Prețuri Toyota bZ4x în România: SUV-ul electric pornește de la 50.000 de euro

Publicat marţi, 12.04.2022 17:58 de Alexandru Monenciu

Noul Toyota bZ4x poate fi comandat și la noi în țară. Acesta este disponibil cu până la 218 CP, clienții au la dispoziție patru niveluri de echipare, iar prețul pornește de la 49.990 de euro.

Clienții din România pot comanda noul SUV electric Toyota bZ4x, modelul dezvoltat pe aceeași platformă cu Subaru Solterra. Acesta este disponibil, la noi în țară, în patru niveluri de echipare: Dynamic, Exclusive, Luxury și Luxury Style.

Clienții au la dispoziție atât versiunea echipată cu un singur motor electric (204 CP), cât și cea cu două motoare electrice, 218 CP și tracțiune integrală.

Bateria de 71.4 kWh (singura disponibilă) promite o autonomie de 513 kilometri în cazul primeia și până la 467 de kilometri în cazul celei de-a doua.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUA Toyota bZ4x
PREŢ
(€ cu TVA)
ECHIPARE Dynamic
Single Motor 204 CP
265 Nm
49.990
Dual Motor 218 CP
336 Nm
52.780
ECHIPARE Exclusive
Single Motor 204 CP
265 Nm
54.460
Dual Motor 218 CP
336 Nm
57.250
ECHIPARE Luxury
Single Motor 204 CP
265 Nm
56.930
Dual Motor 218 CP
336 Nm
59.730
ECHIPARE Luxury Style
Single Motor 204 CP
265 Nm
58.280
Dual Motor 218 CP
336 Nm
61.070

Cel mai accesibil Toyota bZ4x pornește în România de la 49.990 de euro. Este vorba despre versiunea echipată cu un singur motor electric, în nivelul de echipare Dynamic.

Noua Toyota bZ4x vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
AUTONOMIE
(KM WLTP) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Toyota bZ4x
FWD
204 513 8.4 49.990
Volkswagen ID.4
RWD
174 514 - 47.989
Skoda Enyaq
iV60
180 405 8.8 41.054
Hyundai Ioniq 5
RWD
218 481 7.4 51.836
Kia EV6
RWD
170 394 8.5 47.993
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Toyota

  • someone23, marţi, 12.04.2022 20:10

    in state, varianta de baza ca echipare, FWD si 201 cai porneste de la 43 k dolari. faceti paritatea si parca iti vine sa o aduci de acolo daca modelul asta il vrei neaparat.

  • ACE - Craiova, marţi, 12.04.2022 20:35

    Il recomanda, in primul rand fiabilitatea producatorului precum si garantia de 6 ani/200.000 km. Garantia bateriei este de 8 ani/160.000 km iar pentru optiunea de 10 ani trebuie platita o suma suplimentara. Autonomia maxima a modelului bZ4X (513 km WLTP) este salutara - pretul nu este - sa fim sinceri - accesibil oricui... Mult succes TOYOTA!

  • Michelangelo, miercuri, 13.04.2022 07:01

    Bah ce urata e!

  • Liviu, miercuri, 13.04.2022 09:22

    @someone23 uitam de tva? Nu tre sa l platesti oricum la importul masinii din sua? :)) deci tot ala e prețul.

  • Seriff, miercuri, 13.04.2022 09:31

    @Ace Craiova, daca il recomanzi tu atunci o sa il cumparam, abia asteptam sa dam 50.000 euro pe alt suv si sa stam cu grija incarcarii la orice drum mai lung, multumim, mult succes ACE-Craiova!

  • King rocker, miercuri, 13.04.2022 10:18

    Mai scump și mai prost decât Kona. Cu mult. E clar că nu au de gând să vândă vreuna, vor doar sa zică a uite tot hibridul se vinde. Sunt depășiți de piață și de evenimente și din păcate nu mai au mult de trăit. Sic transit gloria mundi.

  • Y, miercuri, 13.04.2022 10:39

    Un concurent foarte serios este si noul Renault Megane E-Tech care porneste de la 37.900 € in Romania (varianta de baterie de 60 kWh cu autonomie electrica de 470 km WLTP)

  • @Seriff, miercuri, 13.04.2022 11:25

    nu te panica afumatel ca nu-ti ia nimeni motorina pentru tigaia ta baujahr 2001. lasa-i pe aia care vor da 50k pe masina asta sa fie ei macinati de grija incarcarii la drum lung, nu te mai preocupa tu pentru grijile altora, asa nesolicitat.

  • Gheorghe, miercuri, 13.04.2022 11:36

    Raman in continuare pe piata europeana si ceva mai accesibilele crossovere: - Hyundai Kona Electric si - Kia E-Niro

  • Seriff, miercuri, 13.04.2022 11:53

    Ii las, chiar rad de ei cand eu ma plimb linistit si ei stau ca fraierii la coada sa se elibereze statia din kaufland, vorba aia, prost e cine da, nu cine cere, eu as face masinile astea 1 milion de euro ca vad ca sunt destui spalati pe creier, apropo geniule, ca sa se fabrice masina asta fabrica aia a poluat mai mult decat masina mea diesel, nu e nimic ECO la masinile electrice, dar ce sa sti tu, iti iei informatiile de la Greta si alti papagali care mint de rup.

  • r, miercuri, 13.04.2022 14:31

    Nu prea înțeleg un lucru sau poate e alt takumi . Cu un motor are 204 cu două motoare are 218 HP. Adică i-au mai pus un motor de 14 CP , sau au pus două mai mici, sau la electrice nu se însumează puterile dar se însumează cuplurile, sau care e secretul ascuns de 3000 de euro ?

  • r, miercuri, 13.04.2022 14:35

    Și când te va întreba cineva ce mașină ai,îi vei răspunde simplu "un bâz 4 "

  • ACE - Craiova, miercuri, 13.04.2022 14:41

    Sezonul mașinilor electrice s-a deschis deja puternic și în Europa. Ce-o mai face însă NISSAN România?! Alte filiale ale NISSAN din Europa (Marea Britanie, Germania, Franța, Norvegia etc) au afisat deja prețurile pentru modelul 100% electric Ariya: - în UK între (41.845-43.140-51.090-53.790) £ - în Germania între (47.490÷59.990÷62.990) € - în Franța între (46.400-57.400-60.400) €. Așteptam noutati!!!

  • @Seriff, miercuri, 13.04.2022 15:07

    esti un pic mai mult blocat in niste convingeri gresite si cu cat te adancesti mai mult in ele cu atat lumea ti se pare mai deformata. nu pari sa intelegi nimic din scopul electrificarii automobilului. afon dar iti place sa te afisezi batos, ca si cum ai detine tu adevarul suprem. ghinion

  • Seriff, miercuri, 13.04.2022 15:59

    Nu sunt blocat, sunt realist, masinile electrice sunt limitate si uzate moral de noi, au preturi exorbitante, se incarca greu, au autonomii penibile si la fabricarea lor se polueaza la greu, ca sa nu mai zic ca si curentul folosit de ele este obtinut tot prin surse poluante, asa ca eco nu sunt. Sunt doar niste jucarii ale bogatilor care isi permit 2-3 masini, nimeni nu are o asa masina ca singura masina.