Prețuri BMW M3 Touring în România: start de la 98.100 de euro

Publicat joi, 10.11.2022 13:31 de Alexandru Monenciu

Noul BMW M3 Touring poate fi comandat acum și la noi în țară. Break-ul de performanță al producătorului din Munchen pornește de la 98.116 euro cu TVA inclus.

După multe insistențe, venite mai ales din partea fanilor, BMW a lansat un M3 Touring în vara acestui an. Acum, break-ul de performanță poate fi comandat și în România, fiind disponibil doar în versiune M3 Touring Competition.

Asta înseamnă că motorul de 3.0 litri twin-turbo, cu șase cilindri, dezvoltă 510 CP, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 3.6 secunde. Viteza maximă este limitată la 250 km/h, dar bifarea pachetului M Race Track crește această valoare la 280 km/h.

Acesta include, de asemenea, frâne ceramice, ornamente interioare și scaune din carbon, dar și sistemele Live Cockpit Professional și M Drive Professional.

Noul BMW M3 Touring pornește în România de la 98.116 euro cu TVA inclus.

Vine în standard cu suspensia M adaptivă, diferențial M Sport, tapițerie din piele Merino, sistem de climatizare automat pe 3 zone, sistem de evacuare M, cu patru terminații și frâne M din material compozit.

Noul BMW M3 Touring vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
BMW M3 Touring
3.0 benzină
510 - 3.6 98.116
Audi RS4 Avant
2.9 V6, benzină
450 9.7 4.1 91.000
Mercedes-AMG C43 T-Modell
2.0 MHEV
408 8.8 4.7 84.810
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via BMW

  • Vali, joi, 10.11.2022 14:45

    Si cand ma gandesc ca masinile electrice sunt scumpe :))

  • Merlo, joi, 10.11.2022 20:17

    Sa dai pe un treiar 100k de euro, asta inseamna sa fii prajit.

  • Dutz, joi, 10.11.2022 23:09

    Nu te gândi… compari mere cu pere. Asta nu înseamnă ca prețul nu este mare, chiar obscen pentru o seria 3 indiferent de performante. O iau toate razna… din păcate pentru noi toți.

  • vindicomvs, vineri, 11.11.2022 09:57

    @Merlo doar ca prinde suta in 3.6, ia vezi ce gasesti mai ieftin cu performantele astea.

  • Cyrus, vineri, 11.11.2022 14:41

    Bani aruncati pe vant. Peste 5, max 10 ani aceasta masina va fi depasita Sigur, multi care isi permit asta

  • Mike, sâmbătă, 12.11.2022 10:02

    Germanii îşi cumpără BMW electrice în draci, dar vând termice la cine pune botul

  • Dutz, sâmbătă, 12.11.2022 15:40

    Mike vorbești doar măgarii. Electrice au crescut de la 12% la 13,9. PEHV au scăzut de la 14% la 11,4%, adică in total 25,3% din piața si asta cât încă sunt subvenționate. Nu te-ai saturat sa fi prins cu minciuna? Da-o încolo de treaba…

  • Mike, duminică, 13.11.2022 06:52

    normal că vânzările PHEV scad !!! Pentru că nu le produce Tesla ci dinozaurii auto. 1) dinozaurii auto produc PHEV proaste, care au range mic şi colac peste pupăză - se încarcă foarte greu !! Gen ore pentru un amarât de 40 km??? De toată ruşinea.... 2) şi nici pe acestea nu le produc în volum mediu sau mic.... de multe ori producătorii se laudă DAR NU există la vânzare !! Vezi Toyota Prime care "există" dar lipseşte cu desăvârșire !! 3) preţuri umflate artificial la PHEV, pentru că dinozaurilor auto le plac micro hibrid care este doar un work around al indienilor de la Suzuki de a folosi starterul maşinii şi la accelerări / decelerări, iar PHEV le fac foarte scumpe Dinozaurii auto sunt de toată jena