Porsche anunță întreruperea contractului de imagine cu Maria Sharapova după ce rusoaica a picat un test antidoping în ianuarie 2016
Maria Sharapova nu mai este imaginea Porsche la nivel mondial. Compania germană a renunțat la contractul de reprezentare cu jucătoarea din Rusia după ce aceasta și-a recunoscut greșeala în urma unui test antidoping picat în luna ianuarie, la Australian Open.
Compania Porsche a anunțat oficial că a suspendat contractul de imagine pe care îl are în derulare cu jucătoarea de tenis Maria Sharapova după ce aceasta și-a asumat răspunderea în urma unui test antidoping pe care aceasta l-a picat în luna ianuarie, în timpul Austrialian Open, primul turneu de Mare Șlem al sezonului.
Maria Sharapova este brand ambasador Porsche din 2013, iar contractul său cu brandul german se termina în cursul acestui an. Jucătoarea din Rusia, care are în portofoliu trofeele tuturor celor patru turnee de Mare Șlem (Australian Open 2008, Roland Garros 2012 și 2014, Wimbledon 2004 și US Open 2006) se află în acest moment pe locul 7 în clasamentul mondial WTA, însă așteaptă decizia Federației Internaționale de Tenis în ceea ce privește viitoarea ei suspendare, care s-ar putea întinde, conform regulamentelor în vigoare, între 6 luni și 3 ani.
Maria Sharapova a recunoscut ieri, în cadrul unei conferințe de presă, că a picat testul antidoping susținut la Australian Open după ce a ignorat la sfârșitul anului trecut mesajele Agenției Mondiale Antidoping în care substanța Meldonium - care îi era prescrisă jucătoarei din Rusia pe criterii medicale încă din 2006 - era scoasă de pe lista acceptată la nivelul sportivilor de performanță.
Decizia luată astăzi de Porsche nu este unică, companiile Nike și Tag Heuer, reprezentate de asemenea la nivel mondial de Sharapova, anunțând astăzi că au întrerupt colaborarea cu jucătoarea din Rusia.
via BBC
moralitate extrema sau interes de imagine?