Prețuri DS 4 în România: start de la 29.900 de euro
Noul DS 4 poate fi comandat acum și pe piața din România. Modelul francez este disponibil în trei niveluri de echipare, iar clienții pot opta inclusiv pentru sistem de propulsie plug-in hybrid.
Francezii de la DS Automobiles au lansat noul DS 4 la începutul lunii februarie. Modelul compact are la bază o variantă îmbunătățită a arhitecturii EMP2 și "a fost gândit pentru a atrage clienții ce preferă două caroserii: SUV-coupe și tradiționalul hatchback compact," declarau la acea vreme reprezentanții companiei.
Acum, noul DS 4 poate fi comandat și în România. Clienții pot alege unul dintre cele trei niveluri de echipare (Bastille+, Trocadero și Rivoli), iar gama de motorizări este una diversificată.
Aceasta include două agregate pe benzină, de 1.2 litri cu 130 CP și de 1.6 litri în versiuni de 180 CP și 225 CP. Amatorii unităților diesel pot alege propulsorul de 1.5 litri cu 130 de cai putere. Gama include și o versiune plug-in hybrid cu 225 de cai putere și autonomie electrică de 50 de kilometri.
Indiferent de motorizarea aleasă, noul DS 4 este echipat cu o transmisie automată cu 8 rapoarte.
MOTOR | PUTERE CUPLU |
NOUL DS 4 |
PREŢ (€ cu TVA) |
||
ECHIPARE Bastille+ | ||
1.2 PureTech | 130 CP 230 Nm |
29.900 |
ECHIPARE Trocadero | ||
1.6 PureTech | 180 CP 250 Nm |
35.300 |
1.5 BlueHDi | 130 CP 300 Nm |
34.800 |
ECHIPARE Rivoli |
||
1.6 PureTech | 180 CP 250 Nm |
39.100 |
1.6 PureTech | 225 CP 300 Nm |
41.700 |
1.6 PHEV | 225 CP 360 Nm |
47.700 |
Cel mai accesibil DS 4 pornește în România de la 29.900 de euro. Vine în standard cu jante de 17 inch, tapițerie din material textil, volan îmbrăcat în piele, faruri ECO LED, climatizare pe două zone, display central de 10 inch, instrumentar de bord digital cu ecran de 7 inch și o gamă largă de sisteme de asistență.
Printre acestea din urmă amintim alerta la depășirea involuntară a benzii de rulare, alerta atenție șofer, frânare de urgență autonomă și detector indirect presiune pneuri.
Noul DS 4 vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
DS 4 1.2 PureTech |
130 | 5.8 | - | 29.900 |
Audi A3 30 TFSI |
110 | 5.6 | 10.6 | 26.900 |
Mercedes-Benz Clasa A A160 |
109 | 5.6 | 10.9 | 27.850 |
BMW Seria 1 116i |
109 | 5.4 | 10.6 | 25.942 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via DS Automobiles
Auleu ce prețuri maica. Știu că e automata, apropo fiindcă sunteți publicație auto n ar strica niste detalii gen cine produce automata aia și ce model este. Că să știm și noi ce cumpărăm. Cred că e aisin, dar modelul mi e necunoscut. In fine . Daca e aisin, totuși au și ei niste cutii mai fara mentenanță așa, a se citi de unica folosință. Ce mă sperie este totuși prețul, mare pentru un motor de 1.2 benzina . De banii aia acu vreo câțiva ani îți luai Citroen C5 break cu 2.0 hdi, automata cu convertizor aisin (dar fiabila, sic) și hydractive. Ceea ce e altceva. Nu sunt de acord sa dau peste 12000 de euro pe o mașină compacta pe benzina. Așa încât o sa iau tot la second hand. Că atâția bani am eu că să cheltui pe o mașină. Îmi aduc aminte mai demult o Honda Civic berlina făcută n Turcia ? E drept cu cutia manuala de viteze cam 13000 de euro costa. Și varianta ei hatch de anglea era vreo 15000. Erau preturi ok totuși. Ăștia de acum vor sa ne oblige sa mergem cu pingeaua. Sau cu chestiile alea electrice, dar la cat se scumpește curentul, in curând prețul pe plin va fi asemenator cu al benzinei, daca cumva nu ai baterii solare sau eoliana in curte. Ce sa mai...trebuie sa mă duc la șefu sa i propun sa mi tripleze salariul, că să mi pot permite și eu o mașină nouă din clasa compacta. Cu motor de 1.2 deci nimic special.