Peugeot lanseaza propriul brand ecologic: Blue Lion
Peugeot Blue Lion este corespondentul francez al VW BlueMotion. Acesta include modelele care emit sub 130 g/km.
Dupa BlueMotion la Volkswagen, ECOnetic la Ford si Eco2 la Renault a venit si randul celor de la Peugeot sa isi promoveze propriul brand ecologic. Se numeste Blue Lion si, desi vine mai tarziu chiar si decat Airstream-ul colegilor de la Citroen, promite emisii mici de carburant si un consum rezonabil.
Blue Lion va fi brandul sub care vor fi reunite toate modelele din gama Peugeot capabile sa protejeze cat mai bine mediul inconjurator. Blue Lion inseamna de fapt emisii de maxim 130 g/km CO2, productie in cadrul unei uzine cu sisteme de protectie a mediului si posibilitatea reciclarii exemplarului, in proportie de 95%, la sfarsitul unui ciclu de viata.
Renault ar putea sa se simta amenintata pentru ca programul sau Eco2 include vehiculele cu emisii maxime de 140 g/km si nu 130 g/km asemeni Blue Lion. Brandul francez este insa preocupat mai mult de ecologizarea procesului de productie si a produsului finit, in timp ce Volkswagen si Ford, adica BlueMotion si ECOnetic, se axeaza mai mult pe obtinerea unui consum redus de combustibil.
Gama Blue Lion va include in viitor 50 de modele, primii membri asteptati in interiorul brandului ecologic fiind 107, 1007, 206, 207, 308. Acest lucru inseamna ca Peugeot va oferi clientilor sai vehicule ecologice nu doar de clasa mica.
via | MotorAuthority