pe care îl observăm la interior este eliminarea selectorului de trepte de viteză, acesta fiind mutat pe colana de direcţie. Modelele oferite cu transmisie manuală vor avea un levier de schimbare a treptelor montat între scaune, la fel ca majoritatea automobilelor moderne.

Bordul prezintă un afişaj cu touchscreen în partea superioară a consolei centrale, în timp ce volanul cu trei spiţe aminteşte de cel al lui CLS. Fantele instalaţiei de climatizare amintesc de cele prezente pe SLS 63 AMG şi noul SLK, graţie aspectului retro şi a finisajului care imită metalul. Noul B-Klasse promite să facă "un pas revoluţionar în clasa compactă" şi are o lungime de 4.359 milimetri şi o lăţime de 1.785 milimetri. Înălţimea lui B-Klasse este de 1.557 mm, în timp ce coeficientul aerodinamic este de numai 0.26 graţie unor optimizări specifice. Cei de la Mercedes-Benz au lucrat 1.100 de ore în tunelul aerodinamic pentru a obţine acest efect.În plus, clienţii vor putea opta pentru un pachet numit ECO Technology, care va reduce coeficientul aerodinamic la 0.24 graţie gărzii la sol reduse, elementelor montate sub caroserie şi a chederelor îmbunătăţite pentru geamurile laterale.

La nivelul gamei de motorizări, B-Klasse va fi oferit în compania unor motoare cu patru cilindri. Unitatea entry-level dezvoltă 122 CP şi 200 Nm din 1.6 litri, în timp ce vârful gamei dezvoltă 156 CP şi 250 Nm dintr-o versiune supraalimentată a aceluiaşi motor. La capitolul diesel, B-Klasse este oferit în compania unui motor de 1.8 litri, care dezvolă 109 CP şi 250 Nm. Opţional, există o versiune de 136 CP şi 300 Nm. Nemţii pregătesc şi un motor pe benzină de 2.0 litri, care va fi cel mai puternic propulsor din gamă. Toate motorizările vor avea în standard start/stop şi vor fi oferite fie în compania unei manuale cu şase trepte, fie în compania transmisiei 7G Tronic. Pe viitor, vor fi dezvoltate atât versiuni hibride, cât şi versiuni electrice şi versiuni pe hidrogen.

Via | MotorAuthority

  • ztele, vineri, 29.07.2011 12:43
    wtf

    Ceasuri de Alfa Romeo, volan de BMW E30, Iphone in mijloc, nimic fluid, parca-s puse toate din bucati ce-au ramas intr-un parc de dezmembrari.

  • dan_grc, vineri, 29.07.2011 13:26

    Volanul seamana da, dar tipurile astea de ceasuri sunt intalnite si la alte modele de Mercedes. E dragut interiorul, parca nu are totusi o personalitate asa cum trebuie la un Mertz

  • Monsieur, vineri, 29.07.2011 13:59
    @ztele

    Pentru tine tot ce e in 3 spite e volan de E30? Interiorul pare ok si se incadreaza destul de bine in filozofia noua de design Mercedes. Ne place nu ne place, o sa se vanda bine, pt. ca e sunt oamni ce vor o masina ca aceasta. Numai bine

  • redriver, vineri, 29.07.2011 14:20
    ztele!... pute ?

    si struguri sunt acri....

  • Vasilica, vineri, 29.07.2011 14:38

    Are plastic ca de dastar........si pute.....e nasol rau de tot.Volanul zici ca e de la logan 2

  • ztele, vineri, 29.07.2011 17:26
    @Monsieur

    Nu, dar seamana, la asta m-a dus gandul prima data. Nu ma intereseaza cum o sa se vanda pentru ca oricum n-am bani de asa ceva, mi-am expus parerea vis-a-vis de design. @redriver: exact, ma duc sa plang in perna.

  • Adi, vineri, 29.07.2011 22:51
    @redriver

    Ce struguri ma ? Daca era un CLS mai ziceam....dar sa spui asta pt. un B class inseamna ca tu nu ai nici de o paine...