Pagani Zonda R Evo - supercarul italian refuză să moară
Cine credea că epoca lui Pagani Zonda a apus, se înşeală. Supercarul mai are parte de o ultimă reinterpretare. Se numeşte Zonda R Evo şi va fi un supercar extrem, de 771 CP, dedicat circuitului.
Pagani Zonda n-a murit. Deşi a ieşit din producţie şi a lăsat loc urmaşului său Huayra, supercarul va continua să surprindă publicul, dacă nu pe stradă, cel puţin pe circuit. Surse neoficiale anunţă ca Pagani pregăteşte o surpriză pentru ediţia de anul acesta a Festivalului Vitezei de la Goodwood.
Constructorul italian va expune modelul Zonda R Evo, o evoluţie a deja spectaculosului Zonda R, modelul care deţine în prezent recordul de timp pe circuitul de la Nurburgring, la capitolul vehicule derivate din modele de stradă: 6 minute şi 47 de secunde.
Zonda R Evo ar putea avea 771 de cai putere, cu 21 în plus faţă de Zonda R. Bagajul de resurse impresionant va duce la performanţe demne de invidiat: o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în 2.7 secunde şi o viteză maximă de 350 km/h.
Festivalul de la Goodwood va fi gazda şi altor premiere importante. Se vorbeşte deja despre Bentley Continental GT, despre Mercedes CLS Shooting Brake şi chiar despre versiunea finală a supercarului hibrid Porsche 918 Spyder.
via l autoblog
Un rival serios pentru Bugatti Veyron.Dar nimeni inca nu a testat Koenigsegg Agera R la viteza maxima.Teoretic ziceau ca ajunge pana la 440 km/h,cu 9km/h mai mult decat Veyron.