Porsche Cayenne diesel costa 59.940 de euro in Romania

Publicat miercuri, 04.02.2009 17:52 de Bogdan Mirică

Versiunea diesel a SUV-ului Porsche Cayenne se va lansa in Romania martea viitoare si va costa 59.940 de euro cu TVA.

Romanii se vor putea bucura de noul Porsche Cayenne diesel mai repede decat se asteptau. Importatorul oficial al marcii in Romania, Porsche Bucuresti, va lansa martea viitoare si pe piata autohtona versiunea diesel a primului SUV din istoria constructorului german. Motorul diesel este de asemenea o premiera pentru nemti, care au oferit de-a lungul existentei brandului numai alternative de propulsie pe benzina.

Noul Cayenne diesel va fi echipat cu un motor de 3.0 litri, capabil sa dezvolte 240 de cai putere, cuplat la o transmisie automata tiptronic cu sapte rapoarte. Importatorul a anuntat ca pretul de pornire pentru noua versiune va fi de 59.940 de euro cu TVA.

Odata cu noul Cayenne diesel, Porsche Romania va lansa si versiunile revizuite ale modelelor sportive Boxster si Cayman. Preturile pentru Boxster si Cayman facelift vor incepe de la 49.757 de euro cu TVA respectiv 53.461 euro cu TVA.

via | Mediafax

  • Crysty, joi, 05.02.2009 10:01
    Motor

    De ce nu spuneti ca motorul este de provenienta Audi si Porsche nu sunt in stare sa construiasca si ei un motor nou ? Prefera sa imprumute un motor din cadrul grupului VW?

  • Vlad, joi, 05.02.2009 10:42
    @ Crysty

    Dezvoltarea unui motor nou costa sute de miioane de euro iar ca investitia sa fie acoperita motorul trebuie produs in zeci de mii de unitati. Acest motor V 6 de 3 litri este folosit pe Audi A4,A5,A6,A8,Q7,pe VW Touareg,Phaeton. In acest moment Porsche Automobil Holding SE detine 50.8 % din actiunile grupului VW avand optiunea ca pana la sfarsitul acestui an sa-si mareasca pachetul la 75 %. Cu alte cuvinte au luat un motor din propria ograda.

  • Crysty, joi, 05.02.2009 10:49
    @ Vlad

    Ai omis Audi Q5 si Tiguan ! Nu asta era idea! La traditia si prestatia pe care le are Porsche trebuia sa faca si ei ceva sa aibe propriul motor. Mi se pare ceva inacceptabil pur si simplu sa ia motorul de la Audi. Daca ia motorul cu siguranta va imprumuta si cutia de viteze ! Asa ceva nu prea se accepta !

  • paul, joi, 05.02.2009 11:17

    Subaru cum sunt in stare sa investeasca si sa inoveze cu primul diesel boxer, iar nemtii isi imprumuta intre ei motoarele, de nici nu mai stii ce cumperi? Vremurile in care nemtii erau intr-adevar dedicati inovatiilor au apus demult, acum japonezii fac legea pe domeniul asta. Masina mai sus prezentata nu e decat un Touareg/Q7 cu altfel de caroserie, punct.

  • -, joi, 05.02.2009 11:30
    Buey

    Mai Mirica ti-e rusine de ce-am scris? Pai unde e poza cu Cayenne GTS? Jurnalistule care ne cenzurezi si stergi comentariile.

  • mircea, joi, 05.02.2009 11:33
    @Buey

    Atunci cand iti vei asuma o identitate, poti sa vorbesti liber pe acest site. Pana in acel moment, esti liber sa sapi prin alte tarlale. La revedere.

  • ROA, joi, 05.02.2009 11:43

    Pai Porsche isi va pastra nealterata gama 911 si sa zicem Boxster & Cayman. Gama Cayenne este puternic "virusata" de VW.Platforma comuna ( se numeste Colorado) este doar un punct printre multe altele. Pana acum Porsche a luat motorul V6 pe benzina tot de la VW.Incepand cu Cayenne II li s-a pus pata pe Audi-o sa ia motorul pe benzina in 6 cilindri de la ei si au luat deja actualul motor diesel. In prezent se lucreaza la unificarea sistemelor electronice.caroseria Cayenne-ului se face tot in fabricile VW. Audi se uita cu multa ura la Porsche-si in consecinta incearca ca urmatoarea generatie de Q7 sa nu mai aiba platforma comuna cu VW. In concluzie,Porsche este o marca care trebuie apreciata pt 911.In rest este doar o masina buna,dar foarte supravalorizata.

  • dogy, joi, 05.02.2009 17:50
    traditiile lu' PORCHE

    pai daca si ROLLS ROYCE a rupt traditiile si a pus motor de BMW,de ce nu si PORCHE?CA LA PUS PE CEL MAI TESTAT MOTOR DIN GAMA 3000cmc........ ..........VW si PORCHE au multa istorie si traditie comuna..........peace...........

  • paul, sâmbătă, 07.02.2009 00:17

    dogy, traditia nu inseamna nimic daca nu te tii de ea. Ei se bazeaza doar pe faptul ca oamenii aleg o masina de genul asta doar pt a epata si nu-i prea intereseaza ca are elemente comune de sasiu pana si cu Passat (care mai nou are elemente comune cu Golf). Inovatia lipseste cu desavarsire, e doar un exercititu de marketing menit a-l prinde pe client intr-un cerc de decizie pe care o singura firma il detine in proportie covarsitoare. Ori ca alegi un Q7 sau un Toareg sau un Cayenne, tot masina aia iei. Depinde cat vrei sa epatezi de mult si cat te tine buzunarul.

  • tibi, sâmbătă, 07.02.2009 18:38
    ui tariciene dacia ta

    ma fratilor ce dacie are taricianu asta da ma cand pula ema ajunge dacia sa fie asa :))) niciodata fratilor