Premieră în Europa: Renault vinde Latitude în Germania doar prin leasing
Singura metodă prin care clienţii germani pot intra în posesia unui exemplar al noului Latitude este leasingul pe 47 de luni. Suma minimă lunară de plătit este de 399 de euro.
Lansarea noului Renault Latitude, reprezentantul mărcii în segmentul mare, îi dă ocazia constructorului francez să lanseze o ofertă inedită, neîntâlnită în acest moment pe niciuna dintre pieţele europene. În Germania, Latitude nu va fi disponibil pentru vânzarea efectivă, singura cale de a intra în posesia maşinii find un program de leasing prin care clienţii vor fi nevoiţi să plătească în conturile Renault cel puţin 399 de euro pe lună, preţ disponibil pentru versiunea pe benzină de bază.
Programul de leasing este însă foarte complex, clienţii care plătesc această sumă lunară urmând să poată folosi versiunea pe benzină de 2.0 litri şi 140 de cai putere pentru 47 de luni, timp în care vor fi nevoiţi să parcurgă doar 10.000 de kilometri pe an (40.000 de kilometri în toată perioada). Dacă unul dintre clienţi depăşeşte însă cei 10.000 de kilometri alocaţi, se va încadra în "baremul" de 80.000 de kilometri în patru ani, iar preţul plătibil lunar va fi de 459 de euro.
Cerlelalte două versiuni de motorizare disponibile pe Renault Latitude în Germania (diesel de 173 CP şi diesel V6 de 240 CP) pot fi achiziţionate în sistem leasing cu 489, respectiv 599 de euro pe lună dacă clientul parcurge 10.000 de kilometri pe an, respectiv 549, respectiv 669 de euro dacă distanţa creşte la peste 10.000 de kilometri anual.
În suma lunară sunt incluse reviziile anuale şi întreţinerea maşinii. Logica diferenţierii în funcţie de kilometri este legată de faptul că, după calculele celor de la Renault, 10.000 de kilometri pe an este limita după care constructorul francez intră pe pierderi în cazul unui astfel de program.
Germania este singura ţară în care Renault experimentează un astfel de sistem, preţurile din Franţa şi Belgia pentru Latitude începând de la 32.500 de euro.
via | Focus.de
Esec garantat in Germania, probabil ca masina e in regula, dar nu prea inteleg dc este limita de km , in fine...poate sa fie o alternativa la Passat, dar nu cu astfel de strategii, ce treaba are nr de km cu rata lunara