Primă de 7500 de euro pentru angajaţii VW din Germania
Fiecare dintre cei 90.000 de angajaţi VW din germania va primi un bonus de 7500 de euro pentru rezultatele financiare excelente din cursul anului fiscal 2011-2012.
Volkswagen a anunţat oficial că fiecare dintre cei 90.000 de salariaţi ai săi din Germania va primi o primă de 7500 de euro pentru rezultatele excelente ale companiei în cursul anului fiscal anterior. Angajaţilor le este răsplătită astfel munca în urma căreia Grupul VW a reuşit un profit net de 15.8 miliarde de euro în cursul anului anterior. Marca VW nu a publicat încă rezultatele exacte, acestea urmând să vină în 12 martie.
"Echipele de muncitori Volkswagen au reuşit anul trecut să ajungă la performanţe incredibile. Fiecare angajat care se află sub incidenţa contractului colectiv de muncă va fi astfel recompensat în toate cele şase uzine ale Grupului", a declarat Horst Neumann, directorul de Resurse Umane al mărcii VW.
Deşi par foarte mari, aceste prime nu fac decât să echilibreze stagnarea salariilor muncitorilor Volkswagen. Acestea au fost îngheţate în cadrul unui acord semnat de sindicate şi companie la începutul anului 2010, când piaţa auto începea să-şi revină după anii grei de criză 2008-2009.
Alte bonusuri interesante de acest tip vor intra şi în buzunarele celor 125.000 de salariaţi Daimler (câte 4100 de euro) şi în cele ale celor 8.500 de angajaţi Porsche (câte 7600 de euro).
-
un oarecare, vineri, 09.03.2012 17:09
Foarte frumos!Tot respectul!Niciodata nu am inteles de ce firme mari ca Selgros, Kaufland,Praktiker etc platesc salarii de 2 lei in Romania si pe deasupra mai si scalavacesc la maxim angajatii.De ce nu-i obliga statul sa dea salarii ca in Europa?doar suntem cetateni europeni nu?asta este respectul guvernantilor fata de noi!
-
serd, vineri, 09.03.2012 17:09Hmmmmm!
La aceste cifre impresionante nu au contribuit doar angajatii din Germania,ci si cei din Mexic,Brazilia,Africa de Sud etc. Ma intreb ei ce bonusuri primesc si ce parere au despre acest lucru!
-
vw, vineri, 09.03.2012 17:24Germania
Nu prea e corect, nu numai angajatii din Germania au contribuit la performantele grupului, dar ... asta e partea leului,
-
john_range, vineri, 09.03.2012 17:33dah
Eu stau si ma gandesc cum se simt angajatii vw din celelalte tari unde mai exista fabrica vw???ma gandesc ca prost de tot daca vor primi prima numai cei din germania....dar la urma urmii asta e sistemul masina este germana!
-
AndreiRN, vineri, 09.03.2012 17:59Egoism?
Da, miroase un pic a discriminare nationala aici cand stai si te gandesti ca muncitori din Germania asambeaza componente produse in China sau Brazili sau Mexic dupa un design facut in California. Da, e adevarat ca VW are origine Germana si research se face in germania dar munca fizica este facuta acolo unde salariile sunt cat mai mici. Cum ar fi daca muncitori de la Renault ar primi o prima frumoasa din profitul Daciei? Dar se stie ca VW a fost si este inca o firma de stat si au existat multe probleme la acest capitol.
-
dan_grc, vineri, 09.03.2012 18:24
@un oarecare Nu ai inteles? Pt ca suntem sclavii Europe. Statul sa-i oblige?? Daca ii supara pleaca si dispar si salariile alea de 200 de euro Cat despre faptul ca nu este corect ca exista si fabrici in alte tari cu salarii mult mai mici, asa este, dar la baza sta ideea ca fara firma respectiva, nici cei din tarile sarace nu ar mai fi avut ce sa produca, depinde de care parte privesti lucrurile, dar un lucru nu se va schimba niciodata: cei mai mari si mai puternici fac regulile, regula de baza este ca nu exista nici una de fapt, cand conduci lumea faci ce vrei, si aici ma refer in general ,la tarile puternice.
-
@ Automarket, vineri, 09.03.2012 22:06Aceasta prima este adresata muncitorilor marcii VW, angajatii Audi din Germania au primit o prima de 8,251 euro .
Prima de 7,500 euro este acordata celor 90,000 angajati ai marcii VW din Germania . Angajatii Audi au primit o prima si mai mare si anume de 8,251 euro ( http://quattroruote.it/notizie/economia/case-tedesche-pioggia-di-bonus ) .
-
Mircea, vineri, 09.03.2012 22:13
675 de milioane de euro au dat pentru primele alora :O 7500 x 90.000 ...
-
jiji__cocalarul, sâmbătă, 10.03.2012 11:12@AndreiRN
cei care produc stergatoare in china nu sunt angajati vw, cei care produc cutiile de viteze nu sunt angajati vw , cei care produc turbine nu sunt angajati vw ...samd! sunt firme total separate ce inregistreaza un profit separat ! VW are contracte cu aceste firme iar bonusurile ...logic nu le primesc decat de la compania la care sunt angajati!
-
constantin, sâmbătă, 10.03.2012 11:25costy@yahoo
Pai daia e asa de scump ca fiecare carnat cu vw lea dat o mica parte din banii pe masina acestor angajati.Vai vw e cel mai are lol se plateste firma
-
levidan, duminică, 11.03.2012 11:15....
sunt rasplatiti angajatii din Germania pentru ca la ei se fac masinile de clasa superioara ale grupului VW si ele sunt masinile care aduc profiturile mari.
-
Enache_Alexandru, duminică, 11.03.2012 11:23Salut
Foarte bun sistemul de bonusuri in functie de performanta (bonus real nu petarde de sume). Firmele cu profit real mic sunt inteles ca dau bonus mic de performanta dar firmele cu profit real mare nu au nici o scuza sa nu isi incurajeze angajatii cu bonusuri mari. (Banci, firme IT, Dacia). @Constantin Coerenta ZERO in commentul tau. O zi buna
-
LauCalin, duminică, 11.03.2012 12:21
In Romania oare nici o firma nu are profituri care sa permita sa dea o prima angajatilor sai? Nu 7500 de euro, nici 7500 de lei... dar macar asa... pai nu, anagajatii sa zica mersi ca au un loc de munca.
-
rov, luni, 12.03.2012 09:20Stiu de unde vin banii
La Passat, masina cumparata de noua, i-a cazut la 45.000 pompa de motorina, iar la 95.000 au inceput injectoarele. Probabil de aici vine economia...si profitul lor. Doamne ajuta !!
-
@ Automarket, luni, 12.03.2012 13:14Georg Kacher : Audi este foarte aproape de a cumpara Ducati
Cunoscutul jurnalist auto german Georg Kacher ( avand multe surse sus-puse in cadrul VW Group ) a publicat recent o stire in care aflam de interesul foarte mare al constructorului german Audi pentru celebrul producator italian de motociclete Ducati ( http://www.automobilemag.com/features/news/1203_ducati_future_in_four_rings/index.html ) .
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 28 iunieBMW ar putea produce maşini la o fostă fabrică MitsubishiUzina NedCar din Olanda, singura fabrică Mitsubishi din Europa, ar putea fi utilizată de BMW Group pentru producţia de modele Mini. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW nu va prelua tehnologie de propulsie alternativă de la General MotorsOficialii BMW au anunţat că au sistat discuţiile cu omologii lor de la General Motors privind tehnologiile de propulsie alternativă. Cele două companii nu au renunţat la ideea unui partneriat. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieGiles Taylor este noul designer şef de la Rolls-RoyceRolls-Royce are un nou designer-şef. Numele său este Giles Taylor şi s-a alăturat mărcii de lux acum un an de zile venind de la Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieRenault vrea să vândă mai multe maşini în afara EuropeiFrancezii de la Renault vor să-şi reducă depdendenţa de piaţa fragilă din Uniunea Europeană, plănuind să vândă mai mult de 50% din producţie pe pieţele din afara Europei. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW i3 va avea un preţ între 35.000 şi 40.000 euroPrimul automobil electric construit de BMW va avea un preţ de bază ce va varia între 35.000 şi 40.000 euro. BMW i3 va fi disponibil pe piaţă începând cu 2014. Citeste tot
Nu se pot plange sigurat angajatii de salarii si bonusuri......Cand o sa vedem si in romania asa ceva???niciodata sigurat