Porsche a analizat opțiunea unui browser de internet pe noul Taycan: "Credem că navigarea de pe smartphone este mai sigură"
Porsche a dezvăluit că a analizat posibilitatea de a introduce un browser web pe sistemul de infotainment de 10.9 inch al sportivei electrice Taycan, însă în cele din urmă a renunțat din motive de siguranță.
Porsche a publicat la sfârșitul săptămânii trecute o serie de imagini cu interiorul sportivei electrice Taycan, care va fi prezentată oficial în 4 septembrie.
Interiorul lui Taycan au ieșit în evidență prin cele 5 ecrane de mari dimensiuni, printre care și unul cu diagonala de 10.9 inch pentru sistemul de infotainment care preia o mare parte dintre funcțiile accesate anterior prin intermediul unor butoane fizice.
Oficialii Porsche au dezvauit acum că, în faza de proiect, una dintre propuneri a fost că sistemul de infotainment să includă și un browser web, așa cum a implementat și Tesla pe modelele sale. Cu toate acestea, Porsche a decis să renunțe la această idee din motive de siguranță, pentru a nu distrage atenția șoferului în timpul condusului.
"Alți integratori oferă browsere web cu multe funcții de securitate în spate. Nu credem că acesta este modul în care vrem să abordăm situația. Dacă cineva vrea cu adevărat să navigheze pagini web, credem că navigarea de pe smartphone este o cale mai bună", a declarat Oliver Fritz, directorul Porsche al departamentului care se ocupă de experiența șoferului la volan.
Cel mai mare ecran al lui Porsche Taycan este instrumentarul de bord digital cu o diagonală impresionantă de 16.8 inch, la care se adaugă și un ecran pentru pasagerul din dreapta, dar și un ecran touch de 8.4 inch pentru consola centrală care permite accesarea rapidă a setărilor pentru aerul condiționat, iar acesta este capabil să recunoască inclusiv scrisul de mână pentru o operare mai rapidă.
În plus, dacă sistemul de climatizare este comandat împreună cu un sistem de control automat pe patru zone, Porsche integrează și un panou touch de control cu diagonala de 5.9 inch, util pentru ca pasagerii din spate să ajusteze rapid setările pentru aerul condiționat.
Via Motor1