Prețuri pentru Kia EV6 în România: start de la 48.000 de euro
Kia a anunțat lista de prețuri pentru EV6. Pe piața din România, modelul electric pornește de la circa 48.000 de euro pentru versiunea cu motor de 170 de cai putere, baterie de 58 kWh și autonomie de 394 de kilometri.
La jumătatea lunii martie, Kia a prezentat EV6, un nou model electric produs pe arhitectura dedicată Electric-Global Modular Platform, aceeași platformă folosită de Hyundai Ioniq 5.
Constructorul a publicat acum și prețurile lui EV6 pentru piața din România, care poate fi comandat în trei niveluri de echipare: Air, Earth și GT Line.
Cea mai accesibilă versiune are un preț de 47.993 de euro și oferă un motor electric de 170 CP, bateria “mică” de 58 kWh și o autonomie de 394 de kilometri.
Pentru clienții care aleg bateria de 77.4 kWh și implicit autonomia mai mare de 528 kilometri, prețurile pornesc de la 51.994 de euro pentru echiparea de bază Air.
Pe piața locală, Kia oferă o reducere de lansare de 2.000 de euro față de prețul de listă pentru oricare dintre versiunile comandate. Totodată, modelul beneficiază și de bonusul prin programele Rabla și Rabla Plus, astfel încât prețul promoțional pornește de la 35.278 de euro, cu TVA inclus.
MOTORIZĂRI |
NIVEL DE ECHIPARE (Preț euro, cu TVA) |
||||
Motor | Baterie |
Autonomie | Air | Earth | GT Line |
170 CP | 58 kWh | 394 | 47.993 | 49.022 | 51.515 |
229 CP | 77.4 kWh | 528 | 51.944 | 52.973 | 55.466 |
Kia EV6 vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
AUTONOMIE (km, WLTP) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Kia EV6 |
229 | 528 | 7.3 | 51.944 |
Ioniq 5 2WD |
217 | 480 | 7.4 | 50.884 |
Volkswagen ID.4 Pro |
204 | 520 | 8.5 | 43.840 |
Skoda Eniaq iV iV 60 |
180 | 390 | 8.7 | 38.820 |
Ford Mustang Mach-E RWD |
269 | 450 | 6.9 | 49.800 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
-
pipo, miercuri, 15.09.2021 17:11
Doamne, d-zeule mare , ma uit la tabelul ala si nu imi vine sa cred ! Cata batjocura !! Acolo sunt numai marci si modele care se vor a fi "de volum" !
-
Andrei, miercuri, 15.09.2021 20:26
Și mașinile cu motor termic s-au scumpit masiv în ultimii 10 ani. Un Golf "de volum" e peste 35.000 euro. O sa ne adaptam, și veniturile cresc. În anii 90 putini își permiteau altceva decât Dacia 1310.
-
King rocker, miercuri, 15.09.2021 23:58
Așa e, mașinile se scumpesc din nou. Poate era vremea sa și le permită mai puțini. Mica problema cu tabelul, parca in Europa se vinde modelul cu 72kwh iar.cel cu 77 e doar pentru america - pare a fi o eroare.. vedeți și voi de unde copiați conținutul că uneori nu se potrivește
-
Moldovean, joi, 16.09.2021 09:10
Super preț! Se vede că electricele deja sunt tot mai accesibile pentru populația de rând! Hai, ce motiv mai aveți acum să nu le cumpărați?
-
Seriff, joi, 16.09.2021 09:14
POMANA CURATA, se tot vorbeste ca electricele vor fi la fel ca termicele, in realitate sunt de doua ori mai scumpe si au aceleasi autonomii penibile care se invart in jurul celor 300 km reali. Ieftina si cu autonomie mare nu o sa fie niciodata, dar imi place ca lumea inca spera. Intre timp diesel e baza mobilitatii, autonomie mare, pret decent, lipsa dureri de cap si poti sa mergi si pe autostrada cu 140 fara sa stai cu grija consumului.
-
@pipo, joi, 16.09.2021 09:34
trebuie sa intelegem, ca atat timp cat producatorii vor putea fabrica atat fosile cat si electrice, vor prefera sa vanda fosile! 99% din producatorii consacrati de masini nu se bucura de aparitia masinilor electrice!
-
@Seriff, joi, 16.09.2021 09:43
astea sunt vorbe goale! Daca ar fi vorba de ceva mai serios, n-ai avea curajul sa pariezi tot ce ai pe diesel! :))) Nici tu nu crezi ce spui!!...zici asa, ca asa simti tu in dimineata asta! Carpe diem!
-
^^^, joi, 16.09.2021 10:46
si eu sustin Diesel cu tot sufletul. Eu si familia mea ne vom baza pe aceasta tehnologie inca cel putin 20 de ani de acum incolo. Te salutam cand te depasim pe autostrada si asta fara sa mergem mai tare decat prevede legea. Avem si hibrid de la Toyota in flota, foarte ok si masina asta. Multumit mai asta de mai sus.
-
Seriff, joi, 16.09.2021 12:37
De ce nu pariez tot ce am pe diesel? Ce are diesel-ul, sunt o gramada de masini diesel care au sarit de 500.000 km, masini care merg, nu stau la incarcat, masini cu care poti sa te duci oriunde fara sa iti planifici traseul in functie de prize, pun pariu ca toti care comenteaza aici au, sau au avut diesel candva in viata asta, bine mai putin Edikk, care si el tot cu diesel merge, doar ca fara bilet si cu frica de controlori RATB.
-
alex_cu_a_mic, joi, 16.09.2021 14:59
@Andrei Un golf poate fi 35k insa incepe de pe la jumatea sumei asteia. Adica 17.5k pret real, fara rabla sau alte subventii. O electrica echivalenta incepe de pe la 35k si se opreste la .. Mnezo' cu mila
-
Edikkk, joi, 16.09.2021 15:03
Am venit, deci ideea este că 1) maşinile termice s-au scumpit şi se vor mai scumpi Pentru că volumele de termice vor scădea, piesele fiind de serie şi mai mică, marjele de profit mai mici,... 2) maşinile electrice clar se vor ieftini Se pun în fiecare an, facilități imense de producţie baterii sau componente baterii (vezi Redwood materials care au anunţat fabrică de 1 miliard $ în SUA) fabrici întregi (3 sunt în curs de construcţie doar pentru Tesla - Texas, Berlin,...) Concurenţa va creşte, cu mai multe modele venite pe piaţă Deci unele - termicele - SIGUR se scumpesc, iar altele - electricele full - SIGUR se ieftinesc. Matematic demonstrabil.
-
Profu' de matematica, joi, 16.09.2021 15:20
Stai jos patru. Inca o materie la care ai ramas corijent. Pe langa Logica, Romana, Fizica, Chimie si banuiesc ca si Sport ca de obicei Mens sana in corpore sano, dar la tine...
-
alex_cu_a_mic, joi, 16.09.2021 16:29
Da edike, cu materiile prime care se scumpesc an de an, se vor ieftini electricele la pastele cailor. Ooo si ce materii prime.. cupru , cobalt, nichel, lithiu ... Care mai de care mai pretios
-
Seriff, joi, 16.09.2021 16:33
Da, se ieftinesc clar, cum e si Skoda aia Plug in aproape 40.000, pe cand o Octavia normala e sub 30.000, clar e evolutie asta, daca iei mintea lui Edi-kk si o pui la o gaina pica de pe gard.
-
Dutz, joi, 16.09.2021 17:22
Salutari, Am vreo 20 de ani de munca in industria auto și pot sa confirm ca diversitatea și complexitatea componentelor, pieselor și implicit a mașinilor a crescut exponențial. La fel mi se pare relevant de menționat ca diversitatea din portofoliul majorității producătorilor aduc din nou costuri suplimentare (nu mi se pare eficient sa producă o așa mare diversitate). In momentul de fata costurile “reale” sunt dificil de stabilit/înțeles. Sunt costuri tot mari de dezvoltare, acreditare/autorizare etc. Costurile logistice (transport, managementul stocurilor), sunt la fel din ce in ce mai mari. In condițiile astea electricele vin (din ce înțeleg eu), in urma presiunii de a reduce emisiile care se măsoară doar “in spatele” mașini adică la țeava de esapament, evident electricele nu au, deci o alta inepție din punctul meu de vedere. Ori punem in ecuație tot lanțul de producție inclusiv reciclarea ori acceptam ca dezvoltarea electricelor sau a unei noi tehnologii are prețul ei. O alta inepție mi se pare subvenția pentru electrice, adică luam de la toți ca vor ca nu vor (taxe, impozite etc.) și dam doar la unii. Nu văd de ce trebuie subvenționat ceva in general. Este inechitabil și contravine principiilor fundamentale ale concurentei. Este una ca se construiesc drumuri (evident nu prea in România) din taxe și impozite și este cu totul altceva ca unii sa contribuie la achiziționarea bunurilor personale ale altora, indiferent ca vorbim de mașini sau oua (poate unii nu mănâncă oua). Revenind la subiect (oricare ar fi), suntem intr-un haos mondial (evident se poate și de multe ori a fost și mai rău), in consecință vor mai exista mașini cu carburanți fosili și cel mai probabil electricele vor devenii din ce in ce mai eficiente și in funcție de puterea de cumpărare, infrastructura disponibilă și nevoile de deplasare ale fiecărui individ/familie, fiecare are dreptul sa aleagă ce dorește. Nu înțeleg de ce trebuie și de ce as avea dreptul sa-mi exprim punctul de vedere (mai mult sau mai puțin politicos), pentru alegerile altei persoane??? După cum am spus datorită naturii muncii mele am avut ocazia și plăcerea sa conduc un număr destul de mare de mașini de toate felurile și mi-au plăcut toate pentru câte ceva, dar sunt conștient că mare parte din prețul lor nu are legătura cu produsul in sine și nu se regăsesc in confort, performață, optionale etc. As aprecia ca orice comentariu sa fie la părerile personale referitor la un subiect și nu la persoana care la expus. Va doresc călătorii frumoase, indiferent de metoda de tracțiune sau propulsie!
-
Edikkk, joi, 16.09.2021 18:34
dle Dutz, urăsc să îmi fac duşmani (şi aşa destui care abia aşteaptă să mă voteze negativ, fără să citească, din ură pură, dar unul în plus sau minus, hater, nu mai contează) dar nu pot să nu zic, faptul că : degeaba lucraţi în domeniul auto (care sunt sigur că partea dvs o ştiţi foarte bine) dacă habar nu aveţi implicaţiile maşinilor care le construiţi asupra pământului, în/pe care trăim !!! O să încerc să vă explic, în speranţa că veţi fi sincer şi veţi lăsa faptul că lucraţi în construcţia maşinilor termice (fiecare iubeşte jobul tinde să creadă că e biserică ceea ce produce, precum angajaţii din tutun, care cred că ţigara nu e chiar aşa rea, deşi parte mare din "pandemia" de cancere pulmonare sunt datorită fumatului !!) deci, să vă explic... Dvs şi cu mine suntem într-un garaj dublu, dvs cu maşina termică, eu cu maşina electrică. Cât timp, alegerea dvs nu mă afectează, alegeţi ce vreţi, dar dacă alegerea dvs MĂ / NE OMOARĂ atunci nu se mai pune problema de "alegere liberă". Libertatea ta, se opreşte unde să nu îngrădeşti libertatea altuia. Dar noxele fierbinţi (particulele nearse, NOx, CO) cauzează cancere pulmonare (este 100% demonstrat total stiințific, un fapt arhi cunoscut), CO2 apoi crează un puternic efect de seră (este 100% demonstrat total stiințific, un fapt arhi cunoscut) Zilnic 2 miliarde de maşini ard combustibil provenit din 80 milioane de barili de petrol !!!! Fiecare baril emite 430 kg CO2, asta înseamnă 34,4 miliarde de kg CO2 !!! 17 miliarde METRI CUBI de moarte pură CO2 pe zi, în fiecare zi, zi de zi,... Deci când tu (maşina termică) mă omori pe mine (toată fauna și flora, oamenii scapă ultimii, dar vaca nu are AC pe câmp), parcă nu mai e vorba de "libertatea de alegere".
-
Edikkk, joi, 16.09.2021 18:41
Casa Poporului, Palatul Parlamentului are aprox 2,5 milioane metri cubi Deci zilnic aruncăm 6.800 ori volumul Casei Poporului Fiecare ţară (180 să zicem), în medie, aruncă noxe 37 de ori, de Casa Poporului plină de CO2 în atmosferă Un dezastru.
-
Edikkk, joi, 16.09.2021 18:41
pe zi!
-
Edikkk, joi, 16.09.2021 18:42
Fără să mai adaug, cărbuni la producere curent, gaz metan pentru îngrăşăminte şi încălzire prost case,...
Dutz, joi, 16.09.2021 20:18In primul rând nu v-am cerut sa-mi explicați nimic, așa ca in ceea ce ma privește va puteați rezuma la a va expune un punct de vedere, ca in rest nu puteți face nimic in a influența alegerile nimănui in nici o privința, mei ales in felul asta. O abordare calma și constructiva poate ajuta la controlul stresului care la fel poate influența starea de sănătate de care văd ca va faceți griji și pe buna dreptate, sper ca nu intram și in nutriție sau activități fizice. Întâmplarea face sa construim termice, hibrizi și electrice in consecință am cât de cât acces la surse de informații “curate”, iar in ceea ce privește studiile ștințifice sunt cel mai adesea folosite ca și metode de manipulare adică iese cam ce vrea cel care-l comanda. Un exemplu foarte simplu… un perete are calciu… mult, dar nu înseamnă ca poate fi consumat de om, deci părerea mea grija la așa zisele teste ștințifice… majoritatea sunt doar manipulare și marketing. Ca sa închei la subiect in momentul de fata emisiile unei electrice (producție, încărcare știm din ce surse plus reciclare) = 3 X o masina termică bine’nteles respectând data de fabricație adică mașini și motoare dezvoltate și produse in ultimii 2 ani. Oricum văd ca Dvs ca sa va iasă cercetarea științifică comparați mere cu pere… cam cum am spus mai sus ca se face. Rămâne sa-mi mai explicați și cum este Covid-ul ca am cam rămas in urma… oare sa ma vaccinez sau nu? Mulțumesc și din nou apel la calm și respect!!!
-
Edikkk, joi, 16.09.2021 21:48
Dle Dutz demonstraţi că treceţi ca raţa prin apă, evitând ditamai elefantul din cameră. Dvs manipulaţi făcând afirmaţii total greşite şi nefondate (electrica are emisii de 3 X decât termica) Cu aşa mincinoşi sadea ca dvs, sunt sătul. Ştiţi cât poluează o maşină electrică în exploatare, în Norvegia? ZERO. Una termică, în Norvegia ? 100%. Da, este cazul cel mai fericit, dar şi în România termica rămâne la 100% iar electrica este 50-65% verde.
Dutz, joi, 16.09.2021 22:46Văd ca va este greu sa va distanțați de abordări și afirmații nepoliticoase, totuși apreciez convingerea și dorința Dvs de a îmbunătății condițiile vieții pe planeta. Piața auto totala anuală (indiferent de tipul motorului) din Norvegia este de aprox. 140.000 de mașini adică aprox. 0,15% din piața globală. Pe lângă Norvegieni pe care-i felicit și-i admir pentru ca au reușit sa dezvolte și sa profite de surse regenerabile, mai este și restul planetei in care lucrurile stau mult diferit. Vedeți, de aici și rezultatele “ștințifice” de care v-ați folosit pentru a ne arată ca aveți un auto electric, probabil o casa cu garaj unde cu siguranța încărcarea acumulatorului pentru uzul zilnic este la îndemâna. Cred ca deja intuiți ca procentajul celor care au succesul dvs. și șansa de a muncii și a fi recompensat pe măsura (asta in condițiile in care nu beneficiați de munca altora gen părinți, sau angajați care sunt “sclavi” dvs. cu salariul minim), este și mai mic de acel insignifiant 0,15% (repet piața totala nu doar electrice). Totuși va invit sa ne spuneți când ne mutam toți in Norvegia sau când infrastructura electrică mondiala va ajunge la aceleași performante? Pana va faceți calculele va doresc sa va bucurați de statul dvs. și de auto electric pe care sper ca-l aveți și-l încărcați doar la prize din Norvegia… ca altfel ar fi culmea ipocriziei și nu doar. PS indiferent de o posibila reacția dvs. este cam pierdere inutila “de energie” sa mai continuam, deci va rog sa va reorientați. Așa cum ați spus aveți deja destui “prieteni”.
-
Edikkk, joi, 16.09.2021 21:50
Nu aţi trecut de propria existenţă egoistă şi vă vedeţi doar ce credeţi că vă face bine strict dvs personal bine, că este bine. Vedeţi realitatea foarte deformată şi ce să vă zic, continuaţi să face ce vreţi, dar nu mai veniţi cu minciuni zise ca informaţii "curate".
-
Edikkk, vineri, 17.09.2021 00:59
Insinuarea asta mincinoasă că doar în Norvegia se poate face, şi faptul că nu citiţi decât ce vă convine. România are mare parte din electricitate verde. Până şi China are multă energie care este verde. În 2010 China producea energie electrică 72% din cărbune, în 2019 cărbunele mai însemna 58% , deci o scădere de 24% în doar 9 ani ! În 2 ani, solar şi eolian vor depăşi nuclear în China. Toate ţările se îndreaptă să aibe energie cât mai multă verde. Preţul energiei solare şi eoliene este astăzi, deja mai ieftină decât energia din cărbune, din gaz, din nuclear. Aşa că, mincinos cum sunteţi, acel insignificant 0,15% care îl aruncaţi în greaţă, l-aţi făcut uitând pur şi simplu de restul lumii. Numai în SUA, Tesla are 2% în medie lună de lună, market share din auto noi produse şi vândute. Şi SUA este o piaţă mare. Să sperăm spre bine, altfel ne ducem pe tobogan.
-
Edikkk, vineri, 17.09.2021 01:00
14% scuze
-
@Edik, vineri, 17.09.2021 07:47
Băi speriatule, vorbești mult și prost. N-ar fi nicio problemă, dar și minți la greu. Dacă energia asta verde e așa de ieftină de ce mai e subvenționată de stat? O simplă întrebare. În rest uite: https://edition.cnn.com/2021/09/15/world/climate-pledges-insufficient-cat-intl/index.html La dulăi s-a dus dracu toată ecologia. Rămân să se chinuie ăștia micii, prea slabi și prea proști să înțelegă ceva. Buni doar să decarteze banul.
-
Seriff, vineri, 17.09.2021 08:28
@Edikk, eu pornesc diesel-ul si cand nu am de mers cu el doar sa poluez cat mai mult si ca sa scapam de tine, dar se pare ca nu e suficient, concluzia, nu patesti nimic de la o masina termica, daca erau asa periculoase crapai demult. In fine, cred ca mai imi iau inca o masina diesel ca sa poluez dublu, abia astept, sper sa fie cat mai veche, non euro daca s-ar putea.
-
Kirotractor, vineri, 17.09.2021 10:11
Noul coleg de chibițare @Dutz emite opinii cu noimă, deci nu-i vreo surpriză reacția Edikkk-ului. N-are rost să reiau dubiile (argumentate cu cifre) privitoare la presupusa eco-neutralitate a BEV-urilor -- o iluzie grotesc promovată, ca de altfel toată mangleala ”schimbărilor climatice”. Trăim oricum o epocă perfect kafkiană în care albu-i prezentat drept negru sau invers, cu CO2-ul esențial vieții în rol de sperietoare supremă. n.b.: Posibil totuși ca Edikkk&Co să fie forme de (semi)viață bazate pe siliciu. :-)
-
Nelu.Pantofaru, vineri, 17.09.2021 11:32
De ce il bagati in seama? Sincer, nu are respect pentru nimeni, e spalat pe creier si pune botul la orice rahat de pe internet. Merita doar manute rosii si ignore, faceti cum fac eu :D.
-
Seth, vineri, 17.09.2021 17:20
Moamaa ce polemici p'aici. :))) Categoric trebuie pus in ecuație tot lanțul de producție inclusiv reciclarea la electrice. Dar daca faci asta la electrice atunci trebuie sa incluzi in comparatie tot lantul de productie si pentru combustibilii fosili. Culmea e ca rafinariile consuma si mult curent deci si acel curent folosit de rafinatrii are un lant de productie. Nu vorbim doar de prospectare, forare, extragere, transportul, stocare, rafinare, distributie etc Au fost facute nenumarate studii si concluzia e evidenta https://www.forbes.com/sites/mikescott/2020/03/30/yes-electric-cars-are-cleaner-even-when-the-power-comes-from-coal/?sh=36afe2032320
Citeste si
-
INTERN | vineri, 22 noiembrieNoul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euroOpel a deschis comenzile pentru noul Frontera în România. SUV-ul de clasă subcompactă are un preț de pornire de 22.400 euro în țara noastră. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 22 noiembrieProducția auto națională a crescut cu 19% în octombriePotrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor de Automobile din România, producția auto din țara noastră a avut parte de o creștere de 19% în luna octombrie. Creșteri au fost înregistrate și raportat la ultimele 10 luni. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 noiembrieBrașovul interzice trotinetele închiriatePrimăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. Citeste tot
-
INTERN | marţi, 19 noiembrieNoul Renault 5 E-Tech a devenit mai accesibil. Start de la 26.900 euro în RomâniaRenault a deschis comenzile pentru noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range pe piața din România. Noua versiune propune un preț de pornire de 26.900 euro. Citeste tot
-
INTERN | marţi, 19 noiembriePrețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euroNoua Skoda Elroq este acum disponibilă în România. Pe piața noastră, noul crossover electric de dimensiuni compacte propune un preț de pornire de 35.000 euro. Citeste tot
Incet dar sigur, electricele se ieftinesc. E adevarat, intr-o aritmetica paralela in care 4 = 2 / 2.