Opel și Vauxhall: „Vrem să ne îmbunătățim imaginea de brand”
Opel și Vauxhall promit o puternică ofensivă de marketing pentru a schimba percepția publică asupra celor două branduri. Germanii vor să aducă imaginea de brand la nivelul calității produselor.
Opel va căuta să își îmbunătățească imaginea pe piața europeană în următoarea perioadă, La fel va face și Vauxhall, divizia britanică a constructorului din Russelsheim. Anunțul vine chiar din surse oficiale, de la Tim Tozer, directorul executiv Vauxhall, și de la Mark Adams, designerul șef Opel-Vauxhall.
Acesta din urmă susține că produsele companiilor au ajuns la un nivel ridicat de satisfacție și sunt extrem de competitive. Cu toate acestea, percepția publică este cu mult în urmă, iar Vauxhall, în special, are mult de recuperat.
„Am pierdut din valoarea brandului în anii 90, dar acum avem produse cu care putem recupera. Ținta mea este de a aduce percepția măcar la același nivel cu calitatea Vauxhall. Și Opel trebuie să facă la fel”, a declarat Adams, care nu a exclus ideea unei mașini simbol într-un viitor ceva mai îndepărtat. „Trebuie să ne ocupăm de miezul brandului și apoi de lucrurile mai interesante. Trebuie să devenim profitabili. Așa că o astfel de mașină va veni, probabil, dar asta nu se va întâmpla anul viitor.”
Tozer a fost în asentimentul colegului său din departamentul de creație și a susținut că „pentru a putea dezvolta modele simbolice, brandurile au nevoie de o fundație solidă. Pentru 20% creativitate avem nevoie de 80% fundație.”
Reabilitarea mărcii Vauxhall în Marea Britanie va presupune o raportare la cerințele publicului local și adaptarea unei politici de marketing britanic. Asta înseamnă că Vauxhall nu va ma copia reclamele Opel, schimbând doar sigla. Tocmai de aceea Tozer este în căutarea unui nou director de marketing, capabil să ofere un mesaj creativ brandului.
via autocar
Imagine de brand…Mda, bine. Din acest punct de vedere deloc insignifiant, ştiţi ce putea GM-ul de pe vremuri şi nu poate neam cel de astăzi?...Păi, gândiţi-vă. Să provoace pasiune în masă până acolo încât să scoată lumea pe străzi: www.youtube.com/watch?v=ii0fNr3RjGU