PARIS 2014 LIVE: Seat Leon X-Perience - spaniolii au acum o versiune cross a lui Leon
Seat a prezentat o versiune cross a lui Leon ST, numită Leon X-Perience. Aceasta are un set de ornamente specifice din plastic negru, tracţiune integrală şi cu o gardă la sol mărită cu 15 milimetri.
Seat Leon ST, primul break al gamei de compacte a ibericilor, a primit o versiune cross, numită X-Perience. Aceasta a fost lansată la Salonul Auto de la Paris. Vorbim despre o gardă la sol mărită cu 15 milimetri faţă de standard, jante din aliaj de 17 inch incluse în echipare, un set de ornamente pentru pragurile laterale, bosajele aripilor şi părţile inferioare ale barelor de protecţie şi un finisaj mixt piele cu Alcantara pentru interior. Versiunile cu nivel de echipare mai slab primesc habitaclu cu tapiţerie textilă. Indiferent de versiunea aleasă, tracţiunea integrală este standard, iar motorizările disponibile sunt trei: 1.8 TSI de 180 CP, 1.6 TDI de 110 CP şi 2.0 TDI de 150 CP. Toate sunt oferite în standard cu o manuală cu şase trepte, dar pot fi comandate şi cu transmisii DSG.
Preţuri Seat Leon în România: start de la 14.176 euro
Lista de elemente specifice acestui model include un model special de jante din aliaj, cu un design dedicat, oferite şi cu diametrul de 18 inch. Barele de amarare de pe plafon au un finisaj de culoare neagră, iar interiorul din piele cu Alcantara este maro şi are cusături de culoare portocalie. În ciuda faptului că exemplarul din imaginile ataşate prezintă un plafon panoramic din sticlă, această dotare este în continuare opţională pentru versiunea X-Perience a lui Leon.
A treia generaţie a lui Leon împarte platforma modulară MQB a concernului Volkswagen cu noile Audi A3, Volkswagen Golf şi Skoda Octavia. Aceasta îi oferă mai mult spaţiu şi o masă redusă, alături de costuri reduse prin reducerea numărului de repere care trebuie dezvoltate odată cu un nou model. Leon este primul model din segmentul compact care are blocuri optice full-led. În vreme ce majoritatea versiunilor vor fi echipate cu o punte spate semi-rigidă, pe motorizările superioare vom regăsi o suspensie spate tip multi-link.
Seat Leon Cupra a stabilit un timp record pe Nurburgring pentru automobilele cu tracţiune faţă
Via Seat
not bad, daca pretul e sub octavia scout, personal consider ca merita mai mult Seat-ul, avand in vedere ca arata mult mai bine :)