Preţuri Volkswagen Golf 7 GTI: start de la 26.040 euro
Volkswagen a anunţat preţurile noilor Golf GTI şi GTD pe piaţa internă. Cele două versiuni pleacă de la 26.040 euro cu TVA inclus, respectiv 27.083 euro cu TVA inclus.
Volkswagen a anunţat preţurile noilor Golf 7 GTI şi Golf 7 GTD pe piaţa din România. Cele două versiuni ale lui Golf 7 sunt disponibile pentru comandă în reţeaua Volkswagen. Cea mai ieftină versiune costă 26.040 euro cu TVA inclus, respectiv Golf GTI 2.0 TSI 220 CP cu transmisie manuală cu şase trepte. Pentru o versiune de 230 CP a lui Golf GTI, clienţii Volkswagen ar trebui să achite cel puţin 27.063 euro cu TVA inclus. Fanii lui Golf GTD nu au fost uitaţi, versiunea de 184 CP a lui Golf având un preţ de pornire de 27.083 euro cu TVA inclus. În cazul comandării unei transmisii DSG cu şase trepte pentru această motorizare, preţul de pornire urcă la 29.037 euro cu TVA inclus.
Versiunea de 220 CP a lui Volkswagen Golf GTI are nevoie de 6.5 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h şi poate să atingă o viteză maximă de 246 km/h. Cei 10 CP în plus ai versiunii Performance taie 0.1 secunde din timpul până la sută şi urcă viteza maximă la 250 km/h pentru transmisia mauală cu şase trepte, respectiv cu 4 km/h în plus pentru versiuena DSG, de la 244 la 248 km/h. Diesel-ul de 184 CP şi 380 Nm este cu o secundă mai lent până la sută în comparaţie cu GTI-ul de bază şi are o viteză maximă cu 16 km/h mai mică decât GTI-ul de 220 CP. Însă, Golf GTD recuperează la consum, având un consum mixt de 4.2 litri la sută, în timp ce GTI-ul consumă 6.0 litri la sută în regim mixt.
Dintre Golf GTI, GTI Performance şi GTD, datele tehnice de la Volkswagen spun că versiunea de 220 CP este cea mai uşoară, cu o masă de 1.351 kilograme. Aceasta este urmată de versiunea GTD cu 1.377 kilograme. În materie de reprezie, cei de la Volkswagen spun că versiunea cu transmisie manuală a GTI-ului este mari rapidă decât DSG-ul la reprziele 80-120 km/h din treapta 4 în treapta 5, necesitând cinci secunde pentru acest sprint, pe când diesel-ul de 184 CP necesită 6.0 secunde pentru aceeaşi manevră. Portbagajul are un volum de 380 litri, care poate urca până la 1.270 litri cu bancheta din spate rabatată.
VOLKSWAGEN GOLF GTI vs. CONCURENŢA DIRECTĂ<">MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
||||
Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI M6 220 CP |
220 | 6.0 | 6.5 | 26.040 | ||||
Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI 184 CP M6 (diesel) |
184 | 4.2 | 7.5 | 27.083 | ||||
Ford Focus ST 2.0 EcoBoost |
250 | 7.2 | 6.5 | 29.000 | ||||
Opel Astra OPC 2.0 Turbo S/S GTC |
280 | 8.1 | 6.0 | 29.075 | ||||
Renault Megane RS facelift 2.0 Turbo |
265 | 8.0 | 6.0 | 25.500 | ||||
Mazda3 MPS 2.3 Turbo MPS |
260 | 9.6 | 6.1 | 29.630 | ||||
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Volkswagen
ar fi util in tabel sa avem si viteza maxima mentionata ( cel putin la categoria asta de masini ) caci Renault RS obtine si aici un atu ( 255km/h ) f interesanta masinuta, nu se comporta ca liderul RS pe circuit , nici nu arata la fel de bine, dar este alegerea ideala pt a daily use. de concurenta nou venita de la Hyundai/Kia ce se mai aude ?( in primul rand in privinta pretului sa ofere ceva mai bun, caci in rest sunt departe )