BMW X7 facelift introduce un design complet nou și folosește doar motoare electrificate

Publicat miercuri, 13.04.2022 01:01 de Tiberiu Safta

BMW a lansat oficial noua versiune facelift a celui mai mare model al său din gamă, X7. Acesta este primul model din istoria bavarezilor care are un design cu faruri separate, iar modelul este oferit cu trei motorizări microhibride, inclusiv o versiune de performanță M.

Constructorul german a prezentat oficial noul model X7 Facelift. Așa cum am observat în imaginea care a fost scăpată pe internet în urmă cu puțin timp, noul facelift confirmă un design nou pentru BMW, cu farurile separate în două module. Acestea sunt elementele principale prin care noul BMW X7 Facelift se distinge față de vechiul model, prezentat în 2018.

DESIGN NOU CU FARURI SEPARATE

Astfel, farurile din partea superioară servesc funcțiilor de lumini de zi LED și celor pentru semnalizare. Luminile principale, adică faza scurtă și cea lungă, precum și luminile de ceață, sunt cele amplasate direct sub luminile de zi. Și aceste lumini dispun de tehnologie LED Matrix în dotarea standard. De asemenea, pe lângă noul design al farurilor, BMW introduce și o grilă nouă, cu iluminare discretă, numită Iconic Glow.

Și în partea din spate avem stopuri noi, alcătuite din benzi foarte subțiri și sculptate special pentru a oferi un aspect tri-dimensional. Noul BMW X7 facelift este echipat, în dotarea standard, cu jante de 20 de inch. Clienții vor putea alege jante de dimensiuni de până la 23 de inch.

TREI MOTORIZĂRI ELECTRIFICATE

La momentul lansării, noul X7 facelift este oferit cu trei versiuni de motorizare. Toate agregatele dispun de un sistem microhibrid de 48 de volți și sunt cuplate la cutia de viteze Steptronic Sport în 8 trepte. Pentru început, avem versiunea xDrive40i, cu un motor pe benzină de 3.0 litri în 6 cilindri, twin-turbo, care dezvoltă 380 de cai putere și un cuplu de 540 Nm. Motorul electric oferă un bonus de 12 cai putere și un cuplu de 200 Nm, iar sprintul de la 0 la 100 km/h este gata în 5.8 secunde. Viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h.

Versiunea cu motor diesel, xDrive40d, dispune de un propulsor de 3.0 litri, cu 6 cilindri, twin-turbo, care dezvoltă 352 de cai putere și un cuplu de 720 Nm. Accelerația de la 0 la 100 km/h este realizată în 6.1 secunde, iar acesta poate atinge o viteză maximă de 243 km/h.

La final avem și o versiune de performanță M, numită M60i xDrive. Cel mai puternic model are sub capotă un motor V8 de 4.4 litri, twin-turbo, care dezvoltă 530 de cai putere și un cuplu de 750 Nm. Acest model accelerează de la 0 la 100 km/h în 4.7 secunde, iar viteza maximă este de 250 km/h, limitată electronic.

NOUL ECRAN BMW CURVED DISPLAY

Și la interior putem observa schimbări importante. Noul X7 facelift beneficiază de interfața grafică BMW Operating System 8, alături de o nouă generație a sistemului BMW iDrive. În locul unui afișaj tradițional, avem un ecran curbat către șofer, numit BMW Curved Display. Astfel, avem un instrumentar digital de 12.3 inch, iar zona unde ar fi ecranul central are o diagonală generoasă de 14.9 inch.

Pe lângă asta avem și finisaje din lemn noi, precum și guri de aerisire mai subțiri și iluminare ambientală. Ca dotări standard, noul X7 Facelift este echipat cu scaune față încălzite, îmbrăcate în piele Merino, disponibilă în 4 culori. Clienții din afara Europei vor primi scaune îmbrăcate în materialul ecologic Sensafin, de asemenea cu 4 opțiuni pentru culori.

Noul X7 facelift dispune de 3 rânduri de scaune, care pot acomoda 7 persoane. Cu scaunele rabatate, portbagajul are o capacitate de până la 2120 de litri. Cei care optează pentru pachetul Comfort vor beneficia de scaune încălzite pentru pasagerii din spate și de un volan încălzit. Nu în ultimul rând, noul X7 Facelift este dotat și cu un plafon panoramic. Opțional, poate fi comandat și plafonul Sky Lounge cu iluminare LED atmosferică.

Alte dotări oferite standard sunt: suspensie pneumatică adaptivă, amortizoare controlate electronic, asistent parcare și parcare automată, avertizare coliziune din față, navigație activă, monitorizarea traseului, recunoașterea culorii semaforului și un asistent pentru manevrarea unei remorci. Opțional, mai există și direcție activă integrală și sistemul Executive Drive Pro pentru stabilizarea ruliului în viraje.

Noul BMW X7 facelift va debuta pe piață în august, iar modelul va fi asamblat la uzina din Spartanburg, Statele Unite.

via BMW

  • Cucurigu, miercuri, 13.04.2022 05:25

    Deci Hyundai a devenit un punct de reper în design pentru bmw?! Asta da noutate. Și normal, o tonă de ecrane de parcă stai la cinema. Apoi iar ecologie care se traduce prin "stai pe plastic", dar i-am dat un nume mai interesant să nu te simți că ultimul lache.

  • DanG, miercuri, 13.04.2022 09:32

    Cel albastru arata cat de cat ok, insa per ansamblu faceliftul ma duce cu gandul la Hyundai Kona, ceea ce e putin ciudat la o masina de 120000. Sub faruri sunt foarte multe detalii, taieturi, unghiuri. Parca nu mai stiu designerii cand sa se opreasca. Nu e nici rau dar cel putin deocamdata e mai frumos modelul fara facelift.

  • PMC, miercuri, 13.04.2022 10:55

    @Cucurigu @DanG: citind ce ati scris nu pot decat sa ma bucur. E mare lucru sa ai claritate si perceptie corecta a realitatii. Da fratilor, a ajuns BMW sa copierze asiaticii cu artificiile si caraghioslacurile lor de design. Nimeni n-ar mai trebui sa se mire nimic pe lumea asta intoarsa cu susul in jos. Sper, sper, pentru numele lui Dumnezeu ca Mercedes, reperul absolut dpmdv in ce priveste frumusetea de design si bunul-gust, sper sa nu vad intr-o buna zi ca le da prin cap sa scoata un C Klasse cu lumini pe 2 nivele sau alte uratenii copiate de la alde hyundai, toyota si alti ametiti care au impresia ca stiu desena masini. Sau ca au o idee chiar vaga despre ceea ce noi, ceilalti, numim "frumos". De cate ori ma gandesc la Hyundai imi vine in fata ochilor noul Tucson, care e hidos. Desi, recunosc ca Ioniq 5 e foarte frumos. Pe cred ca nu ei l-au desenat :)) In rest, ne place sa vedem "motoare electrificate" Diesel. :) Bravo!

  • Adrian, miercuri, 13.04.2022 10:59

    Citroen a fost primul, cu C4 Picasso. Trendsetteri fracezii.

  • @Cucurigu, miercuri, 13.04.2022 11:35

    tu ce masina ai de esti asa carcotas? daca nu e una care sa dea rusine acestui bmw inseamna ca esti exact ala pomenit in ultimele tale 2 cuvinte.

  • r, miercuri, 13.04.2022 14:05

    Dotată cu trapă dublă, două Javelin și două Stinger bate de departe orice tanc rusesc.

  • flo, miercuri, 13.04.2022 15:58

    PMC sa-mi spui si mie care este fata si care este spatele la EQS.Reper absolut ,ce gluma!

  • Cucurigu, joi, 14.04.2022 06:41

    Pentru ăla de nu știe să se semneze. La muncă conducerea un Megane diesel, ultimul model. Al meu este un Seat Leon, benzină, modelul de înaintea asimilării platformelor, adică una dintre cele mai frumoase mașini desenate până acum. Tu?

  • dan_grc, joi, 14.04.2022 10:15

    Mă așteptam la mai rău, masivitatea mașinii estompează grila mare și luminile pe două rânduri, cu pachet M nu arată deloc rău, pentru un astfel de model. Varianta Alpina, culmea, arată mai rău, de obicei era invers . X7 a fost criticat mult la lansare, acum câțiva ani, dar Bmw a stiut ce face, vânzările au confirmat asta, este un model foarte confortabil, există piață pentru așa ceva .

  • raz, joi, 14.04.2022 11:13

    din fata arata groaznic cu farurile separate