Porsche îşi măreşte forţa de muncă globală cu 25% în următorii cinci ani
Grupul Volkswagen plănuieşte să angajeze 5.000 de persoane care să lucreze pentru Porsche. Ultima extindere a forţei de muncă de la Porsche a început în 2010 şi a implicat 8.400 de noi angajaţi.
Porsche va derula o campanie de angajări, urmând să-şi mărească forţa de muncă totală cu aproape un sfert, titrează Automotive News. Vestea vine de la Thomas Edig, şeful departamentului de HR de la Porsche, care a anunţat că vor recruta aproape 5.000 de oameni în următorii cinci ani, aceştia urmând să provină şi să lucreze, în principal, în afara Germaniei. Creşterea numărului de angajaţi de la Porsche este realizată pentru dezvoltarea departamentelor de vânzări, service, producţie şi dezvoltare de modele noi. Practic, majoritatea departamentelor care ţin de dezvoltarea şi vânzarea de modele noi, dar şi de întreţinerea acestora, vor primi noi angajaţi.
Moment istoric: Porsche revine la motorul cu patru cilindri cu noul Macan 2.0 litri benzină
Ultima campanie de angajări a celor de la Porsche a început în 2010 şi a adus 8.400 de noi locuri de muncă pentru compania germană. La finalul lunii mai a anului curent, Porsche avea 21.100 de angajaţi la nivel global. Angajările pe care le vor face nemţii de la Porsche pe decursul următorilor cinci ani vin ca un contrast la ceea ce fac unii producători de volum din Europa, care au fost nevoiţi să închidă fabrici, să concedieze angajaţi şi să ţină muncitorii în şomaj tehnic pentru a compensa vânzările slabe comparate cu posibilităţile lor de producţie.
Porsche ar putea lansa un roadster mai ieftin decât Boxster în 2016
REPORTAJ: Ai urcat astăzi la volanul unui Porsche?
În ciuda faptului că Porsche va avea 5.000 de angajaţi noi peste cinci ani, compania va derula o campanie prudentă de creştere, pentru a se asigura că îşi va păstra în permanenţă profitul operaţional la cota stabilită de conducere. Fără un profit operaţional de minimum 15% din vânzări, compania nu îi va mulţumi pe membrii conducerii şi nu va atinge obiectivele stabilite de Martin Winterkorn, directorul concernului Volkswagen. În orice caz, reprezentanţii Porsche nu se aşteaptă la o creştere a vânzărilor şi a producţiei precum cea întâlnită în ultimii patru ani, expansiunea departamentelor menţionate mai sus fiind necesară, explică Thomas Edig.
REPORTAJ: Cinci ore cu Porsche 911, Boxster şi Panamera
Via AutomotiveNews (înreg.) | Bloomberg
La mai multi. Merita tot respectul aceasta marca auto.