Preţuri Mercedes-Benz GLA în România: pornire de la 30.500 euro pentru 1.6 benzină de 156 CP
Importatorul Mercedes-Benz în România a anunţat preţurile primului SUV compact al mărcii din Stuttgart. Noul GLA pleacă de la 30.535 euro cu TVA inclus.
Mercedes-Benz GLA, primul SUV compact al producătorului premium din Stuttgart, este disponibil pe piaţa din România. Cea mai ieftină versiune, GLA 200, pleacă de la 30.535 euro cu TVA inclus şi este echipată cu o motorizare otto de 1.595 centimetri cubi, care livrează 156 CP şi 250 Nm şi are un consum mediu de 5.9 litri la sută. Noul GLA este cel de-al patrulea model compact din noua gamă a celor de la Mercedes-Benz, bazată pe platforma MFA, lansată cu noul A-Klasse. Pe lângă noul segment pe care-l abordează, GLA este primul SUV al Mercedes-Benz care este oferit opţional cu noua generaţie a sistemului 4Matic, sistem de tracţiune integrală permanentă cu distribuţie variabilă a cuplului motor.
Vârful gamei este un diesel numit GLA 220CDI, care asigură 170 CP şi 350 Nm dintr-o unitate cu 2.143 centimetri cubi şi patru cilindri în linie. Aceasta din urmă are un consum mixt de 4.4 litri la sută în versiunea fără tracţiune integrală, pe când versiunea 4Matic, cu tracţiune integrală şi transmisie automată, are un consum mixt de 4.9 litri la sută în ciclul NEDC. Cel mai scump GLA pe care-l poţi comanda are un preţ de pornire de 38.862 euro cu TVA inclus, valabil pentru GLA 220 CDI 4Matic.
Interiorul lui Mercedes-Benz GLA vine cu o poziţie la volan mai înaltă decât în cazul lui A-Klasse, însă designul interior este similar celui regăsit pe celelalte modele dezvoltate pe platforma MFA. În materie de spaţiu, interiorul anunţă loc suficient pentru cinci pasageri, iar capacitatea portbagajului este de 421 de litri, respectiv de 836 de litri cu bancheta spate rabatată. Noul GLA se mândreşte şi cu o funcţie Downhill Speed Regulation, destinată coborârilor în off-road, de un mod special al transmisiei în astfel de situaţii şi de un sistem multimedia care poate afişa pe ecran mai multe informaţii despre suprafeţa de rulare. Nu lipsesc nici sistemele de siguranţă ca detectorul de oboseală, Collision Prevention Assist sau pilotul automat Distronic Plus.
"Datorită designului său fascinant şi construcţiei practice pentru utilizarea zilnică, GLA va impulsiona clienţii noi să fie cuprinşi de entuziasmul specific mărcii Mercedes-Benz. Prin lansarea modelului GLA reuşim să creştem numărul de modele SUV disponibile în gama Mercedes-Benz, exploatând astfel la potenţial maxim segmentul SUV-urilor compacte, aflat în creştere continuă." subliniează Ola Källenius, Membru al Consiliului de Conducere pentru Divizia de Vânzări Mercedes-Benz Cars.
Mercedes-Benz GLA vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Mercedes-Benz GLA 200 MT6 |
156 | 5.9 | 8.9 | 30.535 |
Audi Q3 2.0 TFSI quattro |
170 | 7.3 | 8.2 | 33.176 |
BMW X1 2.0 sDrive18i |
150 | 7.7 | 9.7 | 29.760 |
Volvo V40 Cross Country 1.6 T4 |
180 | 5.5 | 7.7 | 27.700 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Mercedes-Benz
De ce ai vrea un X3 cand exista GLA? Chiar as dori cateva raspunsuri.