Preţuri Audi A6 facelift în România: rivalul lui BMW Seria 5 pleacă de la 43.900 de euro cu TVA inclus

Publicat joi, 15.01.2015 11:55 de Sebastian Toma

Gama Audi A6 facelift este disponibilă pentru comandă pe piaţa din România. Cea mai ieftină versiune pleacă de la 43.900 de euro cu TVA inclus.

Audi A6 facelift este disponibil pentru comandă pe piaţa din România. Varianta restilizată a modelului german de clasă mare pleacă de la 43.900 de euro în varianta de bază, care implică o motorizare 1.8 TFSI de 190 CP şi o caroserie de tip berlină. Pentru un diesel de 2.0 litri şi 150 CP alături de acelaşi tip de caroserie, A6 are un preţ de pornire de 44.900 de euro cu TVA inclus. O schimbare importantă în această gamă este eliminarea nivelurilor de echipare convenţionale în favoarea unei dotări standard mai generoase decât la versiunea precedentă şi implementarea pachetelor de dotări în completarea listei de echipamente opţionale. Clienţii pot astfel să-şi ducă maşina la un nou nivel de personalizare şi să opteze pentru motorizarea dorită în compania echipamentelor preferate.

Principalele modificări aduse de facelift

Facelift-ul a adus în gama A6 modificări estetice relativ modeste, noi motorizări şi tehnologii, alături de un interior actualizat şi o paletă de culori mai generoasă. La nivel exterior, modelul are o nouă grilă frontală, blocuri optice schimbate şi echipate cu LED-uri. Interiorul noului A6 facelift are o nouă interfaţă a sistemului multimedia MMI, climatizare automată pe două zone încă de la dotarea standard şi o paletă mai bogată de accesorii, materiale şi echipamente pentru sporirea confortului pasagerilor. Clienţii pot comanda elemente precum tempomat adaptiv, asistent la vederea pe timp de noapte, afişaj head-up display pe parbriz cu noi funcţii şi altele. Scaunele din faţă au reglaj lombaj electric în standard.

Audi A6 facelift poate fi echipat cu o conexiune internet la viteză 4G şi cu sistem multimedia MMI cu placă grafică NVIDIA.

Motoare cu până la 22% mai eficiente

Gama de motorizări a lui Audi A6 a fost modernizată şi ea odată cu restilizarea, iar unităţile noi asigură un consum cu 22% mai mic faţă de precedesoarele lor. Unităţile din dotare respectă norma Euro 6 şi asigură între 150 şi 346 CP. Cel mai eficient agregat din dotarea lui Audi A6 este motorul 2.0 TDI ultra de 150 CP, care anunţă un consum mixt de 4.2 litri la sută în compania transmisiei S Tronic cu şapte trepte. Cel mai puternic motor oferit pe un A6 care să nu fie o variantă de performanţă îi aparţine versiunii V6 TDI bi-turbo intitulate "Competition" a lui A6 şi A6 Avant şi asigură 346 CP, dar această variantă nu este încă disponibilă pentru comandă pe piaţa internă.

Audi RS6 Avant pleacă de la 116.718 euro în România cu TVA inclus.

Aer condiţionat cu reglare pe două zone şi scaune încălzite faţă în standard

Lista de dotări standard a lui Audi A6 facelift include, printre altele, ABS, ESP, caroserie zincată, jante de aliaj, frână de parcare electromecanică, sistem de recuperare a energiei cinetice, buton Start-Stop motor, computer de bord cu ecran colo şi program de eficienţă, sistem ISOFIX, scaune faţă incălzite, faruri xenon cu poziţii LED, sistemul multimedia MMI Radio plus cu afişaj de 6.5 inch, volan şi schimbător de viteze îmbrăcate în piele. Printre sistemele standard de siguranţă se numără şi Audi pre sense basic, un sistem care ia măsuri preventive în cazul detectării unui impact iminent (strânge centurile de siguranţă, activează semnalele de avarie şi închide geamurile şi trapa).

CARBURANT MOTOR PUTERE AUDI A6 Sedan
AUDI A6 AVANT
PREŢ cu transmisie manuală
(€ cu TVA)
 cu automată cu 4x4 quattro PREŢ cu transmisie manuală
(€ cu TVA)
cu automată cu 4x4 quattro
Benzină 1.8 TFSI 190 CP 43.900 - - 47.020 - -
1.8 TFSI ultra
190 CP - 46.230 - - 49.350 -
2.0 TFSI 252 CP - 50.900 - - 54.021 -
3.0 TFSI
333 CP
- 61.900
(S-Tronic 7)
- 65.019
(S-Tronic 7)
Motorină 2.0 TDI
150 CP 44.900 47.230
(S-Tronic 7)
- 48.020 50.350
(S-Tronic 7)
-
2.0 TDI
190 CP 46.200 48.530
(S-Tronic 7)
- 49.320 51.650
(S-Tronic 7)
-
3.0 TDI 218 CP - 54.500
(S-Tronic 7)
57.760
(S-Tronic 7)
- 57.620
(S-Tronic 7)
60.880
(S-Tronic 7)
3.0 TDI
272 CP - 60.700
(S-Tronic 7)
- 63.820
(S-Tronic 7)
3.0 TDI 320 CP - 62.900
(Tiptronic 8)
- 66.020
(Tiptronic 8)
3.0 TDI
326 CP - 70.160
(Tiptronic 8)
- 73.280
(Tiptronic 8)

CARBURANT MOTOR PUTERE AUDI A6 allroad
AUDI S6 AUDI S6 AVANT AUDI RS6 AVANT
 PREŢ cu automată şi quattro (€ cu TVA) PREŢ cu automată şi quattro (€ cu TVA) PREŢ cu automată şi quattro (€ cu TVA) PREŢ cu automată şi quattro (€ cu TVA)
Benzină 3.0 TFSI
333 CP
69.100 - - -
4.0 TFSI 420 CP
- 80.749
(S-Tronic 7)
83.918
(S-Tronic 7)
-
4.0 TFSI 560 CP - - - 116.718 (Tiptronic 8)
Motorină
3.0 TDI 218 CP 64.960
(S-Tronic 7)
-

-

-

3.0 TDI
272 CP 67.900
(S-Tronic 7)
-
3.0 TDI 320 CP 70.100
(Tiptronic 8)
-

Audi A6 sedan vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Audi A6
2.0 TDI MT6 ultra
150 4.3 9.5 44.900
BMW Seria 5
518d
150 4.7 9.5 43.586
Mercedes-Benz Clasa E
E200 CDI
136 4.8 10.2 41.881
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 
  • edi80, joi, 15.01.2015 12:35

    sunt cei mai scumpi din segment..ce sa zic tare!!!

  • gigi_frana, joi, 15.01.2015 13:01

    ce a mai ajuns si Mercedesul asta,low-costul clasei :))

  • tzenu_bmw, joi, 15.01.2015 13:14

    ce mi se pare mie patetic e ca Mercedes iti da in 2015 un E-Klasse cu motor de 2L diesel cu 136 de cai..........adica o masina de lux in adevaratul sens al cuvantului.......cu un motor jalnic....... poi 320D din anii 2000' au aceeasi putere din acelasi motor.... iar acest Mercedes e si cu o clasa mai sus si cu 2 generatii mai 'nou' Ce dracu' se intampla la Mercedes frate de au ajuns chiar asa de jos???/?//e nebunie......

  • gogu, joi, 15.01.2015 13:27

    @tzenu - motorul nu e de 2 litri, ci de 2,2, sau 2,15, cum preferi - motorul e jalnic doar daca te iei doar dupa cifre, in utilizare nu mai e chiar asa - exista versiuni mai puternice chiar si la acest motor

  • mog, joi, 15.01.2015 14:43

    asa e, cei mai scumpi din trio, dar din ce scrie in articol si dotarile standard entry level par decente, poate chiar suficiente pt multi.

  • LauCalin, joi, 15.01.2015 19:51

    Si mai e o chestie, dpdv calitativ Audi a crescut constant in ultimii ani. Asta este un alt motiv pentru care preturile sunt mai mari. Am urcat acum o luna in ultimul tip de A6 si este o diferenta cam mare fata de interiorul fostei generatii.

  • mihai, sâmbătă, 17.01.2015 23:08

    Cumparati-va acum noul Audi A6 la pret incepand de la 43k euro si o sa primiti un motor 2.0 TDI(care este exceptional pentru o limuzina,dar se putea si mai bine,un motor in trei cilindri,de un litru parca se potrivea mai bine cu o masina din aceasta clasa).Dar asta nu este tot,in acest pret sunt incluse si rotile,volanul si chiar si scaunele,nu trebuie sa veniti cu ele de acasa.PATETIC.Cand o sa invete si nemtii astia ca atunci cand faci o limuzina,trebuie sa o scoti pe piata cu motoare mai potente,cel putin 3 litri si ca trebuie sa aiba standard incalzire in scaune,ventilatie,sistem audio premium,volan incalzit,sisteme de securitate(lane assist,asistenta la unghi mort etc) si multe alte chestii.Cica pretul de pornire 43k euro.Haha,pai dupa ce ii pui toate optionalele,sa ai si tu o masina care chiar se incadreaza in clasa limuzina,nu doar cu numele,ajunge la 80k euro,adica dublu.Si mai spuneti de Hyundai ca au preturi mari,pai din cate am vazut eu pe site-ul lor,cand configurezi o masina,ti-o da aproape full option,standard.Nu pretul de pornire trebuie luat in considerare,ci pretul final.Ca de obicei,nemtii dau dovada de seriozitate.Dar nu conteaza,prosti care sa cumpere sunt,ca doar e 43.000 de mii de euro.

  • sandu, luni, 19.01.2015 11:28

    breakul e frumos. dar e diferenta mare de pret fata de berlina. motorul de 2.0tdi e suficient. si asa nu avem drumuri pentru mai mult.

  • Doru, luni, 19.01.2015 12:11

    @mihai Baiete, ai citit tot articolul?! Ai vzut ce include echiparea standard?! Sau te gasesti sa vorbesti aiurea, doar sa lasi si tu un comment! Tu ce cilindree ai la masina 7000 cmc?!!! Ai condus vreodata un 2.0 TDI de 150 de cai sau sti tu din stele ca nu e de ajuns sau ca e josnic pt clasa premium?!!! Culmea, toti producatorii premium au ca start asemenea puteri, doar TU (marele inginer) te-ai gasit sa-i urechezi!!!! Gusturile nu se discuta, dar parerea mea este ca primesti dotari serioase pt aceasta suma de bani si din momentul in care urci in aceasta masina iti dai seama ca face parte din clasa premium, iar acest lucru costa, evident. Pace tuturor!

  • @Doru, luni, 19.01.2015 12:34

    Nu merita sa-ti racesti gura pt sus-numitul @mihai. Este un troll nefericit cu o mie de identitati aici pe AM, cea mai cunoscuta fiind @mafia si are o mare boala pe tot ce este german si inca o boala despre care nu e frumos sa amintesc.

  • Melu, luni, 19.01.2015 15:16

    Imi place foarte mult acest motor "entry level" 1.8 tfsi de 190cp . Nu vad rostul unui 2.0 tdi care e cu 2300 de euro mai scump (luand in calcul masini cu puteri echivalente si dotate cu cutie automata).

  • gigi_frana, luni, 19.01.2015 15:16

    dotarile standard sunt demne de o compacta de volum in nivel de echipare mediu,nicidecum wow

  • Doru, luni, 19.01.2015 16:50

    @gigi_frana :)))))) Te documentezi inainte sa declari?! Pune mana si informeaza-te inainte de a scrie! Eventual mai citeste o data articolul: dublu climatronic, xenon cu pozitii LED, scaune fata incalzite, frana parcare electromecanica, pornire/oprire de la buton, scaune fata cu reglaj electric, sa nu mai vb de sisteme de siguranta, multitudine de airbag-uri si alte "banalitati"... Si acum care este aceasta "compacta de volum in nivel de echipare mediu" similara cu modelul de mai sus?! Va rog nu mai scrieti dupa ureche, luati concret informatiile reale! Cand ati facut ultima data o configurare pt un model, cand ati citit un catalog pt un model?! Dati concret exemple!

  • gigi_frana, luni, 19.01.2015 17:20

    @Doru-uite,de exemplu Mazda 3 Attraction(exceptand scaunele cu reglaj electric) Si da,de obicei ma documentez inainte,spre deosebire de altii...