Porsche vrea sa vanda mai mult in China
Modelele Porsche se vand ca painea calda in China, piata asiatica devenind a treia ca importanta pentru germani.
Marii constructori europeni incep sa se reorienteze catre piete mai noi, in continua crestere, marile sectoare pe care activeaza in prezent inregistrand o stagnare a cifrei de vanzari. Si Porsche se gandeste la o alta strategie de vanzare si anunta ca isi va indrepta atentia asupra pietei chinezesti care, impreuna cu cea indiana, inregistreaza in acest moment cele mai mari cresteri.
In China, vanzarile din sectorul vehiculelor de lux au explodat, apetitul pentru astfel de modele fiind deja comparabil cu cel din state cu renume ca Japonia si Marea Britanie. Potrivit noilor date furnizate de specialistii auto, China ar putea deveni a treia mare piata pentru Porsche, dupa Germania si Statele Unite, cu aproape 4000 de automobile vandute anul acesta. Cresterea este impresionanta avand in vedere ca anul trecut germanii nu au vandut decat 2000 de modele pe piata chineza.
Si ceilalti constructori se orienteaza catre piata asiatica, Bentley si Rolls Royce bucurandu-se de cresteri importante ale vanzarilor in China.