Peugeot 508 sedan a primit o versiune hibridă diesel-electric
Versiunea berlină a lui Peugeot 508 a primit sistemul de propulsie HYbrid4, fiind capabilă să ofere un consum mediu de 3.6 litri la sută şi să accelereze de la 0 la 100 km/h în 9 secunde.
Peugeot 508, modelul de clasă medie al constructorului din Sochaux, este oferit şi în versiune HYbrid4 pentru toate versiunile de caroserie. Francezii au decis să ofere trenul de propulsie hibrid şi pe berlina din gama 508, sistemul HYbrid4 fiind oferit până acum doar pe versiunea SW a lui 508 şi pe crossoverul 508 RXH. La fel ca fraţii săi cu portbagajul mare, 508 HYbrid4 este echipat cu un propulsor 2.0 Hdi care dezvoltă 163 CP, asistat de un motor electric de 37 CP care angrenează roţile din spate. Împreună, cele două unităţi oferă 200 CP, pe care şoferul îi poate struni în patru moduri de condus.
Versiunea hibridă a lui Peugeot 508 sedan are un consum mediu declarat la 3.6 litri la sută şi emite doar 95 de grame de CO2 pe kilometru. Modelul are nevoie de nouă secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, iar viteza maximă pe care o poate atinge este de 209 km/h. Peugeot 508 HYbrid4 va debuta în showroom-urile mărcii franţuzeşti începând cu luna iulie a anului curent. Data lansării pe piaţa din România nu a fost încă dezvăluită.
Peugeot 508 HYbrid4 poate fi condus în modurile Auto, Sport, ZEV şi 4WD. În timp ce modurile Auto şi Sport se explică singure, modul ZEV asigură funcţionarea în regim full-hybrid, până la descărcarea acumulatorilor, când va intra în funcţiune motorul cu ardere internă. Modul de rulare 4WD asigură tracţiune integrală pentru a răspunde la situaţiile cu aderenţă scăzută. La nivel estetic, singura diferenţă între un 508 Hybrid4 şi un 508 standard apare la grila faţă, echipată cu o siglă discretă. O altă diferenţă între cele două modele apare la nivelul portbagajului, care îşi reduce volumul de la 515 la 355 litri.
Via | Peugeot
Automarket.......Ce concurenta are Peugeot 508 HYbrid4 ???