Opel introduce cutie automată pentru Insignia OPC
Variantele sedan şi Sports Tourer ale actualului Insignia OPC, primesc din partea Opel şi o cutie automată, care afectează însă discret performanţele de acceleraţie şi consum.
Opel caută să ofere şi o alternativă mai confortabilă pentru cei care privesc cu interes spre produsele sale de performanţă, semnate de OPC. Constructorul german propune o cutie automată, cu şase rapoarte, pentru ambele variante de caroserie ale actualului Insignia OPC.
Break-ul şi sedanul primesc astfel o transmisie automată clasică, cu convertor de cuplu, capabilă să managerieze cei 325 de cai putere oferiţi de propulsorul V6 de 2.8 litri. Cutia automată influenţează uşor negativ performanţele modelului, în materie de acceleraţie şi consum.
Sprintul berlinei de la 0 la 100 de km/h se realizează cu 0.3 secunde mai lent, adică în 6.3 secunde. Acelaşi efect şi pentru varianta break, care accelerează până la 100 de km/h în 6.6 secunde. Ambele modele îşi păstrează însă viteza maximă, limitată electronic, de 250 de km/h.
Consumul variantelor sedan şi break se va opri şi el la 10.7, respectiv 11 litri/100 de kilometri, în timp ce emisiile vor înregistra valori de 251, respectiv 259 de g/km.
via | autoblog
Eu nu inteleg cum nu sunt astia in stare sa seteze o cutie automata sa accelereze mai repede decat o manuala (ma gandesc ca pana acum au avut manuala si nu dual-clutch)! Explicati-mi si mie, va rog.