Preţuri Mazda CX-5 facelift în România: crossoverul pleacă de la 22.600 de euro cu TVA inclus

Publicat joi, 26.02.2015 17:30 de Sebastian Toma

Importatorul Mazda în România a anunţat preţurile lui CX-5 facelift în ţara noastră. Cea mai ieftină versiune are un preţ de listă de 22.600 de euro şi este echipată cu o motorizare 2.0 benzină de 165 CP.

Mazda CX-5 facelift este disponibil pentru comandă pe piaţa din România, iar primele unităţi au ajuns deja în showroom-uri. Modelul nipon restilizat pleacă de la 22.590 de euro. Cea mai ieftină versiune diesel pleacă de la 27.390 de euro. Facelift-ul în această gamă este la fel de discret precum cel aplicat gamei Mazda6 şi aduce noi tehnologii alături de un plus de rafinament şi confort.

La nivel exterior, restilizarea implică o grilă frontală evoluată, blocurile optice faţă revizuite şi noi lumini LED, inclusiv pentru proiectoarele de ceaţă. Gama de culori de caroserie disponibile are două noutăţi: Sonic Silver Metallic şi Titanium Flash Mica, aceasta din urmă fiind o nuanţă împrumutată de la Mazda 3.

Habitaclul nu vine cu schimbări importante, dar izolarea fonică a fost îmbunătăţită, scaunele au fost reproiectate pentru mai mult confort, iar consola centrală prezintă noi apariţii. Vorbim despre o frână de parcare cu comandă electronică şi de un selector al modului de rulare, acesta din urmă fiind oferit doar pentru anumite versiuni şi motorizări. La nivel tehnologic, lista de echipamente se îmbunătăţeşte cu Mazda Radar Cruise Control, denumirea japonezilor pentru tempomat adaptiv, şi Smart Brake Support, adică o funcţie care poate frâna la viteze mici în locul şoferilor neatenţi în vederea evitării coliziunilor minore.

La nivel de motorizări, singura noutate este introducerea unei motorizări 2.5 SkyActiv-G de 192 CP în ofertă. Aceasta este oferită alături de echiparea de top, tracţiune integrală şi transmisie automată. În orice caz, toate propulsoarele din ofertă respectă normele Euro 6 şi au distribuţie pe lanţ. Lista de dotări opţionale include vopsea metalizată (510 euro), Navigaţie (500 euro de pe Challenge), trapă (700 euro - Revolution Top) şi tapiţerie piele albă (Revolution Top - 140 euro).

MAZDA CX-5 facelift: MOTORIZĂRI ŞI PREŢURI

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL MAZDA CX-5 facelift
PREŢ
(€ cu TVA)
 cu automată cu 4x4 cu automată şi 4x4
ECHIPARE Emotion
2.0 G165 165 CP
210 Nm
22.590 - - -
ECHIPARE Challenge
2.0 G165
165 CP
210 Nm
25.390 - - -
2.0 G160 160 CP
208 Nm
- - 27.190 -
2.2 CD150
150 CP
380 Nm
27.390 - - -
ECHIPARE Attraction
2.0 G165
165 CP
210 Nm
27.390 - - -
2.0 G160 160 CP
208 Nm
- - 29.190 31.290
2.2. CD150
150 CP
380 Nm
29.390 31.490 31.190 -
ECHIPARE Revolution
2.0 G160 160 CP
208 Nm
- - 30.290 -
2.2 CD150 150 CP
380 Nm
- - 32.290 -
ECHIPARE Revolution Top
2.5 G192 192 CP
256 Nm
- - - 34.790
2.2 CD175 175 CP
420 Nm
- - 34.490 36.590

Mazda CX-5 facelift vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Mazda CX-5 facelift
2.0 G165 4x2 Emotion
165 6.0 9.2 22.590
Kia Sportage
2.0 2wd Classic
163 7.5 10.4 19.462
Volkswagen Tiguan
1.4 TSI 160 CP Trend&Fun BMT
160 6.7 8.9 25.865
Ford Kuga
1.5 EcoBoost Trend 2WD
150 6.3 9.7 25.800
Toyota RAV4
2.0 Valvematic Comfort
151 7.2 9.9 26.592
Honda CR-V
2.0 i-VTEC Confort
155 7.2 10.0 25.408
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Mazda

  • Andy, joi, 26.02.2015 18:39

    Preturile sunt chiar competitive vs. concurenta insa ceea ce nu-mi place (si e specific japonezilor/coreenilor/americanilor) e lipsa de personalizare. Adica poate sunt clienti care doresc automata in echiparea Challange sau automata + 4x4 in echiparea Revolution... Un model cu un design foarte fluid si elegant (in stilul Mazda din ultimii ani) si o ergonomie buna a bordului si probabil niste materiale/finisari un pic peste media segmentului (insa nu la nivel de CR-V sau Tiguan). Singurul defect major, daca ii pot spune asa, e devalorizarea foarte mare pe piata din Romania. In 3 ani ajunge la jumatate...

  • Ghionea, joi, 26.02.2015 20:22

    mai bine prefer un seria 7 la 10 mii de euro in banii astia .

  • avo, joi, 26.02.2015 20:24

    Cica '' nu la nivel de CR-V si Tiguan'' . Ha, ha, ce poanta buna, Mazda CX-5 este peste astea doua, e mult mai aproape de categoria premium decat ele. Tiguan si CR-V sunt niste masini demodate, care si-au ''trait veacul'' le trebuie rapid un update , fiindca altfel vor fii in pierdere aceste marci la categoria asta .

  • Andy, joi, 26.02.2015 22:25

    avo, te invit sa te duci la Carpati Motors si la Midocar/PBN sa pipai materialele bordului din CR-V si Tiguan. Compara dupa cu Mazda. Mazda are inca materiale slabute in unele zone.