Primele imagini ale interiorului viitorului Mercedes-Benz B-Klasse
Interiorul viitorului Mercedes B-Klasse a fost deconspirat pe internet. Modelul prezintă un habitaclu cu un design atractiv, îmbinând elementele moderne cu câteva idei retro.
Primele fotografii ale interiorului lui Mercedes-Benz B-Klasse au fost publicate pe internet înainte de debutul de la Frankfurt. Modelul va fi pus în vânzare pe piaţa din Europa până la sfârşitul anului viitor, spun unele surse. Primul element pe care îl observăm la interior este eliminarea selectorului de trepte de viteză, acesta fiind mutat pe colana de direcţie. Modelele oferite cu transmisie manuală vor avea un levier de schimbare a treptelor montat între scaune, la fel ca majoritatea automobilelor moderne.
Bordul prezintă un afişaj cu touchscreen în partea superioară a consolei centrale, în timp ce volanul cu trei spiţe aminteşte de cel al lui CLS. Fantele instalaţiei de climatizare amintesc de cele prezente pe SLS 63 AMG şi noul SLK, graţie aspectului retro şi a finisajului care imită metalul. Noul B-Klasse promite să facă "un pas revoluţionar în clasa compactă" şi are o lungime de 4.359 milimetri şi o lăţime de 1.785 milimetri. Înălţimea lui B-Klasse este de 1.557 mm, în timp ce coeficientul aerodinamic este de numai 0.26 graţie unor optimizări specifice. Cei de la Mercedes-Benz au lucrat 1.100 de ore în tunelul aerodinamic pentru a obţine acest efect.În plus, clienţii vor putea opta pentru un pachet numit ECO Technology, care va reduce coeficientul aerodinamic la 0.24 graţie gărzii la sol reduse, elementelor montate sub caroserie şi a chederelor îmbunătăţite pentru geamurile laterale.
La nivelul gamei de motorizări, B-Klasse va fi oferit în compania unor motoare cu patru cilindri. Unitatea entry-level dezvoltă 122 CP şi 200 Nm din 1.6 litri, în timp ce vârful gamei dezvoltă 156 CP şi 250 Nm dintr-o versiune supraalimentată a aceluiaşi motor. La capitolul diesel, B-Klasse este oferit în compania unui motor de 1.8 litri, care dezvolă 109 CP şi 250 Nm. Opţional, există o versiune de 136 CP şi 300 Nm. Nemţii pregătesc şi un motor pe benzină de 2.0 litri, care va fi cel mai puternic propulsor din gamă. Toate motorizările vor avea în standard start/stop şi vor fi oferite fie în compania unei manuale cu şase trepte, fie în compania transmisiei 7G Tronic. Pe viitor, vor fi dezvoltate atât versiuni hibride, cât şi versiuni electrice şi versiuni pe hidrogen.
Via | MotorAuthority
Ceasuri de Alfa Romeo, volan de BMW E30, Iphone in mijloc, nimic fluid, parca-s puse toate din bucati ce-au ramas intr-un parc de dezmembrari.