Peugeot introduce versiuni plug-in hybrid: 3008 GT va avea tracțiune integrală și 300 CP, iar 3008, 508 și 508 SW vor avea 225 de cai putere
Peugeot va introduce versiuni plug-in hybrid cu autonomii electrice de 40-50 de kilometri pentru două dintre modelele sale: SUV-ul Peugeot 3008 GT va ajunge la 300 CP, în timp ce 3008, 508 și versiunea break 508 SW vor avea 225 CP.
Peugeot a dezvăluit luni primele informații tehnice despre motoarele plug-in hybrid (PHEV) pe care le va introduce în gama în următoarea perioadă.
Noile unități vor fi disponibile începând din al doilea trimestru al anului viitor (perioada aprilie-iunie) și vor echipa două dintre cele mai importante modele ale sale.
Peugeot 3008 GT Hybrid4:
● varianta GT a lui Peugeot 3008 va fi oferită cu o versiune PHEV care va include un motor pe benzină PureTech de 1.6 litri și 200 de cai putere care va fi acompaniat de două motoare electrice, fiecare dintre acestea de 80 kW (110 CP). Puterea totală a sistemului PHEV va fi de 300 de cai putere;
● un motor electric va fi poziționat în partea din față, iar al doilea în partea din spate, astfel că 3008 GT Hybrid4 va oferi tracțiune integrală și va ajunge la 100 km/h în 6.5 secunde;
● bateria are o capacitate de 13.2 kWh și permite atingerea unei autonomii de 50 de kilometri (WLTP) în regim 100% electric.
Peugeot 3008 Hybrid, 508 și 508 SW Hybrid:
● între timp, la câteva luni după 3008 GT, versiunea "clasică" a lui Peugeot 3008, dar si 508 si 508 SW vor primi un sistem hibrid care va include un motor pe benzină PureTech de 1.6 litri și 180 CP și un motor electric de 80 kW (110 CP) poziționat pe puntea față pentru o putere totală de 225 CP;
● bateria are o capacitate de 11.8 kWh și asigură o autonomie electrică de 40 de kilometri (WLTP);
● versiunea PHEV va fi disponibilă pentru nivelurile de echipare Allure, GT Line și GT.
Date esențiale pentru toate versiunile:
● versiunile PHEV vor avea o cutie automată e-EAT8 cu 8 trepte, iar cuplul motorului termic va fi cu 60 Nm mai mare decât în cazul versiunilor "tradiționale";
● șoferul are la dispoziție opțiunea Brake care permite mașinii să frâneze fără apăsarea pedalei de frână; în timpul frânarii, sistemul de frânare i-Booster va permite recuperarea de energie;
● funcția e-Save va permite șoferului să rezerve o autonomie electrică de 10, km, 20 km sau întreaga capacitate disponibilă pentru anumite zone în care șoferul vrea să conducă în regim electric;
● încărcarea bateriei durează 7 ore cu plug-ul standard de 3.3 kW și 8 amperi și aproximativ o oră și 45 de minute la utilizarea unui wallbox de 6.6 kW și 32 amperi;
● sistemul i-Cockpit a fost adaptat pentru versiunile hibride și oferă informații și statistici detaliate cu privire la gradul de încărcare al bateriei sau autonomia maximă în regim electric.
Via Peugeot
Nu inteleg de ce nu au pus motorul electric pe puntea spate si la versiunile hibrid normele. Era solutia perfecta si din punct de vedere al tractiunii si dpdv al distributiei greutatii,