Peugeot lanseaza campania DriveSexy
Biroul englez al marcii Peugeot a lansat campania DriveSexy, care are ca scop relaxarea soferilor in traficul din ce in ce mai aglomerat al oraselor.
Cu ocazia lansarii editiilor speciale Verve pentru modelele 107, 207 si 308 in Marea Britanie, Peugeot a lansat campania "DriveSexy", un element pe care francezii il considera perfect pentru a regla comportamentul pe sosea al soferilor din Albion. campania se vrea a fi un mod amuzant de ignorare a traficului din ce in ce mai aglomerat din Marea Britanie si un apel la bunul simt al fiecarui posesor de Peugeot.
"DriveSexy este o forma de curtoazie, de respect si chiar de flirt. O idee care imprumuta, pe de o parte, din mostenirea franceza a brandului, si pe de alta parte din imaginea dinamica a modelelor in cauza. Vorbim despre un romantism care revine in sofat si despre o atitudine pozitiva si mult mai relaxata. Va amintiti cum era cand ati primit prima voastra masina? Placerea, libertatea, increderea ca puteai sa mergi oriunde, sa faci orice si sa te intalnesti cu oricine", spune Peugeot in comunicatul foarte plastic emis astazi.
In continuare, peugeot enunta "cele 10 porunci" pentru a face parte din curentul DriveSexy:
1. Zambeste-i soferului de langa tine la semafor.
2. Fa-i cu mana soferului care blocheaza traficul, in loc sa il injuri
3. Cand stai la coada, lasa masina din stanga sa intre in fata ta
4. Ia-o pe soselele secundare in loc sa mergi pe autostrada
5. Usuca-ti parul coborand plafonul (pentru versiunile CC)
6. Utilizeaza vitrinele drept oglinzi
7. Condu usor, pentru a salva combustibil
8. Nu sofa niciodata dupa ce ai baut alcool
9. Arunca hartile si inchide sistemul de navigatie
10. Du-te la plimbare cu masina in mijlocul noptii
Peugeot a lansat, special pentru aceasta campanie, si un website foarte interesant din punctul de vedere al creatiei. Ne-am jucat si ne-a placut.
Mda, interesant. Insa nu cred ca va tine, la cum sunt englezii de inchisi si fitosi de drivesexy nu vor mai putea ei. Poate in Franta ar merge, francezii tin foarte mult la marcile lor si poate ar privi altfel campania asta.