Prețuri BMW Seria 8 Cabrio în România: versiunea diesel de 320 CP pleacă de la 111.000 de euro

Publicat luni, 10.12.2018 14:53 de Cornel Șocariciu

BMW a publicat lista de prețuri pentru noul Seria 8 Cabrio. Pe piața din România, modelul constructorului german are un preț de pornire de 110.730 de euro pentru versiunea diesel de 320 CP. Varianta pe benzină de 530 CP trece de 135.000 de euro.

La începutul lunii noiembrie, BMW a prezentat primele imagini și detalii referitoare la noul Seria 8 Cabrio. Modelul cu plafon retractabil va fi produs în cadrul fabricii din Dingolfing, Germania, iar debutul comercial este programat pentru luna martie 2019. Acum, reprezentanții BMW au publicat lista de prețuri și pentru piața din România.

Noul BMW Seria 8 Cabrio are o lungime de 4.843 de mm, o lățime de 1.902 mm și o înălțime de 1.339 de mm. Ampatamentul măsoară 2.822 de mm, iar la interior pot lua loc până la patru persoane. Plafonul din material textil este acționat electric, iar timpul necesar pentru coborârea sau ridicarea acestuia este de 15 secunde. Conform oficialilor BMW, această acțiune poate fi realizată până la viteze de maxim 50 km/h.

În România, producătorul german oferă două motorizări pentru noul Seria 8 Cabrio. Clienții pot alege fie un motor diesel de 3.0 litri (840d xDrive Cabrio), fie un V8 pe benzină de 4.4 litri (M850i xDrive Cabrio). Prețul de pornire pentru varianta 840d xDrive Cabrio este de 110.730 de euro cu TVA.

Motorul diesel de 3.0 litri oferă 320 CP la 4.400 rpm și 680 Nm între 1.750 și 2.250 rpm. Standard, motorul este asistat de o cutie automată cu 8 trepte Steptronic Sport, iar resursele sunt gestionate prin intermediul sistemului de tracțiune integrală xDrive. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 5.2 secunde, iar viteza maximă este de 250 km/h.

Motorul pe benzină V8 de 4.4 litri produce 530 de cai putere la 5.500 și 750 Nm între 1.800 și 4.600 rpm. Și de această dată, nemții vin cu o cutie automată Steptronic Sport cu 8 trepte și un sistem de tracțiune integrală xDrive. 3.9 secunde sunt suficiente pentru ca BMW M850i xDrive Cabrio să accelereze de la 0 la 100 km/h.

MOTORIZĂRI
PREȚ
(euro, TVA inclus)

Motor Putere
(CP)
Transmisie
V8, 4.4 litri
M850i xDrive Cabrio
Benzină
530 CP
Aut8,4x4 136.315
3.0 litri
840d xDrive Cabrio
Diesel
320 CP
Aut8,4x4 110.730

Standard, noul BMW Seria 8 Cabrio va fi echipat cu faruri adaptive cu LED (opțional BMW Laserlight, 1.700 de euro), cu un instrumentar digital de bord cu diagonala de 12.3 inch și cu un Head-Up Display. De asemenea, clienții se vor bucura de suspensia adaptivă M și de direcția integrală (Integral Active Steering). Conform BMW, până la viteze de maxim 75 km/h, roțile de pe puntea spate virează în direcția opusă celor de pe puntea față. La viteze mai mari de 75 km/h, roțile spate virează în direacția celor de pe față.

Pe versiunea M850d xDrive Cabrio, diferențialul M Sport este standard, în timp ce pe varianta 840d xDrive Cabrio, acesta face parte din pachetul M Sport Technic (3.900 de euro). Acesta din urmă include și următoarele: centuri de siguranță M, ornamente de caroserie și un sistem de frânare M Sport.

Pe piața din România, principalul rival al noul BMW Seria 8 Cabrio este Mercedes-Benz Clasa S Cabrio. Versiunea S560 Cabrio echipată cu motorul V8 de 4.0 litri fără sistemul 4Matic are un preț de pornire de aproape 150.000 de euro. 

Noul BMW Seria 8 Cabrio vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
BMW Seria 8 Cabrio
M850i xDrive
530 10 3.9 136.315
Mercedes-Benz Clasa S Cabrio
S560
469 10 4.6 149.053
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 
  • Tibisz13, luni, 10.12.2018 15:00

    Seria 8 Cabrio Diesel. Stati sa repet: SERIA... 8 ... CABRIO .... D I E S E L

  • pai da, luni, 10.12.2018 15:10

    @Tibisz13 Pai da, diesel ca sa consume putin si sa aiba "zvac" :)))) . Daca puneau si un ALEHAS pe el, sa fie fiabil, era si mai bine :))) Sa vezi o decapotabila de asta scotand fum negru... nepretuit :))) Radem noi radem, dar se pare ca sunt si astfel de "clienti"... ca altfel nu se producea...

  • Spferu', luni, 10.12.2018 15:42

    Cristoase.... nu varianta TDI. E blasfemie, masina sport, cabrio si cu motor diesel.

  • Andrei, luni, 10.12.2018 15:44

    Seria 8 Cabrio, Diesel si, neaparat, tractiune integrala, pentru ca pe zapada e greu sa mergi cu un cabrio cu propulsie :))) In alta ordine de idei, ma gandesc ca e amuzant sa arunci 110.000 euro pe o masina pe care in cativa ani e posibil sa nu o mai poti vinde, pentru ca pe nimeni nu il va mai interesa Diesel-ul din o mie de motive.

  • Tatraurs, luni, 10.12.2018 15:45

    Ce sa-ti doresti mai mult de la un cabrio decat sa auzi la semafor cum se aprinde motorina de la compresie. Pretul de la 111730( deci,nu 112000),o bagatela,banii de seminte si suc.

  • Bobo, luni, 10.12.2018 17:26

    Motor mai mic pe benzina si loc de roata de rezerva pt GPL oare produc? Hai sa dam date complete pt publicul tinta mioritic

  • q, luni, 10.12.2018 17:51

    hai ma...ce?... E cu dedicatie ROMANIAN COCALAR EDITION?

  • inexorabil, marţi, 11.12.2018 00:03

    Deja a devenit un fenomen global ca lăcomia producătorilor să fie concurată de cea a dealerilor…Despre ce capitalism să mai fie vorba ȋn asemenea condiții? S-a dus pe copcă…Flori și amintiri pioase.

  • tzenu_bmw, marţi, 11.12.2018 12:24

    Seria 7 ar trebui sa fie cel mai 'mare si impozant' model de la BMW..... Dar nu ca acuma avem si seria 8....care e un coupe aratos si modern...insa parerea mea e ca trebuiau sa ramana cu el doar ca coupe....un 8 cabrio nu suna la fel de cool ca un 8 coupe....si accum e vorba si de un 8 GC.....si mai avem si noul X7....si va urma si un X8 daca e sa credem stirile...deci BMW va construi alte 3-4 modele care sa fie 'peste' seria 7....chestia asta ma zgarie pe creier.... Pana in 2005-2006 BMW area niste segmente si modele perfect echilibrate...acum parca logica nu mai conteaza....dor sa faca bani, bani, bani....