PREMIERA: Renault a dezvaluit noul Megane

Publicat marţi, 09.09.2008 16:35 de Bogdan Mirică, Mircea Meșter

Renault a dezvaluit astazi primele imagini si informatii oficiale ale noii generatii Megane, asteptata la Salonul de la Paris.

Renault a publicat astazi primele informatii si galeria foto oficiala cu noua generatie Megane. Este vorba de cea mai asteptata aparitie din peisajul auto mondial din ultimele luni, in competitie cu a sasea generatie VW Golf. Diferentele sunt insa mari intre abordarea celor doi constructori rivali: daca Volkswagen a decis sa marseze pe un design conservator care mentine in mare parte liniile generatiei actuale, Renault a ales sa revolutioneze liniile celei de-a treia generatie Megane, dezvaluind astazi un model 100% nou, cu linii total diferite fata de actualul model.

"Conceput pentru a seduce , Noul Megane exprima atat dinamism si sportivitate, cat si o puternica senzatie de robustete, calitate si rezistenta", este caracterizarea pe care Fabio Filippini, directorul de gama de la Renault, i-o face noului Megane. Lungimea modelului a ajuns la 4300 de milimetri, ampatamentul acestuia fiind de 2640 de milimetri. Linia dinamica a noului Megane este data atat de consolele fata si spate de dimensiuni reduse, cat si de catre nervurile de pe capota care completeaza imaginea inedita provenita din abordarea noua a blocurilor optice, a prizelor de aer si a spatiilor destinate proiectoarelor de ceata.

Interiorul noului Megane reuseste sa se impuna prin calitatea asamblarii si materialelor, un element pe care Carlos Ghosn, presedintele aliantei Renault-Nissan, l-a promovat inca din prima zi a sefiei sale. Pe plansa de bord domina liniile orizontale drepte, principala noutate fiind reprezentata de aparitia unui nou tablou de bord pe care domina ecranele cu afisaj mixt, digital – analog. Practic, viteza de rulare va fi afisata de acum cu cifre digitale, fiind mult mai vizibila. Este adevarat, nu este o prmiera absoluta, confratii de la Citroen abordand acest aspect cu mult curaj acum patru ani, la lansarea gamei C4. Vorbim insa de o premiera absoluta pe un model Renault, indiferent de segment. Acelasi ecran afiseaza, in plus, limitatorul de viteza, indicatoarele de benzina si temperatura si indicatoarele unor element cum sunt inchiderea portierelor si presiunea din pneuri.

Printre elementele de confort de la bordul lui Megane se numara in continuare cardul de acces si pornire cu functie "remote lightning" – aprinderea farurilor/stopurilor pentru o localizare corecta a masinii de la distanta, asistenta la parcare, sistemul de navigatie carminat disponibil atat in 2D cat si in 3D, climatizarea duala si sistemul audio Arkamis. Ca o noutate pe Megane, Renault a adaugat in oferta si legaturi USB sau iPod care pot fi abordate prin comenzile de pe volan. Un punct pozitiv al noului Megane este reprezentat de volumul spatiului destinat bagajelor, care ajunge la 405 litri cu bancheta in pozitie normala.

In ceea ce priveste comportamentul dinamic, Renault sustine ca a dezvoltat un tren de rulare considerat de foarte buna calitate. Premisele sunt noul sasiu, directia asistata si un sistem de franare care dispune de discuri de 296 de milimetri pe fata si de 260 mm pe spate.

Trecem la gama de motoare si incepem cu cele diesel: motoarele dCi 85 CP si dCi 105 CP, recunoscute pentru performantele lor, sunt completate de motoarele dCi 90 CP si dCi 110 CP cu filtru de particule. Aceste patru motorizari emit sub 120g de CO2/km. Noul motor dCi 130 CP utilizeaza cele mai bune elemente ale tehnologiei dCi la nivel de combustie si supraalimentare, cu numai 135g de CO2/km. Puterea maxima a acestui motor este de 130 CP, disponibila inca de la 3 750 tr/min (in loc de 4 000 tr/min), iar cuplul ajunge la 300 Nm, disponibili inca de la 1750 tr/min (in loc de 2 000 tr/min). Motorul dCi de 160 CP CVM si motorul dCI 150 CP CVA vor completa in curand aceasta oferta.

In ceea ce priveste optiunile de motorizare pe benzina, in functie de tara de comercializare, oferta va include motoarele 1.6 16v de 100 CP si de 110 CP, motorul 2.0 16v de 140 CP si motorul TCe de 180 CP. Propus cu o cutie de viteze manuala in 6 trepte, propulsorul 2.0 16v va fi completat de oferta cu transmisie continuu variabila. Ultimul sosit in gama de motoare pe benzina la Renault este motorul TCe de 130 CP, care va fi lansat in primavara 2009. Dezvoltat in cadrul Aliantei Renault-Nissan, acest motor ilustreaza cel mai bine experienta dobandita in domeniul downsizing. Cu puterea unui motor 1.8 l (130 CP), cuplul unui motor 2.0 l (190 Nm) si cu emisii de CO2 inferioare unui motor 1.6 l, acest bloc cu o cilindree de 1 397 cm3 se dovedeste, spun cei de la Renault, sobru si de ecologic. In functie de versiuni, motoarele vor putea fi asociate unor cutii de viteze manuale sau automate cu cinci sau sase trepte.

Siguranta este un alt capitol la care Renault are pretentii, constructorul francez considerand ca noul Megane va deveni un etalon in ceea ce priveste nivelul de siguranta in segmentul sau. Francezii au introdus pe Megane, in standard, sistemele ABS si AFU (Asistenta la Franarea de Urgenta), versiunile superioare urmand sa se bazeze pe ESP cu CSV (Control la Subvirare). In ceea ce priveste siguranta pasiva, Megane se bazeaza pe centuri cu pretensionare dubla, pe airbag-uri adaptive cu camera dubla si pe un sistem de senzori de captare a impactului inaugurat pe "fratele mai mare" Laguna 3.

CLICK AICI pentru 10 filme de prezentare a noului Renault Megane.

[poll]125[/poll]

via | Renault

  • VladP, marţi, 09.09.2008 16:49
    frumos

    parca pus langa golf VI vorbeste de la sine. O crestere calitativa majora in comparatie cu o scadere din partea VW.

  • razvanmegane, marţi, 09.09.2008 16:52

    super tare f frumos interior calitativ si design exterior frumos renault a crescut mult in finisaje cu laguna 3,suvul koleos si compacta megane 3 care are un design nou si f placut

  • cozappz, marţi, 09.09.2008 17:18
    Opel Astra

    copiat dupa Astra sau dupa Kia Pro cee'd sau inspirat din G6. Se pare ca generatia actuala de proiectanti auto a pierdut mult. Mai ales prin disparitia lui Pininfarina.

  • marius, marţi, 09.09.2008 18:37
    api cred ca....

    abia astept sa`l vad pe strazi ...si ulterior la o comparatie cu Golfu`6

  • VladP, marţi, 09.09.2008 19:19
    ??

    copiat? eu zic sa te mai uiti la masina asta odata, nu are nici o legatura cu astra, iar atunci cand o sa ajuga renault sa copieze de la kia o sa fie sfarsitul lumii. Renault intotdeauna a avut design inovativ si original asa ca lasa-ne cu copiatul prietene ca nu stii ce vorbesti.

  • VladP, marţi, 09.09.2008 19:21
    ingrijorare

    ca ma ingrijoreaza insa e ca in testcrash-ul din poze s-a indoit stalpul. Cam nasol. Sper totusi sa fie un test la viteza mai mare sau ceva, daca e asemanator cu n'cap are o problema masina.

  • tinu, marţi, 09.09.2008 22:12
    megane 3

    pe golf 6......................

  • Oggy, marţi, 09.09.2008 23:29
    prea subiectiv...

    De acord, design-ul are un plus fata de alte modele din aceeasi clasa, insa Renault pierde in alte sfere... Fiabilitatea e discutabila, asamblarea si materialele la fel. Apoi si nu mai vorbim de costuri de intretinere specifice Renault, mai exact strategiei de piata Renault. Masina se vinde la un pret rezonabil, insa cand vine vorba de intretinere iti inchide gura. Personal am ramas mereu placut impresionat de fiecare Renault din penultimele generatii pana acum: confortabile, bine izolate fonic, optiuni rezonabile, etc. Insa ajungem dupa cum spuneam la reversul medaliei, realitatea aceea mai dura din spatele aliurii de masina frantuzeasca al carei caracter e undeva bine plasat. Am fost tentat sa ma orientez spre un model Renault sau daca nu unul facut de PSA, insa per total nu prea meritau. Subiectiv cred ca e o chestiune de prima impresie, prima reactie din partea consumatorului. Obiectiv, Renault a pierdut o cota mare de piata in Europa in ultimii 2 ani. Recent cu modelul nou de Laguna si probabil cu noul Megane vor recupera teren. Au mai avut ei perioade asemanatoare, pare un fenomen ciclic. Stima!

  • .., miercuri, 10.09.2008 08:27
    Super tare..

    super tare...o sa se cumpere la greu

  • acidman, miercuri, 10.09.2008 08:48
    reno sander.. aaa ... loga... aaaa Megane

    ca la fiabilitate sunt la fel... si asta mai arata si urat fata de vechea generatie.

  • laurro, miercuri, 10.09.2008 08:58
    tot la turci ?

    tot la turci o sa-l fabrice ? sa nu mai vorbim de calitate atunci ! francezii sa faca parfumuri, sa se ocupe de moda... masinile sa le faca nemtii !!!

  • yoyo, miercuri, 10.09.2008 09:33
    automarket, ghici cum? de cacat, din nou

    "Vorbim insa de o premiera absoluta pe un model Renault, indiferent de segment." Ce spui tu bah asta de a terminat chimia si vb de masini? Ia gandeste tu la un twingo, la un scenic, la un espace. Tu cred ca esti francez, multi da' prosti. Probabil te plateste si bine. In fine, cat despre VW ramane tot VW, poate sa aiba Renault si elice in cur si tot se va vinde mai prost ca VW. Pt cinvea de mai sus, nu e astra nu e ceed sau g6. E inspirat din Laguna III. Pastreaza linia noua de design renault. Oare cum va arata Clio? Neamtu' tot neamt ramane si francezul tot imputit ramane. Spre rusinea mea mai lucrez si pentru ei.

  • ionel, miercuri, 10.09.2008 10:16
    la ce pret?

    niste preturi orientative nu sunt disponibile?

  • Alin, miercuri, 10.09.2008 10:19
    Nasol

    E mai mult involutie decat evolutie. Oricum nu sunt un fan al masinilor frantuzesti, dar Megane-ul hatchback actual e frumos si aparte, asta e comun si plictisitor, probabil ca se incadreaza in noua linie Renault, dar seamana cu modelele hatchback ale Kia si Hiunday. Chiar nu mai are nimic deosebit. S-a dus naibii "Createur d'Automobile". Nici nu-mi pot imagina cum va arata RS-ul, asa de comuna e masina. Singurul lucru bun e schimbarea volanului.

  • Cata, miercuri, 10.09.2008 10:57
    sa fim seriosi...

    ...in economia de azi exista tendinta de atingere a unei medii, indiferent de marca, franceza sau germana, este vorba de bani la urma urmei. Am si Renault si VW si nu pot zice ca una a avut probleme mai mari ca cealalta. In schimb designul este ceva ce se vede cu ochiul liber si este clar ca nemtii sunt mult in urma si nu prea indrazneti, ca sa nu zic plicticosi.

  • alecu, miercuri, 10.09.2008 10:57
    fara farmec

    Pentru toti fraierii care slavesc nemtismele si vw-urile. Nu va uitati ma la voi, posesorii de nemtisme? Toti sunteti niste burtosi, jegosi, cu ochelari de soare cumparati de la Niro si care ascultati toata ziua manele. Imaginea masinilor nemtesti e stricata de burtosi cu lantu de haur la gat, ca voi. Prefer orice alta masina decat sa ma aseman cu astfel de cumparatori. Mai ales ca n-am vazut in viata mea un sofer de pasat sau merc sau bmw care sa-i respecte pe ceilalti in trafic. E jenant sa ai o masina nemteasca in Romania daca te respecti si nu vrei sa fi asemuit cu un tigan. Ca in afara, nimeni nu da 2 bani pe voi. Doar aici sunteti smecheri in saraciile voastre luate la mana a doua, pline de parturile altora. Cat despre Megane, s-a distrus total imaginea avangardista pe care o avea renaultul inca din 2000. Seamana acum cu o masina japoneza. Nu mai are nici un farmec. Dupa Clio III incoace totul se duce pe apa sambetei, la renault. Inclusiv noul Laguna.

  • mihai, miercuri, 10.09.2008 10:58
    net superior golf-ului 6

    Fiabilitatea stimati domni este discutabila si la nemti, cat despre aspect..........clar o masina mai eleganta si mai inovatoare ca design ca la nemti, cel putin golful 6 arata execrabil pe langa noul megan, repet, nu stiu ca si calitate cum sunt golf-urile, nu am avut pana acum(prima masina straina a fost o sierra din 90, fff buna si fiabila, dar cred ca nici ford nu mai face astfel de masini, cred ca toate sunt mai putin fiabile) dar ca aspect golf 6 este f invechit. Numai bine.....

  • VladP, miercuri, 10.09.2008 11:13
    mm.. da

    Se pare ca incepe cenzura si pe aici din moment ce dispar posturi. E exact ce lipsea, nu de alta dar marea majoritate a celor care scriu articolele aici nu au nici o legatura cu industria auto avand la activ nenumarate gafe. Daca nu pot da in cap unui copil care bate campii pe un site de specialitate, atunci nu mai are rost. Nu meritati locul pe care il aveti in urma traficului asta e clar.

  • Mircea Mester, miercuri, 10.09.2008 11:22
    @VladP

    Asa cum e normal, administratorii isi rezerva dreptul de a selecta anumite comentarii care nu au legatura cu subiectul stirii si care, in plus, ataca direct alti useri implicati in discutie. Multumesc.

  • xsvenx, miercuri, 10.09.2008 11:24
    golf vs. "megan" vs. altele

    deci golf 6 nu este invechit ca aspect...nu seamana deloc cu golf 5... daca te uiti mai bine, stopurile spate sunt luate de la touareg, numai ca mult mai mici...de fapt sunt luate de la scirocco, care le-a "luat" de la touareg... si fata e absolut noua... si inca o veste proasta pentru megane, civic, si alte masini, comparativ cu golf 6... GOLF 6 SE VA LUCRA EXACT CA AUDI A3, ADICA SUPERCALITATE...mergeti la drive test cand va aparea si convingeti-va... si sincer prefer materiale de calitate si placute la atingere (comparativ cu plasticele ieftine de pe megane, mondeo, focus, etc...) in detrimentul cadranelor digitale de pe megane...

  • nicolae, miercuri, 10.09.2008 11:55
    noul megane

    Noul Megane este ca si prajitura "choix a la creme", cu un aspect cat de cat dar un gust sec. Despre baietii frustrati, fani "frantuzisme" care nu vor sa plateasca putin mai mult pentru VW Golf, care inseamna mai mult confort, siguranta si fiabilitate, sa fie sanatosi si norocosi cand isi cumpara o masina "frantuzeasca"

  • Kosmin, miercuri, 10.09.2008 12:17
    Da halatu', cat e halatu'

    Ok, dar pretul care va fi? ca design mi se pare ok, arata bine si la interior, cel putin in poze, mai ramane de vazut cum arata si in realitate, asadar, preturi estimate?

  • Mihai, miercuri, 10.09.2008 12:40
    manelisti frantuziti

    Masina este frumoasa, eu unul chiar sunt curios sa o vad. Ramane de vazut cat va costa atat masina in sine cat si intretinerea ... Celor care ii injura pe posesorii de masini germane, le atrag atentia ca ei au limbaj de manelisti. O masina nu se judeca dupa cine o conduce, ci dupa fiabilitate, performante etc. Am vazut manelisti si in Golf si in Meganne. Am vazut de asemenea masini de toate felurile cu ciucurasi lipiti cu ventuze pe parbriz, astfel incat e nedrept sa califici posesorii de masini dupa marca pe care o conduc.

  • alecu, miercuri, 10.09.2008 14:23
    manelisti din toate colturile

    Poate ca raspunsurile date sunt in asa fel incat sa le inteleaga si cei care comenteaza total pe langa subiect. Aici nu ar trebui sa se discute de cat de buna e o masina nemteasca ci despre megane. Ca sunt o gramada care spun, de ce sa nu iei o masina nemteasca mai buna si mai sigura decat una frantuzeasca? Renault-ul daca nu ma insel a fost prima companie care a avut intreaga gama de masini cotata cu 5 stele la siguranta. Chestia cu masina mai buna e o prostie romaneasca. Tehnologiile s-au dezvoltat asa de mult incat e foarte greu sa-ti mai cumperi o masina proasta indiferent ca e facuta de nemti, francezi, suedezi sau mai stiu eu cine. Repet, snobismul cu pasatu, mercu si altele e la rang inalt. Si chiar conteaza in final cine conduce un anumit tip de masina. Manelisti sunt peste tot, si in megane si in pasat, dar cand vezi un audi r8 cu manelele urland, cu toti banii din lume parca nu-ti mai vine sa-ti iei masina asa ca-ti iei o avensis :))

  • tot bmw..., miercuri, 10.09.2008 20:03
    ptr Alecu, roman de rasa pura..

    Nea Alecu, se vede treaba ca i ai cunoscut chiar pe toti posesorii de nemtzisme....iar tu nu esti un tip jegos si nesimtit ca ei, ne am lamurit cu totii de treaba asta... Nici tu nu sti ce vrei sa zici, mai intai spui ca, conteaza cine conduce un anumit tip de masina, apoi spui ca manelisti sant peste tot, adica in orice tip de masina...poate ne lamuresti si pe noi, astia , posesori de passat uri sau bmw uri, ca santem mai handicapatii si ne i bagat in ceatza rau...lumineaza ne un pic...

  • Alex, miercuri, 10.09.2008 21:07

    Actuala gama Megane nu e facuta in Turcia pentru cultura generala a unora ci in Spania (cel putin modelul cu facelift). Apoi mitul masinilor germane s-a cam dus nu mai suntem in anii 70-80 cand omul asambla masina suntem in 2010 iar locul oamenilor a fost luat de roboti care asambleaza la fel. singura chestie care poate si discutata e caitatea materialelor. sa nu uitam ca megane 2 a fost prima masina cu 5 stele pe crash test si aproape toata gama renault are 5 stele la test.

  • dan, joi, 11.09.2008 10:53
    megane

    laguna 2 a fost prima masina din lume cu 5 stele, si apoi megane 2, asa, ca o corectura.Iar marcile nemtesti, mai ales merc , bmw si audi au ajuns in romania de ras, in sensul ca multi care-si permit asa ceva se abtin, tocmai pt a nu fi asociati cu toti tiganii, pai cand apare in versurile manelelor toata ziua bmw, merc, audi, parca unui doctor nu-i mai vine sa mai cumpere una din marcile astea.Nu am nimic cu masinile nemtesti, sunt bune, dar se exagereaza fratilor, nu sunt Dumnezeu pe pamant si spunea cineva de frustratii cu frantuzesti.....pai cine e mai frustrat, cel care-si ia bmw de 10 ani la mana a 14-a sau ala care-si ia clio nou? judecati voi

  • Mini-romanu', joi, 11.09.2008 11:44
    Arata fain

    Da, un Megane mai frumos: linii simple, design fluent, parca incep sa se redreseze, ca Laguna a o cam ia de la C5 ... Redactorii iar inoveaza: sistem de navigatie carminat, afisaj digital al vitezei in premiera etc. Macar corectati cand va atentioneaza un utilizator ...

  • mb814, sâmbătă, 13.09.2008 21:41
    megan

    salut vreau sa cumpar si eu un megan din 2001 1.9 motorina ce parere aveti ?

  • mihai viteazu, miercuri, 01.10.2008 09:58
    ala cu masinile nemtesti

    Prietene cu masinile nemtesti du-te la tara ba! Am un prieten care a lucrat la Wolkswagen in Bratislava(ma rog langa) unde se fac Touareg-urile si ca se lucreaza pentru prostii care le cumpara adica cu picioarele! Stii unde a aparut conceptul modern de Calitate?? Nu ca esti incult!! IN FRANTA!!1 La curtea lui Louis XIV!! Am mers cu masini nemtesti si sunt de KKT! parca sunt tractoare pe roti!! Si scumpe la intretinere! Nu zic ca renault-ul nu ar fi! dar nu mai aruncati cu pietre in ei!

  • mihai viteazu, miercuri, 01.10.2008 10:17
    catre "Nemti"

    Mia prietenilor eu am stat in Germania o perioada si e ok, decat ca nemtii sunt niste roboti imputiti si foarte extremisti(nu ca nu ar avea dreptate uneori mai ales cu tiganii sau cu negrii si arabii!!!) S-a spart mitul lucrurilor si Masinilor nemtesti mai oamenilor!!!! E SOCIETATEA DE CONSUM!! in care tre sa mearga industria de orizontala mai incultilor si semidoctilor!! Tre sa se strice la o anumita perioada de timp sau la un anumit numar de km ca daca nu se inlocuiesc "scump intr-adevar la noi "moare industria pe orizontala si oamenii care lucreaza acolo raman in strada"!! Dar manelistii AIA GRASI SI INCULTI PREASLAVESC MASINILE NEMTESTI! nU MAI EXISTA CEVA SUPER BUN SAU FIABIL! tOATE SUNT FACUTE SA REZISTE UN NUMAR DE ANI SI SA FIE INLOCUITE!!! EU AM UN RENAULT MEGANE DE CATEVA LUNI SI ESTE PANA ACUM OK SPER SA FIE SI IN CONTINUARE SI SINGURA PROBLEMA ESTE UN GREIERAS DIN CAND IN CAND la usa dar numai cand merg pe drumuri nFOARTE PROASTE SAU FOARTE DENIVELATE!! AM MERS CU UN PRIETEN CU UN BMW SERIA 3 SI FACE PE ACELEASI PORCARII DE DRUMURI MUUUULLLTTT MAI RAU!!! SI I S-A COJIT VOPSEAUA BEJ DE PE BORD SI I S-A BLOCAT O USA SI I S-A COJIT VOPSEAUA DE PE SPOILER LA SPALATORIE ETC!! MASINA E DIN SEPTEMBRIE 2006!! SI ARE NUMAI 40.000 DE KM SAU POATE MAI PUTIN!

  • olah, vineri, 24.10.2008 17:47
    hmmm

    ce oameni plini de cultura si cunostinte in ale mecanicei, mei nu incercati sa faceti comparatii inutile ca nu-si au rostu cati dintre voi au condus golf v sau iv,vb de o oarecare mica diferenta de comfort dar de costurile de intretinere ce spuneti???? calitate dragii mei???? vw e varza cand vine vb de gama mica si mijlocie, eu am renault un prieten de al meu are golf io mi-am schimbat ambreiajul nou 12 mil iar el la second costa 27 mil fara manopera, ohhh da golf ce masina buna si usor de intretinut ......dac spuneti de pheaton hmm asa da da nu mai faceti comparatii intre golf si megan ca meganu e de 10 ori mai frumos decat golf 5 si ahahahahah cica golf 6 ce anume a schimbat la acea masina poate ma ajutati si pe mine

  • viddy, marţi, 13.01.2009 13:24
    Renault

    Salutare, Parerea mea ca o masina buna o iei in functie de pret, la 10.000 EUR iei o masina care tot atata face, indiferent de marca (nemtzeasca, frantzuzeasca, japoneza sau altele). Eu am in momentul de fata un clio si sunt multumit de el. Spre exemplu clio este la acelasi pret cu polo, iar la calitate sunt la fel, sa nu mai zic de intretinere. Mai este un factor de luat in seama, service-ul, stiu majoritatea service-urilor la fiecare cu timp de asteptare, la vw astepti o luna, hyundai la fel, in schimb la renault intr-o zi bagi masina. Cred ca si asta conteaza, ca nu-ti iei golf si daca se intampla ceva stai o luna juma pe dreapta, in schimb cu renault intr-o sapt-doua iei masina. Asa ca....

  • nebunu', luni, 02.02.2009 22:50
    DAP

    L-am vazut la CORA in Szeged si costa 2.900.000 forinti (vreo 10500 euro) si parea interesant

  • Yulian, vineri, 13.02.2009 16:14
    Putin dezamagit

    Ma asteptam la ceva mult mai frumos,este mai placut la interior fata de precedentul dar la exterior tot farmecul MEGANE era spatele care acum lasa mult de dorit.

  • superman, duminică, 19.04.2009 12:16
    sunt bune

    pentru toti fraierii care si-au cumparat masini la mana doua mai aveti de asteptat pana sa va puteti achizitiona o masina din asta secon-hand.cocalari fraieri ce sunteti.

  • Kox, miercuri, 22.04.2009 00:50
    Tot varza?

    mai oameni buni ... s-au gandit si chinuit si tot chiftele scot pe banda... pai fiat scoate dintr-un motor de 1400 ...150 de caluti cu 500000km garantie si renaultul asta abia a scos din 2000 ...140cp si auziti garantie 100000km au muncit nu gluma la performante... Ma intreb cat va scoate fiatul dintr-un motor de 2000...?

  • sud, vineri, 24.04.2009 11:00
    megan

    ce fite? când umblati cu trabant sau dacia 1100, aveau dizain? taranilor va spargeti în b...ni acum!

  • degr, sâmbătă, 10.07.2010 17:59
    grgv

    este o masina foarte frumoasa si eleganta