Porsche trece pe DSG
2008 este anul in care Porsche va dota clasicul sau 911 cu un sistem de transmisie DSG si, mai mult, cu motoare cu injectie directa care vor spori performantele.
Istoria modelelor Porsche se confunda cu atentia inginerilor germani la detalii legate de design si estetica. In momentul in care Porsche a operat schimbari tehnice sub capota unuia dintre modelele sale, acestea nu au fost niciodata unele de suprafata, ci au avut un impact total asupra comportamentului pe sosea a masinii in cauza. In aceste conditii, de fiecare data cand se schimba ceva "sub pielea modelelor" este vorba de evenimente istorice in gama Porsche. Ei bine, casa germana a anuntat ca in 2008 va opera doua mari modificari ale sistemelor tehnice in cazul modelului 911.
Prima dintre acestea este introducerea sistemului de transmisie DSG, inventat, dezvoltat si utilizat cu succes de Volkswagen. Este vorba de o cutie de viteze mult avansata in comparatie cu cea Tiptronic, caracterizata printr-o posibilitate de schimbare mult mai rapida si eficace a treptelor. Scopul este acela de a acoperi cu brio aspectul eminamente sportiv al lui Porsche 911. Transmisia DSG, utilizabila si in versiune automata, se va instala in final pe toate modelele gamei germane, inlocuind in totalitate acutalelor cutii de viteze.
In al doilea rand, Porsche va inaugura un sistem de alimentare cu injectie directa care va avea rolul de a cobori consumul si de a majora randamentul motorului. Prognozele arata o diminuare cu 10% a consumului in comparatie cu cel actual si o imbunatatire – tot cu 10% - a puterii dezvoltate. De exemplu, in cazul motorului sportiv "S" de pe Carrera, Porsche vizeaza ridicarea puterii de la 355 la 370 de cai.